Gevochten met bevroren rijbak..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:32

Jezus wat een debiele reacties weer zeg, sjongejonge. Word hier toch zo moe van.

Moet de TS dan helemaal gaan beschrijven hoe groot de bak was, hoe zacht het zand was, misschien ook nog temperatuur vermelden en de hoogte van de shetjes en waarschijnlijk ook nog het gewicht, om zo uit te kunnen rekenen wie zijn schuld het is.

Kom op zeg, doe even normaal. Ze hoeft toch niet elke detail te beschrijven en als je dan later leest, zie je dat ze ze helemaal niet opgejaagd heeft, ze had de shetjes op het zachte gedeelte gezet en daar gingen ze rennen, maar ze gingen uiteindelijk onder de draad door en omdat zij dat wilde voorkomen ging ze rennen op dat harde gedeelte en gleed onderuit.

Beetje lüllig om zo te reageren zeg. Sjonge, maargoed ga verder geen woorden meer aan vuil maken, echt lomp dat sommige mensen weer zo moeten reageren.

TS, echt super rot voor je en beterschap. Hoop voor je dat vakantie toch nog wel een beetje leuk word, ookal zal het moeilijk worden op excursies te doen met krukken. Veel plezier in ieder geval!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:32

Hahaha wat een actie! _O- :')
Haha dat is echt zo'n knullig verhaal ook om te vertellen als mensen vragen hoe het komt dat je er zo toegetakeld uitziet. :+ Gevallen in de bak. :)) Hopelijk hersteld je knie wel snel weer!

Lijkt mij trouwens niet dat de TS pony's in de bak gaat laten rennen als dat onveilig is, dat kan ze zelf ook wel inschatten. :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:37

HihI Gister gingen ik en een vriendin kijken hoe het weitje erbij lag. En hoppaa zij lag ook lang uit. Maar ze was niet zo toegetakelt als jouw!

Heel veel sterkte en beterschap. En hopelijk een fijne vakantie!

Paan

Re: Gevochten met bevroren rijbak..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:39

Tje, wat sneu voor je. Hoop dat je toch een leuke vakantie hebt.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:52

Auw, auw, auw, dat moet flink pijnlijk zijn.
Ik hoop dat je ondanks je ongemakken toch een plezierige vakantie zult hebben en door een stoere hengst omver getrokken zijn klinkt vast veel beter dan het ware verhaal van de shetjes.
Vergeet niet je gezicht goed in te smeren in Egypte: een kapot koppie en zon is een slechte combi.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:54

Arethe schreef:
DL_ schreef:
Ehhhh je bent aangevallen in een donker steegje, ze wilden je geld of je leven maar je hebt ze af weten te schudden, gevochten tot ze er bij neer vielen.

En anders zeg je gewoon als ze je raar aankijken: "Pff.. je moet hem eens zien... }:) "

8-) Haha dat klinkt al stuk stoerder als mijn actie.
Misschien krijgt een of ander lekker ding dan nog medelijden met me :o

haha, zoals je je beschrijft denk ik het niet :+ ..

Sterkte hoor.

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 15:18

Pfff, zo zie je maar weer een ongeluk zit een klein hoekje.
Wel rot voor je dat je zo toegetakeld op vakantie moet. Beterschap!

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 15:31

L_Ilse_L schreef:
Waar maakt iedereen zo'n probleem van? Laat TS toch lekker. Ze vraag toch niet om commentaar over haar pony's?

@ TS, veel plezier dan op je vakantie :=

Dus jij vindt dat niemand zich er mee hoeft te bemoeien als ergens ponies afgebeuld worden zolang diegeen die het doet maar niet om commentaar vraagt? 8)7

[b]

Overdrijven is ook een vak.

EDIT: En ik vind inderdaad dat je je daar niet mee hoeft te bemoeien. Als je het echt dwars zit kun je TS even een tip geven dat jij het anders zou doen.

sommige paarden breken toevallig wél hun benen met dit soort dingen, dus echt overdrijven is het niet. Maargoed ik weet verder niet de precieze omstandigheden. Alleen was het niet verstandig, wat de TS op een hele vervelende wijze ondervonden heeft. Maargoed het kon dus nog vervelender uitpakken. ;)

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 15:45

Ja er zijn ook mensen die hun nek breken omdat ze de laatste traptree vergeten, dus daarom alle trappen maar verbieden ? Ow en doe dan ook alle drempels en stoepopstapjes en molshopen ook gelijk, want mocht iemand over struikelen.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:08

KingMarco schreef:
Ja er zijn ook mensen die hun nek breken omdat ze de laatste traptree vergeten, dus daarom alle trappen maar verbieden ? Ow en doe dan ook alle drempels en stoepopstapjes en molshopen ook gelijk, want mocht iemand over struikelen.

ja hoor doe niet zo onnozel _O-
Je gaat toch niet onnodig risico's nemen met je paard? :Z Of ben ik tegenwoordig de enigste die er zo over denkt? -O-

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:21

Nee, maar je overdrijft wel een beetje. TS kan hetheus wel inschatten ;)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 16:23

Dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties!

Merk wel dat het echt super saai is als je niks mag!!
Beetje msn'en en internetten en tv kijken gaat snel vervelen..
Als het goed is krijg ik vanavond nog beetje bezoek :)

En net even langs stal geweest, lekker gekroeld met m'n knollie. Hij vond mn krukken alleen wel érg eng!

