Urine aantonen in kleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 18:15

ik slik vitamine B.. Voor mijn haar en nagels (haha hoezo erg :P). Maar het droogt altijd op en dan zie je er niets meer van in mijn boxer

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:23

Barvrouwke

Re: Urine aantonen in kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:39

Bietjes eten!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:42

Ik zou eens een afspraak maken met je arts, vast wel een goedje dat de urine wat verkleurd, zodat je het na kunt trekken .

Lijkt me erg vervelend om in onzekerheid te zitten als je al bekend bent met blaasproblemen.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:53

Het kan heel goed hoor dat je een 'zweetnaad' krijgt van het sporten. :P Toen ik nog naar school fietste hartje zomer kwam ik geregeld aan met een zweetreet. :') Het leek dan echt alsof ik in m'n broek had geplast. := En met mij waren er meer. :D

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 19:00

heel simpel...blacklight...dat gebruikte ik ook toen ik nog een piskater in huis had om verborgen vlekken te ontdekken.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:03

En hoe doen verloskundige dat dan?
Die kunnen toch ook checken of het vruchtwater of urine is? :o?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:13

Cyntje schreef:
En hoe doen verloskundige dat dan?
Die kunnen toch ook checken of het vruchtwater of urine is? :o?

hier was ik dus ook erg nieuwsgierig naar!! eigenlijk toch best wel een goed topic :j
cyn , jij kent het voorverhaal ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:15

Jep :)

Maar dan ben ik ook alvast voorbereid mocht dit bij mij over een tijdje ter sprake komen :Y)

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:19

vruchtwater heeft zon verschrikkelijk typische geur en als er vruchtwater lekt kan je toch wel uitgaan van ontsluiting en gebroken vliezen.......

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:21

:n Nee hoor... je kunt ook druppelsgewijs vruchtwater verliezen ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:26

Mjay schreef:
vruchtwater heeft zon verschrikkelijk typische geur en als er vruchtwater lekt kan je toch wel uitgaan van ontsluiting en gebroken vliezen.......

idd kan druppelsgewijs en je moet de geur maar net weten te herkennen of weten ;)
urine van een zwangere vrouw kan namelijk heel anders ruiken en dus NIET naar urine ruiken....tja hoe weet je t dan?
ik spreek uit ervaring dat de angst zeer hoog op kan spelen als je het dus niet weet en het wel heel graag weten wilt
dus misschien is hier nog een arts of verloskundige die het ons kan vertellen :D

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:08

Volgens mij heeft een vk of arts van die stripjes daarvoor, om aan te tonen of het vruchtwater is.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:16

klopt..maar die worden met een wattenstaaf bij je van binnen afgenomen.........
maar wij bedoelen echt uit kleding..

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:12

ikdoemaarwat schreef:
Mjay schreef:

idd kan druppelsgewijs en je moet de geur maar net weten te herkennen of weten ;)
urine van een zwangere vrouw kan namelijk heel anders ruiken en dus NIET naar urine ruiken....tja hoe weet je t dan?
ik spreek uit ervaring dat de angst zeer hoog op kan spelen als je het dus niet weet en het wel heel graag weten wilt
dus misschien is hier nog een arts of verloskundige die het ons kan vertellen :D

En als de verloskundige nu gewoon eens aan de zwangere vrouw zou vragen of ze aan het plassen is?

Blacklight, yep, dat is waar.
Ik heb al gehoord dat ze in ziekenhuizen je een kleurstof kunnen laten opdrinken zodat je een kleurtje plast. Dus vraag gewoon aan je huisarts voor zo'n kleurstof. Maar ja, éénmaal bij de huisarts wil die waarschijnlijk medicatie geven of zelf op onderzoek gaan (voor iets wat gewoon zweet kan zijn).

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 00:09

SDE schreef:
[En als de verloskundige nu gewoon eens aan de zwangere vrouw zou vragen of ze aan het plassen is?

.

nou misschien voelt de zwangere vrouw haar urine verlies misschien niet doordat de baby op de blaas drukt ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 01:24

Haha ja idd... SDE... beetje aparte opmerking.
Op het laatst kan een zwangere vrouw zich nog weleens vergissen of de vliezen breken ofdat ze gewoon per ongeluk urine verliest :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 01:44

Verhalen over vruchtwater heeft TS weinig aan denk ik, dames. ;)

Ik vind de link van HippoLogic een hele goeie en niet duur, dus best te doen om één en ander uit te sluiten!

Maar dat is geen gewone blacklight volgens mij, is er met een gewone blacklight opgedroogde urine te zien?
Zo ja, dan kan TS me even een pb sturen als ze wil.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 01:45

Snap ik GC... ;)
Máár als een verloskundige aan kan tonen of het urine is óf vruchtwater... dan moet dat toch een niet al te moeilijke methode zijn die voor TS misschien ook bruikbaar is :Y)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 01:49

Heb je gelijk in, maar ik zat al een aantal posts lang te lezen hóe een zwangere vrouw vruchtwater kan verliezen... gatver.

Afijn, dan nog denk ik dat de link met de speciale lamp wat makkelijker is.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 01:57

GamblersCup schreef:
Heb je gelijk in, maar ik zat al een aantal posts lang te lezen hóe een zwangere vrouw vruchtwater kan verliezen... gatver.

.

gatver :?

tja en urine is wel lekker dan :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 02:02

Ook niet echt fris nee, is afval van je lichaam.

Maar yuk, zwangere vrouwen en alle kwaaltjes en alles wat er omheen hangt... is heel persoonlijk natuurlijk, maar als je dus een topic leest om misschien wel iemand een tip te geven, en je komt dan ineens zo'n discussie tegen... vind ik teveel offtopic gaan. En niet iedereen zit dus op zulke verhalen te wachten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 02:04

tja...eroverheen lezen misschien dan :Y) ....er zijn toch blijkbaar meer mensen in geintresseerd...en heb TS ook nog niet horen klagen..

edit: overigens vind ik jou opmerking : yuk .,.zwangere vrouwen en de kwalen er omheen ook niet bepaald alleraardigst :\

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 02:09

ikdoemaarwat schreef:
tja...eroverheen lezen misschien dan :Y) ....er zijn toch blijkbaar meer mensen in geintresseerd...en heb TS ook nog niet horen klagen..

Open dan even een apart topic. En de TS is offline. En niet iedereen "durft" dat zomaar tegen mensen te zeggen die over iets heel anders beginnen te kletsen in hun topic.
ikdoemaarwat schreef:
overigens vind ik jou opmerking : yuk .,.zwangere vrouwen en de kwalen er omheen ook niet bepaald alleraardigst :\
Kan zijn, ik moet er gewoon niets van hebben. Heb er zelfs een afkeer van en dan ook nog dat prutsmuts de hele tijd, het kan over niets anders meer gaan als ze eenmaal knocked up zijn. Zoals ik al schreef, is persoonlijk.
Start even een apart topic, daar krijg je vast en zeker zulke opmerkingen niet en hoef je er niet over te vallen.

Ik wil niet meer verder offtopic dan het al is, dus mocht er nog commentaar op zijn, dan per pb en hou het hier even op de vraag van de TS. ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 02:14

zoals cyntje al benoemde heeft heeft wel degelijk te maken met de vraag van TS en kan er misschien wel een zelfde oplossing zijn
als t je niet bevalt dan tem je maar...

en prima dat jij niks van zwangere vrouwen moet hebben,misschien moet ik ook niks van jou hebben maar dat ga ik toch ook niet lopen te verkondigen in een topic?
beetje raar van je :roll: