Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Gevallen in de bak.
Hopelijk hersteld je knie wel snel weer!
Arethe schreef:DL_ schreef:Ehhhh je bent aangevallen in een donker steegje, ze wilden je geld of je leven maar je hebt ze af weten te schudden, gevochten tot ze er bij neer vielen.
En anders zeg je gewoon als ze je raar aankijken: "Pff.. je moet hem eens zien..."
Haha dat klinkt al stuk stoerder als mijn actie.
Misschien krijgt een of ander lekker ding dan nog medelijden met me
..L_Ilse_L schreef:Waar maakt iedereen zo'n probleem van? Laat TS toch lekker. Ze vraag toch niet om commentaar over haar pony's?
@ TS, veel plezier dan op je vakantie
Dus jij vindt dat niemand zich er mee hoeft te bemoeien als ergens ponies afgebeuld worden zolang diegeen die het doet maar niet om commentaar vraagt?![]()
[b]
Overdrijven is ook een vak.
EDIT: En ik vind inderdaad dat je je daar niet mee hoeft te bemoeien. Als je het echt dwars zit kun je TS even een tip geven dat jij het anders zou doen.
KingMarco schreef:Ja er zijn ook mensen die hun nek breken omdat ze de laatste traptree vergeten, dus daarom alle trappen maar verbieden ? Ow en doe dan ook alle drempels en stoepopstapjes en molshopen ook gelijk, want mocht iemand over struikelen.
Of ben ik tegenwoordig de enigste die er zo over denkt?

Dekloktikt schreef:Maargoed het kon dus nog vervelender uitpakken.
gelukkig heb je geen gips, of wel?
) De vraag die nu rijst is: zijn de ponies alsnog onder het draadje doorgeschoten of had je actie in elk geval wel z'n doel bereikt? dat zou wel fijn zijn natuurlijk 

Piera schreef:Jeetje, wat een harde antwoorden lees ik hier. De TS is heel hard op dr gezicht gevallen en het enige wat sommige mensen kunnen zeggen is dat het haar eigen schuld is.. Heel apart, vraag me bij dat soort reacties altijd af of mensen dat ook recht in iemands gezicht zouden zeggen (zeker als diegene een gescheurde lip en bult heeft) of dat ze alleen op internet zo 'stoer' zijn.
TS, ik heb erg met je te doen, hoop dat je er niet al te veel last van hebt en dat je nog wel een leuke vakantie hebt, maar dat komt vast wel goed.
Wat de shets betreft, die zullen zich vast vermaakt hebben, mijn paard vind het iig altijd erg leuk om even in de bak rond te rennen met een vriendje erbij
hihiiihihihiDekloktikt schreef:KingMarco schreef:Ja er zijn ook mensen die hun nek breken omdat ze de laatste traptree vergeten, dus daarom alle trappen maar verbieden ? Ow en doe dan ook alle drempels en stoepopstapjes en molshopen ook gelijk, want mocht iemand over struikelen.
ja hoor doe niet zo onnozel![]()
Je gaat toch niet onnodig risico's nemen met je paard?Of ben ik tegenwoordig de enigste die er zo over denkt?