Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
staroo schreef:Bio diesel voor een auto van 2000 lijkt mij stug, die wordt vaak in nieuwere auto's getankt. Zal morgen voor je navragen bij mijn zoons, wie weet kunnen die meer vertellen.
staroo schreef:Maar heb het verhaal aan mijn zoon voorgelezen en hij is er niet positief over, 't is al verdacht dat de injectoren en brandstoffilter vernieuwd zijn.
vond het een fijne auto
maar die arme kerel heeft al zoveel geld in ons gestoken
super belangrijk natuurlijk moest wel een heel bedieningpaneel kopen)
eruit getrokken waarmee de auto op een noodsysteem gaat lopen (?). Als het lampje nu nog knippert is er iets aan de hand -> knippert hij niet, is de sensor kapot en moet die vervangen worden. Citaat:Maar... kan die garage niet de boel belazeren? (mijn vriend gaat altijd uit van het slechte in mensen)
manishdra schreef:Maar als het over een jaar zo blijkt te zijn dat de auto toch kapot was, hebben wij dan nog steed garantie? Ik neem aan van wel, want we waren nu toch al bezig met dat lampje, maar ik weet dat over een jaar, wij moeten gaan bewijzen dat het probleem er tijdens de koop al was.
Citaat:Ik heb geen wantrouwen in de handelaar, hij lijkt mij een goeie kerel en tot nu toe is hij altijd heel eerlijk geweest...
Maarja je hebt mensen die heel goed zijn in het bedriegen van mensen, daarmee wil ik niet zeggen dat hij het doet, maar je moet natuurlijk wel altijd op je hoede zijn. En aangezien ik niet veel verstand heb van auto's vraag ik aan mensen die dat wel hebben of het verhaal klopt
Citaat:dat is alleen maar besproken, nooit vastgelegd.
Citaat:Maar als naderhand blijkt dat ze een kapotte sensor erin hebben gezet (die dus geen signaal af geeft) dan komen we er pas achter als de auto mindere capaciteit krijgt denk ik... en wanneer zal dat zijn? over 2 weken, 3 maanden, 7 maanden, 2 jaar?