Nu, 13 jaar later, zit ik op de lerarenopleiding biologie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(heel specifiek: Beroepsgoederenvervoer, dus transportbedrijven met grooote vrachtwagens)
en daarnaast ook nog fotograaf

en fotomodel leek me geweldig.

Chr1s schreef:Wilde op basisschool boswachter worden![]()
Toen op VMBO iets in elektronica
En toen ik naar MBO ging toen maar voor dierenarts assistent
En toen ik die opleiding niet ging halen voor iets met dieren gegaan.
Maar toen ik opleiding af had in fotowinkel als verkoper terecht gekomen![]()
En bevalt me primaen daarnaast ook nog fotograaf
dierenarts zelf is wat te hoog voor me
Concorde schreef:Iris82: Dat is eng, we hebben echt in grote lijnen dezelfde achtergrond.
Ik heb HBO Paardenhouderij gedaan aan Van Hall Larenstein (Deventer), in 't buitenland gezeten, met paarden gewerkt, Friezen beleerd, en guess what, ben nu ook schadebehandelaar verkeer(heel specifiek: Beroepsgoederenvervoer, dus transportbedrijven met grooote vrachtwagens)
Waar zit jij?
Ik bij Centraal Beheer in Apeldoorn. Ben tot nu erg tevreden, CB is een goede baas, en werk in een erg leuk team.
) Diermanagement in Leeuwarden. Weet nu nog steeds niet wat ik wil (staatsloterij winnen en dan weet ik het wel!) en werk daarom nog steeds in dierenspeciaalzaak en dierenhotel. Blijft leuk het contact met de dieren, het adviseren en toch een rol spelen in het welzijn maar zou graag meer met mijn HBO gaan doen! Schadebehandelaar lijkt me niets voor mij, wel super dat jullie het wel naar je zin hebben hoor! 
m'n droom van vroegah komt dus echt uit
haha
quera schreef:ik wilde het leger in.
Heb het ook gedaan tot december. tot ik een rugblessure kreeg. nu ga ik maandag beginnen met spw4 en dan daarna als maatschappelijk werkster in de jeugdgevangenis