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:26

sukkeltje :P
dat word leuk in egypte dan :P
maar is het daar wel lekker warm nu... ik wil ook wel :D

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 16:28

Jaa is er rond de 28 graden!!
Heerlijk!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:31

Dekloktikt schreef:
Maargoed het kon dus nog vervelender uitpakken. ;)

Want het is altijd vervelender dat een paard wat heeft dan een mens? :?
Doe je paarden ook alleen maar in gladde zachte weides, en vooral alleen, want stel je voor, ze gaan gek doen?
Paarden en ponies zijn prima uitgerust om, als de ruiter niet in de weg zit, zich te bewegen op ongelijke en/of harde bodem. Dat moeten ze nl in de natuur ook, zeker op de Shetlandeilanden.
;)
Opjagen wordt afgeraden omdat een paard meestal op de achterbenen gaat draaien omdat de ruimte krap is, maar voor een Shetlander liggen die verhoudingen natuurlijk anders, die kan bij wijze van spreke nog rondgalopperen in een ruime box... en niet al het opjagen is hetzelfde.

Echt bokt om op voorbijkomende slakken zout te gaan leggen. Het gaat toch helemaal niet om de Shetlanders, maar om de val, wat ook nog met humor beschreven wordt!

TS, niet handig om voordat je naar Egypte gaat in de kreuk te raken. Veel plezier gewenst. Lekker van de zon genieten! Heb je al je tanden nog ? :D
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 01-02-09 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:31

ohh en dan zit ik gewoon in die o zo gezellige klas :S

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:32

miss erg onverantwoord, maar toen t zo vroor gooide ik ook mij welsh los in de bak hoor. kon hij even zijn benen trekken en zolang je ze niet echt opgaat jagen let hij zelf op waar hij loopt.
en ts zegt ook dat ze er niet achterna ging rennen enz.

succes iig op je vakantie :) gelukkig heb je geen gips, of wel?

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:35

Ik moest stiekem wel een beetje lachen...je zou het toch nooit verzinnen dat zoiets kleins zoveel kan veroorzaken! Die zag je echt niet aankomen denk ik! Echt wel heel vervelend voor je hoor, zeker omdat je ook nog eens weg gaat straks! Maar ik vond je beschrijving erg komisch...dus houd het er maar op dat je met je bizarre ongelukje toch ook nog iemand lol hebt bezorg (en dan hoop ik dat je het niet erg vind dat ik dat zeg :P) De vraag die nu rijst is: zijn de ponies alsnog onder het draadje doorgeschoten of had je actie in elk geval wel z'n doel bereikt? dat zou wel fijn zijn natuurlijk ;)

Enne, weet niet wie het zei, maarre de opmerking "je moet es zien hoe hij eruit ziet" hihihihi....geweldig!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 16:39

Nope geen gips gelukkig, denk dat ik gek zou worden.
Heb een soort steunkous om, die moet ik komende dagen dag & nacht omhouden.. Vind ik al vervelend genoeg :P

En ja kan er flink om lachen gelukkig, alleen als ik lach doet het weer zeer.
Dat levert weer een lachbui op en dat gaat dus zo "hahaha aaaauuuuw hahahaha AAUUUW WHAHAHAHAAA" :+

En mn actie had wel nut, want ze gingen er niet onderdoor 8-)
Kwamen heel beteuterd bij me staan kijken.

Net foto gemaakt met webcam, iemand interesse? :+

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:04

Oh ja, ik ben wel benieuwd... hahahaha..
Misschien kunnen wij er dan nog wel een stoerder verhaal bij bedenken!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:12

Piera schreef:
Jeetje, wat een harde antwoorden lees ik hier. De TS is heel hard op dr gezicht gevallen en het enige wat sommige mensen kunnen zeggen is dat het haar eigen schuld is.. Heel apart, vraag me bij dat soort reacties altijd af of mensen dat ook recht in iemands gezicht zouden zeggen (zeker als diegene een gescheurde lip en bult heeft) of dat ze alleen op internet zo 'stoer' zijn.

TS, ik heb erg met je te doen, hoop dat je er niet al te veel last van hebt en dat je nog wel een leuke vakantie hebt, maar dat komt vast wel goed.

Wat de shets betreft, die zullen zich vast vermaakt hebben, mijn paard vind het iig altijd erg leuk om even in de bak rond te rennen met een vriendje erbij :)

Sluit ik me bij aan.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 17:18

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:30

Zooo jeetje jij bent toegetakelt....
Maarrruh mocht je toch niet op vakantie willen en zoek je nog een goed doel die wel wilt :+ hihiiihihihi

Heel veel sterkte nogmaals!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:35

Oh meid, wat zie je eruit! Nou heb je gelukkig nog een paar dagen en tegen de tijd dat terug komt is het meeste wel ok. Wat schatten ze trouwens in met je knie (hoe lang dat gaat duren..) Enne, neem je wel wat extra zonnebrand mee? Korstjes die eraf gaan en zon kan echt een heel pijnlijke combi zijn...

28 graden....tssskkk, nee hoor, ik ben echt niet jaloers....vind het hier fanTAStisch met dit weer......zucht

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:47

Dekloktikt schreef:
KingMarco schreef:

ja hoor doe niet zo onnozel _O-
Je gaat toch niet onnodig risico's nemen met je paard? :Z Of ben ik tegenwoordig de enigste die er zo over denkt? -O-

Dus je kan maar beter niet meer de straat op gaan, want er zijn daar zoveel risico's...
Dus ook niet meer met je paard op wedstrijd (allemaal risico's) en dan moet je misschien wel met de trailer (nog meer risico's), en als je niet hoeft dan moet je ook niet gaan... dat is onnodig risico's nemen 8)7

Ts sterkte en hopelijk kan je toch nog genieten van je vakantie.
En in een niet bevroren bak kan je flinke smakkers maken, want zand schuurt :)

edit: ik zie nu je foto pas, even goed smeren met een creme voor het genezingsproces (biodermal heeft zo'n creme) en dan heb je ook minder last van littekens
Laatst bijgewerkt door Lizz op 01-02-09 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt