russel schreef:Als jouw vriend ... nu niet krijgen.
Bienotje schreef:Ik kan me ... is achteraf gepraat.
Shadow0 schreef:Ik denk dat ... weet ik zeker.)
Hier worden nu een aantal kwesties door elkaar gehaald.
Er wordt ergens gezegd dat ik niet eerlijk zou zijn tegenover mijn ouders wat betalen betreft:
- ik rijd met mijn eigen auto mee en hier betalen wij zelf de kosten van
- ik heb nooit gezegd dat ik niets wilde betalen, mijn ouders hebben zelf gezegd dat ze geen geld willen van ons (zusje en ik)
Er wordt ergens gezegd dat ik mijn zusjes vriend niet mee zou willen? Slaat nergens op, heb helemaal niets tegen die jongen, is een leuke knul. En hij kan ook best mee, omdat hij het wel kan betalen, dus dat is helemaal niet aan de orde.
En dan wordt er nog ergens iets gezegd als dat ik mee zou kunnen betalen aan de vakantie van m'n vriend? Dat wil hij helemaal niet hebben. En dit was ook helemaal niet waar het om te doen was.
Ik wil best betalen, maakt me niets uit. Het gaat niet om de hoogte van het bedrag, het gaat erom dat twee, in mijn ogen voor mijn ouders, dezelfde personen anders worden behandeld. Dit bedoelen mijn ouders niet zo (niet dat ze iemand meer mogen als de ander), maar dit is wel wat er gebeurd. En mede daarom vind ik het niet terecht.
. Ik wilde ook alleen maar jullie mening, omdat het thuis nou zo lijkt alsof ik de enige ben die er zo over denkt (ik heb dus inderdaad mijn eigen mening al klaar). Op bokt lijkt de gehele kwestie altijd veel erger te worden dan deze eigenlijk is.
.