word ik een beetje simpel van.... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
word ik een beetje simpel van.... criollolover schreef:nou idd, als ik dit zo lees van jou frouk dan vliegt mij de kippevel over mijn rug heen...daarom ben ik gestopt met internet dating....
_Skess_ schreef:Klopt! Met uitgaan lopen er ook zat tussen die alleen maar aan 1 ding kunnen denken. Walgelijk.....ben echt benieuwd waar ik wèl een leuke jongen kan vinden die een normale familie heeft!

heb er gelukkig ook al hulp voor, want dit is gewoon niet normaal meer. Dat kind is totaal geschift. Zoezi schreef:http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehor ... vrouw.html
Deze jongeman stond al eerder op internet. Daarbij de tekst: Beter dan boer zoekt vrouw, whahaha

Al zag ik dat nooit als dates eigenlijk maar meer als mekaar beter leren kennen. Eigenlijk viel 't 9 van de 10 keer tegen... Niet om iemand te ontmoedigen, maar irl is altijd heel anders dan wanneer je iemand via msn spreekt. Gelukkig was er wel nog 1 van de 10 die nu m'n vriend is
Dus 't kan ook goed lopen