Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
laetitia schreef:Zodra je er zelf aan onder door gaat: wegwezen!!
Zolang je het aan kan hem te steunen (met hulp van zijn ouders, je staat er niet alleen voor he! en draag deze last ook niet alleen! Hij is nog erg jong en jij ook!) kan je hem steunen. Maar ga daarin niet aan jezelf voorbij. Overschrijd geen grenzen voor jezelf. En als je het emotioneel te zwaar krijgt, neem dan afstand. En laat de zorg even aan zijn ouders over. Je bent nog te jong om zo'n zorg te dragen...
Als ik dr zelf aan onderdoor ga ben ik ook wg, Wil niet me zelf dr door verliezen!
Het is vooral hulp van zn moeder zn vader laat het een beetje koud, Die gilt ook regelmatig door het huis heen dat het een *erge ziekte* junk is terwijl die niets heeft gedaan bevoorbeeld.
Weten jouw ouders het? Of durf je het niet te vertellen?
mn moeder weet het wel mijn vader niet, Mn vader heb ik zowiezo al niet echt een praat band mee dus zie dr ok geen nut in om dat te vertellen, Mn moeder snapt heel de Coke niet zo, Is een beetje van de oude stempel en denk dat het een soort partydrugs is, En lijkt het ook niet echt te willen snappen.
Het is wel positief dat hij zelf heel graag wilt afkicken. De wil is er in ieder geval! Hij ziet in dat hij verslaafd is! Dat is al heel wat! En hij wilt er van af!
Klopt! Hij wilt heeel erg graag clean zijn, Wij noemen het altijd schimpie in zn hooft, Een stemmetje die gilt dat die moet gebruiken , Alleen wilt schimpie niet dood gaan ofzo, Dat die verslaafd is wou die eerst niet in zien en nu wel en nu wilt die dr echt vanaf en ziet die zelf ook dat die hier geen toekomst mee heeft!
Van zijn bedrijf: dat is echt heel erg. Hij had dus een goed lopend bedrijf MET personeel! En omdat hij verslaafd is aan dat rotspul is dat bedrijf naar de k*l*te gegaan. Wat onwijs ZONDE...Ziet hij dat? Hoe voelt hij zich daarover?
Werkt hij nu?
Ja idd, Toen die 19 was heeft die een eigen Gevelbedrijf op touw gezet, Werd snel een succes en steeds meer personeel aangenomen, Hij verdiende in 1 maand veel meer als zn eigen vader.Door dat hij op zo'n jonge leeftijd al zoveel geld had wist die na een tijdje niet meer wat die met het geld moest doen en ging die maar snuiven. Hij ziet het nu wel in dat door de coke heel zn droom in stukken ligt en hij heeft al gezegt dat als die een tijdje clean is hij het graag weer wilt proberen omdat dit echt zn droom was en nog steeds is.
Hij werkt nu wel , Hij is loodsmedewerker, helemaal niets voor hem maar hij heeft alleen maar papieren voor de gevel en die wilt die niet gebruiken onder een baas, Als die weer de gevels in gaat dat weer als eigenbaas, En dat motiveerd hem wel, Helemaal omdat het werk wat die nu doet helemaal niet leuk is en hij vaak echt huilend na een werk dag opbeld!