rare dromen? Neergeschoten en doorlopen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:33

Lenneke_ schreef:
Ik heb al een paar keer gedroomd dat ik in het bos aan het rijden was en dat ik wilde zwijnen tegen kwam die dekentjes op hadden :?

_O- :')

Dit was overigens geen droom wat ik nu ga vertellen.
Ik lag dus in mijn tentje op vakantie en mijn tentje stond naast een lichtgevend stroompaaltje.
Op een gegeven moment loop er een réuzespin met heeele lange poten door mijn tent.
Voor wat ik met mijn duffe kop doorhad dan he, echt 30 cm! :oo

Dus ik wil dat ding wegmeppen, maar ik mep tegen niks en het loopt zo door. :=
Laat ik nu een 1.5 persoonstentje hebben dus dat is errug klein om te vluchten naar een andere hoek.
Dus ik zet het maar op het schreeuwen en race mijn tent uit om 2 uur s'nachts. :+
Zit er níks op mijn tent, maar zit er een stomme hooiwagen op de stroompaal wat door de ronde stroompaal gigantisch die schaduw van die spin op mijn tent vergrootte.
Reuze gevaarlijk dus.

Nou ben ik helemaal niet bang voor spinnen, maar je schrikt je echt de takke met je half slaperige hoofd als er zo'n enorme spin loopt.
Die dingen leven helemaal niet zo groot in frankijk, maargoed, daar denk je op dat moment nog half slaapdronken niet aan. :')

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:38

Hahha maar ondertussen dacht je wel dat je droomde??? :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:39

Dat weet ik niet eens meer, ik had echt geen idee wat me overkwam op dat moment. :+

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:41

moonfish13 schreef:
Dat weet ik niet eens meer, ik had echt geen idee wat me overkwam op dat moment. :+

Dus jij kleurde van spierwit naar knalrood? hahaha

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:42

Klaasje schreef:
Haha vreemd he? Dromen.

Ik heb heel vaak dat ik droom achterna gezeten te worden, maar niet vooruit kom.

Of dat als je nog niet helemaal slaapt, het net is dat je valt..

Laatst had ik iets heel extreems; Er zwommen allemaal joekels van vissen in mijn slaapkamer! Ik ben echt het hele huis door gerent, tot aan de achtertuin aan toe! Heel eng.

Dát heb ik nou dus ook altijd, vreselijk irritant want ik schrik weer helemaal wakker dan :7

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:43

ik droomde pasgeleden dat er pinquins uit het gooimeer kwamen om eieren te leggen op het land,.... echt met duizenden tegelijk :+ :D :+

en droom ook vaak dat ik achterna word gezeten,maar altijd weet ik net op het laatste moment te ontsnappen,.....

gekkesies

Re: rare dromen? Neergeschoten en doorlopen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:58

Die valsensatie heeft iets te maken met het ontspannen van je spieren toch? Als ze te snel ontspannen veroorzaakt dat een of ander reflex waardoor al je spieren even heel snel weer aanspannen en het aanvoelt alsof je valt, zoiets was het geloof ik. :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:58

Dat vallen heb ik ook heel vaak inderdaad!

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:08

idd rennen en niet vooruitgaan :D
er is toch een boek uitgebracht over je dromen?
het schijnt dat alles een betekenis heeft zeggen ze!! ;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:10

Pff ik heb wel is gehad dat ik overal driehoekjes zag op de grond, zo eng! Ik was toen 8 ofzo, nou ik heb dat zo eng gevonden! Vreselijk als ik er weer aan terugdenk

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:10

Mensen kunnen idd erg raar dromen whaha.
Moonfish13; Haha zie het zo voor me, de hele boel bij elkaar krijsen om een schaduw :')

Heb vannacht gedroomt, dat ik weer verliefd was op mijn ex, en dat we op school zaten en ik en mijn huidige vriend zaten naast elkaar en toen kwam die ex aan de andere kant naast mij zitten en die vroeg of ik mee ging, ben dus met mn ex er vandoor gegaan, maar vond het zielig voor vriendlief, dus ben later weer naar hem toegegaan en hij vroeg waar ik was geweest en toen zei ik ja even weg naar huis toe en later zat ik bij mn vader met vriendlief en toen kwam mijn ex weer binnen en die zei van ga je even nee naar mijn huis, vriendlief keek de andere kant op en ik was gauw weggelopen. Toen ik bij ex zn huis zat, ben ik gauw weer naar mn vaders huis toegevlogen en ging weer naast vriendlief zitten en keek me aan alsof ik even naar de wc was gewest en toen werd ik wakker. Heb mn vriend midden in de nacht wakker gemaakt en echt huilend tegen hem aan gezeten en gezegd dat ik het zo erg vond dat ik hem verlaten had :') En hij maar vragen waar heb je het over? :') Echt erg was dat whaha..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:13

Wildgirl schreef:
Klaasje schreef:
Haha vreemd he? Dromen.

Ik heb heel vaak dat ik droom achterna gezeten te worden, maar niet vooruit kom.

Of dat als je nog niet helemaal slaapt, het net is dat je valt..

Laatst had ik iets heel extreems; Er zwommen allemaal joekels van vissen in mijn slaapkamer! Ik ben echt het hele huis door gerent, tot aan de achtertuin aan toe! Heel eng.

