Thuis blijven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ouwe

Re: Thuis blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:22

Ik was in ieder geval thuis gebleven. Ben benieuwd wat TS heeft gedaan.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 00:02

Ik ben ook benieuwd wat TS heeft gedaan. Laten we ook niet vergeten dat we nog altijd leerplichtambtenaren hebben!!!! En ik kan je vertellen, die zijn niet mild tegenwoordig!!

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 00:16

bugpluisje schreef:
Ik ben ook benieuwd wat TS heeft gedaan. Laten we ook niet vergeten dat we nog altijd leerplichtambtenaren hebben!!!! En ik kan je vertellen, die zijn niet mild tegenwoordig!!

Och ja, da's waar, dat is allemaal veel strenger tegenwoordig. 7 Jaar geleden kon je nog best een uurtje skippen hier en daar :o

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 14:51

Ik heb heeeerlijk uitgeslapen!! :D
Mijn moeder vond het onzin om voor een uurtje naar school te gaan. We hadden wel opendag van school. Dus moest wel helpen 's middags :)

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:41

Okee :)

Geen vragen gehad waar je in de ochtend was? :P

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:46

Ouwe schreef:
bugpluisje schreef:

Och ja, da's waar, dat is allemaal veel strenger tegenwoordig. 7 Jaar geleden kon je nog best een uurtje skippen hier en daar :o

Moah, kan nu nog gerust hoor. ;) Verschilt echt per opleiding etc. Ik heb nu al zovaak een uurtje overgeslagen, en daar nooit wat van gehoord. Vooral op m'n vorige opleiding, heel slecht eigenlijk maar ok. Het kan dus nog wel ..

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 15:51

Nee helemaal niet. Volgensmij wist iedereen het wel :)

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:12

Ik zou lekker thuisblijven..x

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:33

ik vind het vrij logisch dat je thuis bent gebleven!!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 12:16

Ouwe schreef:
bugpluisje schreef:

Zijn die nu zo streng geworden dan? Hoe weten die mensen nu dat je niet op school bent. Ik heb zelf ook heel wat geskipt op de middelbare school. :P Nooit wat van gehoord, en ben ook gewoon geslaagd dus heb wel iets goed gedaan :D Maar je gaat toch ook niet voor 1 lesuur naar school :? En als ze dat serieus willen, moeten ze eerst eens wat aan de lesuitval gaan doen vind ik.

@lissisanne: die leraren worden ook wel betaald als je niet komt hoor :roll: hebben ze ook een uurtje rust/voorbereidingstijd. Vinden ze echt niet erg denk ik.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:31

Haha ik blijf zovaak thuis.
Zit in Eindhoven op school en echt les krijgen doe ik er niet. :=
Echt te erg.. en op de dingen die ik les krijg.. haal ik overal het hoogste op.
Ben blij dat ik er volgende maand mee stop, doe dit jaar ook voor niets eigenlijk. :Z

Moest een keer een kwartier naar school, voor een eindbeoordeling.. je MOEST komen.
Het spijt me zeer, maar ik ga niet 3 uur treinen voor een kwartiertje nutteloos zitten.. omdat het ook best op een andere dag kan.