Nimue schreef:Ik vind het bij dit soort acties zelf altijd leuk als er een 'kleiner' doel gekozen wordt. Hoe goed de grote doelen ook zijn, bij een klein doel kan het geld dat jullie ophalen echt verschil maken ipv op de grote hoop te gaan. Bijvoorbeeld een plaatselijke manege die rijlessen voor gehandicapten aanbiedt, of een organisatie die kinderen uit een moeilijke gezinssituatie vakanties aanbiedt, of een kennis van je die vrijwilligerswerk gaat doen in een weeshuis en nog schriftjes en pennen wil kopen voor de kinderen daar.
Wil je toch wat groters, dan vind ik zelf Brooke's Hospital inderdaad heel erg goed. Qua mensendoelen vind ik CliniClowns mooi, of als je echt iets met arme mensen wilt Care.
Greenpeace of PETA ofzo zou ik niet doen. Dat zijn organisaties waar niet iedereen zich kan vinden in hun acties, en je wilt natuurlijk het liefst dat iedereen die iets koopt of geld geeft ook echt enthousiast is over het doel.
Hier ben ik het idd helemaal mee eens
De dik bedrukte vind ik zelf een erg goed en mooi doel
Nu nog even zoeken waar ze dat doen
gewoon omdat het iedereen kan overkomen.. 
en niet voor dieren haha denk verkeerd begrepen, maar ben zeer benieuwd welke goede doelen het zullen worden