. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Lovely schreef:slimmerik schreef:
Tja met deze instelling kun je beter maar gelijk opstappen denk ik.Het feit dat je belde dat je 5 minuten later kwam, zou mij als jouw collega al pislink maken. Buiten beschouwing latende dat je ze 's morgens al hebt laten zitten (in hun beleving dus). Is nl. iets waar ik weer heel slecht tegen kan.
En inderdaad is jouw vakantie jouw zaak. Ik vind jouw instelling zeer on-colegiaal eerlijk gezegd.
Dit is wel een beetje wat ik ook dacht. Het is heel erg makkelijk om alles op een ander af te schuiven en de schuld buiten jezelf te zoeken. Dat je collega's zo achterdochtig en niet loyaal zijn, komt ook ergens vandaan, dat zijn ze niet voor niets. De situatie dat je èn al twee keer ziek bent geweest in korte tijd èn je werkdagen niet goed gecommuniceerd hebt èn ook nog eens te laat komt, is eigenlijk al genoeg om een mening te vormen over jou en de manier waarop je met je werk omgaat. Je collega's moeten ook op jou kunnen vertrouwen en weten wat ze aan je hebben, dus wat jij hen nu verwijt, geldt andersom net zo goed. Misschien moet je wat aan je mentaliteit gaan doen, want zoals je er nu mee omgaat past meer bij iemand van rond de 25 jaar.
Succes ermee.
detour schreef:Kan merken dat jij niet in de zorg werkt,
Tallie_Ho schreef:Nounou, is het nou echt nodig om TS maar meteen aan te vallen? Zijn we er allemaal bij als TS op het werk is dagelijks?? Aannames zijn nou niet bepaald nodig lijkt me!
Ik ben blij dat je baas wel normaal tegen je kan doen! Hopelijk kan hij wat voor je betekenen!
faye schreef:Je kunt energie steken in een huidige baan of gaan jobhoppen, zoals sommigen hier.
Spreek je baas aan op zijn verantwoordelijkheid, in jouw functie heb je wel het vertrouwen van je team nodig. En niet alleen jij, het team ook.
slimmerik schreef:detour schreef:Kan merken dat jij niet in de zorg werkt,
Maar ben dit jaar een paar maanden de "verzorgde" geweest en weet hoe sommigen de boel kunnen verzieken. Bovendien genoeg vrienden en familie in de zorg werkzaam.
Jammer zulke reacties steeds van jouw kant. Duidelijk dat je iig geen kritiek weet te hanteren. Werk daaraan zou ik zeggen.
detour schreef:Nu ineens de verzorgde en net de verzorgende, meis, je bent snel!
Het is je helemaal vergeven hoor.
Niet eens tijd om met je hele zwem bijeen getrommelde hulpjes ergens anders te gaan klieren?