). Maar het droogt altijd op en dan zie je er niets meer van in mijn boxer Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toen ik nog naar school fietste hartje zomer kwam ik geregeld aan met een zweetreet.
Het leek dan echt alsof ik in m'n broek had geplast.
En met mij waren er meer.

Nee hoor... je kunt ook druppelsgewijs vruchtwater verliezen
Mjay schreef:vruchtwater heeft zon verschrikkelijk typische geur en als er vruchtwater lekt kan je toch wel uitgaan van ontsluiting en gebroken vliezen.......

ikdoemaarwat schreef:Mjay schreef:vruchtwater heeft zon verschrikkelijk typische geur en als er vruchtwater lekt kan je toch wel uitgaan van ontsluiting en gebroken vliezen.......
idd kan druppelsgewijs en je moet de geur maar net weten te herkennen of weten
urine van een zwangere vrouw kan namelijk heel anders ruiken en dus NIET naar urine ruiken....tja hoe weet je t dan?
ik spreek uit ervaring dat de angst zeer hoog op kan spelen als je het dus niet weet en het wel heel graag weten wilt
dus misschien is hier nog een arts of verloskundige die het ons kan vertellen

ikdoemaarwat schreef:tja...eroverheen lezen misschien dan....er zijn toch blijkbaar meer mensen in geintresseerd...en heb TS ook nog niet horen klagen..
ikdoemaarwat schreef:Kan zijn, ik moet er gewoon niets van hebben. Heb er zelfs een afkeer van en dan ook nog dat prutsmuts de hele tijd, het kan over niets anders meer gaan als ze eenmaal knocked up zijn. Zoals ik al schreef, is persoonlijk.overigens vind ik jou opmerking : yuk .,.zwangere vrouwen en de kwalen er omheen ook niet bepaald alleraardigst