Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

).
Hoop dat ze hier dus wat minder actief worden.
_Tivoli_ schreef:Wij wonen op 4 hoog zonder lift (= 8 trappen op)
Dus hier heb ik ze nog nooit gezien
Maar mocht ik ze aan de deur krijgen zou ik zeggen dat ik er geen behoefte aan heb.
Zouden ze nou heel irritant blijven of hun voet tussen de deur steken,zou ik zeggen dat Jehova hen vervloekt omdat ze andermans mening niet respecteren,ofzoiets
!
, maar dat heb ik toch maar niet gedaan omdat zij verder ook gewoon heel vriendelijk en beleefd reageerden
.
Eén van hen sprong een meter naar achteren en slaakte een harde gil toen ik zei niet in god te geloven... alsof ik een enge ziekte had ofzo 
Sterre schreef:Wel vroegen ze of ze nog wat voor me konden doen.
Het lag toen echt op het puntje van mijn tong om te zeggen dat de gang nog gezogen en gedweild moest worden, maar dat heb ik toch maar niet gedaan omdat zij verder ook gewoon heel vriendelijk en beleefd reageerden
.

wonen al 35 jaar in dit huis Evelli schreef:Grappig, ik woon dus ook naast de koninkrijks zaal en hebben dus echt bijna nooit last. áls ze het eens in de 5/10 jaar proberen melden we gewoon dat we het niet op prijsstellen en vragen voor een aantekening. Werkt echt primawonen al 35 jaar in dit huis