Dát heb ik nou dus ook altijd, vreselijk irritant want ik schrik weer helemaal wakker dan :7

Vreselijk is dat! Alsof je in je bed valt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:10

ik heb dat gevoel ook vaak, dat je valt

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 09:13

Ik lees echt te veel demonen boekjes vor ik ga slapen.
Vanacht droomde ik over weerwolven? Ik was er zelf een en toen vielen we de wereld aan. Daarna zat ik gewoon op school en brak mijn vriendin plotseling haar arm :roll: en toen wilde ik haar opeten...

Ik droom heel vaak dat soort dingen vampiers, weerwolven, demonen ze komen allemaal wel een keer langs.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:05

Ik heb een keer een complete triller gedroomd die afspeelden in mijn leefomgeving in combi's van films die ik al eens had gezien. DOOOD eng!

Ook heb ik een tijd een terugkerende droom gehad dat de vader van een goede vriendin van mij overleed en het haar niks kon schelen (hij had die tijd ook echt kanker).

Verder droom ik ook altijd zo echt dat ik de volgende ochtend nog wel eens moet controleren want echt waar is en wat ik gedroomd heb.

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:07

Ik heb weleens gedroomd dat een vriendin van mij dood was. Toen ik bij haar bleef slapen, heel de begrafenis gezien :s

En een week later hadden we ruzie. Echt zoooo eng..

Nu is het wel weer beter trouwens ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:10

Ik heb weleens gedroomd dat we aangevallen werden door allemaal kleine groene mannetjes met spitse oren en vleugeltjes, en dat je moest lezen of een broodje eten om te voorkomen dat je aangevallen werd. Ehm... ja. Dat was best wel raar :))

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:08

Whaha al die dromen :P

Nou ik droomde vannacht dat ik een paard van mijn stageadres moest longeren met een slofteugel als hulpteugel ?
En toen liep ze zo op me af ? :P
En ze reageerde niet op de zweep ?
En de longeerlijn was ineens helemaal in elkaar gedraaid enzo ?

En daarna moest ik haar rijden met 2 slofteugels om en de normale teugels erbij :P?

En ineens stonden me ouders zo op het terras en ik zat binnen.
Ik wist dat ik naar ze toe moest, en toen bood me stagebegeleidster me iets te drinken aan.
En toen zei ik: Ja doe maar een cola'tje ?
En toen goot ik zo een heel blikje leeg in een klein glas wat ineens een groot glas werd en overstroomde :P

En ik zei ; me ouders wachten wel op me :P

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:14

Ik heb laatst gedroomd dat ik het kopje van een cavia eraf sneed met een botermes.... ik kon echt de warmte en de vacht in mijn hand voelen. Was heeeel bizar! geen idee wat mijn motivatie was, want daarna stopte in het in een grote enveloppe en stopte ik het het in een doos vol met andere gevulde enveloppen.... ik wil niet weten war dáár in zat!

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:08

Qimm schreef:
Ik heb laatst gedroomd dat ik het kopje van een cavia eraf sneed met een botermes.... ik kon echt de warmte en de vacht in mijn hand voelen. Was heeeel bizar! geen idee wat mijn motivatie was, want daarna stopte in het in een grote enveloppe en stopte ik het het in een doos vol met andere gevulde enveloppen.... ik wil niet weten war dáár in zat!

_O- _O-
whaha,..ik ben een konijn kwijt,.weet jij mischien waar ie is?? _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:17

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 20:17

Dankje Fiffill :)

Nou ben blij te lezen dat ik niet de enig ben met rare dromen!! :)
Qimm, nee dat wil ik ook niet weten eigenlijk :+

Nou heb ik van de week weer zo gedroomd hoor!

Eerst ging ik met mijn moeder en een kruising tussen haar vriend en mijn vader.. (Ja echt waar, hij leek op allebei! en ik noemde hem papa..) maarja, naar een of andere notaris of iig chique mens.. Een vrouw.. In een groot kantoor.. En toen dacht ik al (in mijn droom) dat die vrouw van drie mensen altijd één iemand zou vermoorden..
Toen zag ik een vriendin van mij in dat kantoor en die was aan het dansen en gek doen.. Daar had ik nog even mee gepraat en toen liepen we verder..
Nou wij dat kantoor in.. Kwam van die vrouw haar assistente en toen werd die vrouw heel boos, omdat er dan één iemand te veel was.. (dacht ik..)..
Nou en toen was die vrouw heel plechtig aan het praten en inééns haalde ze een geweer uit haar la en wilde ze MIJ doodschieten.. Maar ik sprong van m'n stoel en rende dat kantoor door en toen kon ze me niet raken..
En toen rende we alledrie bang weg en hadden de politie gebeld..
Daarna kwam mijn vriend mij thuis ophalen, maar ik durfde de deur niet meer uit, bang om neergeschoten te worden..
En toen.. werd ik wakker!

Daarna droomde ik dat iemand mij achterna zat, maar ik kon zijn/haar gezicht niet zien..
Maar die wilde mij dus vermoorden, maar de kogels vlogen door mij heen.. Toen pakte hij/zij een ander geweer en nét toen de kogel mij zou hebben geraakt, werd ik wakker.. :=

Waarom droom ik telkens dat iemand mij wilt vermoorden?
Kan iemand dat opzoeken in z'n dromenboek? :P