begrippenlijst datingsites...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:08

Mij ook niet meer gezien!
In real life zijn de mannen daar echt om te ;(

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:20

Wildgirl schreef:
iloveyah87 schreef:
IK mis volgens mij wat?? Welke brief?? hihi

Ik vindt hem echt grappig!!!

Brief voor boer frans uit boer zoekt vrouw; die was nog vrijgezel kwam laatst in de special uitzending naar boven!

Heb je hem een brief gestuurd met tips voor het zoeken naar een vrouw? ;) of voor een date? Haha

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:25

:D

rij jij ik heb geen auto ik denk aan het milieu= ben gierig en wil graag met andere meerijden en ik kan het niet betalen

Cath

Re: begrippenlijst datingsites...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:26

Haha :D

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:45

Haha, :D :D

Ik heb ook nog 1 tip; Nooit met Pasen afspreken, dan zit je tegenover een paasei! :+

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:14

tita schreef:
:D

rij jij ik heb geen auto ik denk aan het milieu= ben gierig en wil graag met andere meerijden en ik kan het niet betalen

_O-

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:04

chatten is niks voor mij, ik spreek liever snel af dan kan je een persoon ook niet gaan ophemelen = ik neuk je liever vandaag nog dan morgen

:+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:13

Ohhhh wat herkenbaar!!! Ik heb het een tijdje via internet geprobeerd, er is zelfs 1 keer een relatie uit komen rollen. Bleek achteraf iemand te zijn met heeeeelle vreemde behoeftes, maar goed, daar kan het internet niets aan doen :+
Verder nog iemand van zogenaamd 30, die 38 bleek te zijn (ik was 23 ;) ). Waarom loog je daarover? Ja, ik val op jonge meisjes..... IEUWWW!

Frapant is dat ik mijn huidige vriend ook via internet heb ontmoet, maar dan onbedoeld. Ik heb mijn profiel nooit afgemeld bij een van de datingsites. Ik heb daar heel soms nog eens gekeken, om dan vervolgens niet te weten hoe snel ik weer moest vluchten :D Mijn vriend heeft me daar gespot, en toen ik niet op een knipoog reageerde (die negeerde ik al heeeel lang), heeft hij mijn hyves opgespoord :D Daar kreeg ik een lekker bijdehant mailtje, waardoor ik me uitgedaagd voelde, anders zou ik niet eens gereageerd hebben. Helamaal de goede aanpak blijkbaar, want we zijn aan de praat geraakt en zijn nu bijna een jaar ontzettend gelukkig samen :+:

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:17

ik ben echt datingexpert... moet toch echt een keer dat boek erover gaan schrijven :=

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:23

Whaha. :')

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:36

Ik heb er ook (uit ervaring) een paar:

Ik zoek een vrouwelijke vrouw = Ik heb het liefst dat je korte rokjes draagt, mooi zit en je mond houdt

Ik heb een hekel aan liegen = ik ben een pathologische leugenaar met neigingen tot oplichting.

Die laatste heb ik lelijk tegen de lamp aan laten lopen! }>

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:38

jij ook al eecee :=

ik heb er ook ervaring mee, die van mij is zelfs bij opgelicht op tv geweest daarna :')

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 13:42

@arie, dat méén je niet......

Ik dacht weer een leuke aan de haak te hebben geslagen; totdat ik hoorde dat hij een 1,20 m lange leguaan heeft die op schoot wil en frits heet.....

heb IK weer

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:47

o jawel :')

ik heb echt zoveel meegemaakt man... *neemt zich voor dit weekend opzet voor boek te maken _O-

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:48

1 van mij ben ik nog een keer tegengekomen.... Toen hij aan het "potloodventen" was :r

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:03

Ariebombarie schreef:
jij ook al eecee :=

ik heb er ook ervaring mee, die van mij is zelfs bij opgelicht op tv geweest daarna :')

Die ik kon heeft gelukkig geen schade aan kunnen richten bij mij. Ik ging ook nog maar 4 maanden met hem om, hij woonde in Enschede en ik in het westen dus kon hij niet veel grip op me krijgen (is sowieso onmogelijk :D ). Daar irriteerde hij zich dan ook mateloos aan }>
Toen ik er na 3 maanden achter kwam dat veel 'mooie/stoere' verhalen niet waar bleken te zijn ben ik al zijn 'zakenrelaties' gaan inlichten over sommige praktijken. Ik heb allerlei bedreigingen naar m,n hoofd gekregen maar ik heb nooit meer wat van 'm vernomen.

Handig, ik weet nu precies wanneer ik met een pathologisch leugenaar te maken heb.

Maar goed, voor mij nooit meer internetdating! :Y)

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 18:49

'ik zoek een vrouwelijke vrouw' betekent helaas vaak ook: 'graag blond, slank, grote tieten, minirokje, hakken'

'ik heb een klein manekementje' bleek tijdens een date dusdanig groot dat ie hulp nodig had met oversteken. Geen probleem als de rest van die vent nog leuk was geweest, maar helaas. Wilde zonder problemen naar een film met Hugh Grant, helaas had de film een pauze. Sjips, moest ik praten met hem. Dus ik vragen: 'hoe vind je de film'. Zegt ie: "Geen idee, ik zat naar jou te kijken". ARGHHHHHHHHHHHHHHHH. Da's dus ECHT geen uitspraak die bij mij past! En die gozer maar raar vinden dat ik niet met hem mee naar huis wou!

Met mijn laatste date in een alternatief kroegje thee zitten leuten, elkaar bekogeld met suikerklontjes, heel fout het hele verhaal over mijn ex gedaan en ben nu met hem getrouwd :p

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:05

Kunnen we niet met z'n allen een boek schrijven? Ik heb ook aandelen gehad :))

Wat een knákkers zitten erbij zeg!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:15

Ik hou van de natuur= ik sta op zondag ochtend om 6 uur op om vogels te spotten en jij mag mee
Ik ben een gezelschapsmens= ik hang iedere avond in mijn stamkroeg en laat me daar vollopen
Ik heb creatieve talenten= ik heb een gitaar en ik tokkel 2 maten van het Wilhelmus
Ik heb een goed ontwikkelde spirituele kant= ik heb een set tarotkaarten ergens onder in de kast
Ik hou van dieren = van mijn slang, en de rest alleen op mijn bord

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:56

Hahaha geweldig die verhalen. En ik wou me net in gaan schrijven op zo'n site, ik denk dat ik toch nog maar even wacht.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:58

Vjestagirl schreef:
Ik hou van de natuur= ik sta op zondag ochtend om 6 uur op om vogels te spotten en jij mag mee
Ik ben een gezelschapsmens= ik hang iedere avond in mijn stamkroeg en laat me daar vollopen
Ik heb creatieve talenten= ik heb een gitaar en ik tokkel 2 maten van het Wilhelmus
Ik heb een goed ontwikkelde spirituele kant= ik heb een set tarotkaarten ergens onder in de kast
Ik hou van dieren = van mijn slang, en de rest alleen op mijn bord

heel erg leuk deze.... haha