Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
met als enige verschil dat hij niet op vakantie is geweest met mij, niet met zijn vrienden, maar ik wel op vakantie ben geweest
Over het laatst lachen gesproken...
)
Ik zou hem gewoon laten gaan en proberen zelf wat van je vakantie te maken. het is niet zo dat jij alleen hem mist, hij mist jou net zo goed! Dan doet ie het de volgende keer wel anders
Ga zelf werken ofzo, er zijn baantjes genoeg in die tijd! Kan je sparen voor allerlei leuke dingen
Want zo afhankelijk te zijn van hem dat ik me niet eens 2,5 week zonder hem zou kunnen vermaken zou natuurlijk ook niet goed zijn
. Bovendien zou je sowieso niet bang hoeven zijn dat een 2-jaar-durende relatie een paar weekjes zonder elkaar niet aan kan
.Marilla schreef:Owja, het is misschien namelijk meer een beetje 'mijn eigen schuld' dat ik het zo erg vond. Ik weet niet hoe, maar sinds ik mijn vriend heb ben ik aardig afhankelijk van hem. Heb zelf geen werk en school (ziekte), veel vriendinnen verloren wegens dat ik nooit iets kon doen enzo. Ik ga dus beetje zelf weer een leven proberen te 'zoeken' als jullie snappen wat ik bedoelWant zo afhankelijk te zijn van hem dat ik me niet eens 2,5 week zonder hem zou kunnen vermaken zou natuurlijk ook niet goed zijn
eva1969 schreef:Je gaat je bij jouw verhaal afvragen hoe belangrijk je vriend jou vind :S
Misschien moet je jezelf afvragen hoe graag je wilt dat hij je vriend blijft áls ie jou en jouw wensen zo onbelangrijk vindt
. Marilla schreef:Het is eigenlijk al opgelost. Ik weet niet goed hoe het gebeurd is tijdens ons gesprek van vanmiddag, maar ik vind dat ie gewoon moet gaan.