Ervaringen LOI en NTI

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:12

Ik doe ook via LOI horeca.. het systeem zelf bevalt me goed, je hebt alleen wel veel discipline nodig om te leren en dat ontbreekt bij mij nog welleens :+

angela123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:52

Hoi,
Ik heb ook even een klein vraagje, het is onzin om daarvoor een nieuw topic aan te maken vandaar dat ik het hier maar even doe.
Wanneer wordt er bij jullie het termijbedrag van je rekening afgeschreven.
Ben deze maand met een opleiding begonnen, wil alleen even weten wanneer ze het 1e termijnbedrag + inschrijf kosten van mijn rekening afschrijven.

groetjes

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:56

nairtje schreef:
Heeft er ook iemand ervaring met nha. Dat scheelt een hoop geld. Ook heeft scheidegger last minute aanbiedingen, waarbij je 200,- korting krijgt. Klinkt ook erg interessant. Hierbij moet je dan wel naar school.

Ik heb ervaring met de NHA, vond het idd wel goedkoop, maar kwa afhandeling vind ik het erg matig.
lesmateriaal is wel gewoon in orde. ( ik deed AOV )

Babeth

Re: Ervaringen LOI en NTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 22:28

Ik studeer via het NHA. Ben tot nu toe nog steeds tevreden. Alleen het lesmateriaal is wat matig, weinig info en er word toch van je verlangt dat je het meeste al weet. (Althans dat geld voor de opleiding die ik nu doe.)
Hiervoor heb ik al eerder een opleiding bij het NHA gedaan en daar waren de leerboeken juist heel uitgebreid, overzichtelijk en erg informatief.

Anoniem

Re: Ervaringen LOI en NTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:13

zijn hier ook mensen die op deze manier aan een totaal andere baan zijn gekomen(omscholen dus).

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:21

Jup ik, van verkoopmedewerker naar fotograve.