Nog nooit verliefd geweest?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 10:16

Nimue schreef:
Ik herken je gevoel op zich wel hoor Eowyn. Op de leeftijd die jij nu hebt, is romantiek en liefde en relaties voor veel mensen zo onwijs heftig aanwezig, dat je je soms knap buitengesloten kunt voelen als jij de enige lijkt te zijn die dat niet deelt.

Pf inderdaad dat is eigenlijk exact wat er nu gebeurt! :/ Bijvoorbeeld: een vriendin van mij heeft seks zonder condoom met haar vriendje, en ik zeg haar dat ze nu een groot risico loopt, dat hij kan liegen over zijn bedpartners, en dat de pil niet waterdicht is. Dan krijg ik toegesnauw: 'Ach jij weet er toch niets van!'

Anoniem

Re: Nog nooit verliefd geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:13

ik ben 16 en nog nooit de vlinders in mn buik gevoelt.

ik zit er niet echt mee.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:15

Ach joh, ware liefde komt vanzelf :)

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:25

Eowyn3003 schreef:
Nimue schreef:
Ik herken je gevoel op zich wel hoor Eowyn. Op de leeftijd die jij nu hebt, is romantiek en liefde en relaties voor veel mensen zo onwijs heftig aanwezig, dat je je soms knap buitengesloten kunt voelen als jij de enige lijkt te zijn die dat niet deelt.

Pf inderdaad dat is eigenlijk exact wat er nu gebeurt! :/ Bijvoorbeeld: een vriendin van mij heeft seks zonder condoom met haar vriendje, en ik zeg haar dat ze nu een groot risico loopt, dat hij kan liegen over zijn bedpartners, en dat de pil niet waterdicht is. Dan krijg ik toegesnauw: 'Ach jij weet er toch niets van!'

Volgens mij weet jij er al meer vanaf dan die vriendin, als ik dit zo lees. :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:18

Nou inderdaad, meid jij bent gewoon heel verstandig bezig!! Houden zo, en blijf lekker jezelf. Jij leeft je eigen leven, en daar heeft een ander niks over te zeggen. Wat een ander doet moeten zij weten, als die vriendin van jou straks zwanger is of een flinke soa heeft, neem maar van mij aan dat ze dan echt gewild had dat ze naar je geluisterd had en dat ze zich niet zo had laten meeslepen.

_Bonte_

Re: Nog nooit verliefd geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:20

no stress.. ik had het ook .. niet geintresseerd en vroeg me het ook ongeveer zond mijn 15-16 jaar af of ik wel normaal was.
Nu ben ik 18 en heb al 8 maand een vriendje