Tekst in ring

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:52

Schimpje schreef:
Na een lastige periode in onze relatie heb ik een ring van mijn vriend gehad met "still together" erin gegraveerd.. Vond ik heel erg toepasselijk!

Dat is inderdaad een hele mooie :) still/forever together :) vink echt een mooie :) die komt zeker op de lijst met kanshebbers :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:52

Hier kun je in je eigen handschrift een tekst laten graveren (in een trouwring) :D . Of je hartslag in een ring laten graveren. Voor degene die niet weten wat ze willen zeggen. Ook de hartslag van je dier is mogelijk. Geinig he?

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:54

Ik heb voor de namen (mijn naam in de zijne en de zijne in de mijne) + de datum dat we iets kregen gekozen

Edit: die van hippologic vind ik ook erg leuk!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:57

HippoLogic schreef:
Hier kun je in je eigen handschrift een tekst laten graveren (in een trouwring) :D . Of je hartslag in een ring laten graveren. Voor degene die niet weten wat ze willen zeggen. Ook de hartslag van je dier is mogelijk. Geinig he?

Hartslag is wel supergaaf :) mijn handschrift is niet om aan te zien :+ maar ik moet al 3 week wachten op de ring en om hem dan ook nog dan weer weg te moeten sturen... haha de arme jongen
En het is overigens ook geen trouwring ofzo hoor :+ haha zolang zijn we nog niet bij elkaar :Y)

pantuf

Re: Tekst in ring

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:58

Maar je krijgt er wel iets heel bijzonders voor terug

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:01

Frouk schreef:
En het is overigens ook geen trouwring ofzo hoor :+ haha zolang zijn we nog niet bij elkaar :Y)

Dat weet ik wel, maar dit is gewoon een van de mogelijkheden.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 19:04

HippoLogic schreef:
Frouk schreef:

Dat weet ik wel, maar dit is gewoon een van de mogelijkheden.

jaa ik vind het echt super gaaf, echt wel iets voor ons als we ooit zouden gaan trouwen :)