Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
auk schreef:Als het erom gaat of je door moet gaan met lessen, zou ik ja zeggen, anders heb je in principe een hoop lessen weggegooid en dat is zonde.
Maar als je van tevoren weet dat je niet vaak kunt rijden, dan zou ik niet beginnen met lessen, dan kun je beter later eens gaan beginnen.
Ik weet nu alle BV handelingen nog, maar het begint aardig te zakken, ik denk inderdaad da ik alles kwijt ben als ik over een jaar weer begin
?
Allejandro schreef:Het rijden zo zeer is het punt nog niet. Wel is zoals eerder vermeld hier, het rijden ná je rijbewijs wel belangrijk. Alleen op pad, of met iemand, maar dat je echt zelf rijdt leer je echt van rijden. Als je dit niet doet en je hebt je rijbewijs al 5 jaar, gaat dan ineen auto zitten. Grote kans dat je veel al kwijt bent. Tuurlijk de basis dingen niet maar het inzicht, het kijken e.d. verleer/vergeet je dan wel. Ik zou het jammer vinden.
Dan zou ik persoonlijk wachten tot ik mijn eigen auto'tje aan kan schaffen.![]()
Ik heb nu 1,5 jaar mijn rijbewijs en heb mijn 2e eigen auto nu. De 1e is verkocht, mijn 2e ben ik erg blij mee. Maar als ik niet regelmatig zou rijden nadat ik mijn rijbewijs gehaald had reed ik nu niet zoals ik nu rijdt. Snappie het nog?
Ik heb dus ook voor nee gekozen

Citaat:Hmhm, daar heb ik inderdaad wel wat aan, snap je helemaal. En zeker met kijken, daar heb ik al veel moeite mee, alles te zien. Na 3 jaar ben ik dat echt wel weer kwijt!
En de basis heb ik wel. 
Dennis schreef:Je rijbewijs is imo het meest belangrijke diploma wat je in je leven kan halen..
. (Ik rij inmiddels alweer ruim 25 jr auto
.)
.
.
.