Het leed dat een ex-met-een-muur-voor-d'r-kop heet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:17

Je maakt je er zo te zien nogal druk om....waarom vraag ik me af ben je onzeker wbt je huidige vriend,
dat hij mss nog wel eens terug zou kunnen keren naar haar?
Ik zou dit persoonlijk dus nooit op internet gooien :)

tessacheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:24

Gewoon de eer aan jezelf houden...negeren die hap. Je vriend houdt blijkbaar van jou dus laat die meid lekker in haar sop gaar koken...waarschijnlijk vindt zij 't alleen maar leuk om jou te kunnen stangen.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:30

Ik vind het wel wat raar dat je vriend die smsjes maar blijft beantwoorden, of ligt dat nu aan mij? Als er niet meer op reageerd houd het vanzelf op lijkt me.

snoeppapier

Re: Het leed dat een ex-met-een-muur-voor-d'r-kop heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 18:41

Onzeker niet echt hoor Chiqa, als m'n vriend ooit nog naar haar terug had willen gaan had hij dat al met 3 maanden en 6 maanden kunnen doen, toen ze het ook al probeerde :j Het gaat waanzinnig goed tussen ons, het is nog geen seconde in me opgekomen dat hij haar terug zou willen :n

Aisie: mijn vriend heeft 1 smsje beantwoord en dat was dat hij best informatie wil geven over het leger :j Verder is hij nergens op ingegaan, juist omdat hij haar wil negeren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:43

Maethoriel schreef:
Het gaat waanzinnig goed tussen ons, het is nog geen seconde in me opgekomen dat hij haar terug zou willen

Maar waarom maak je je dan zo druk dat je een heel verhaal aan haar besteed op internet? Dan is het toch net zo onbelangrijk als een oud buurmeisje of klasgenoot, daar ga je je toch ook dan niet druk om lopen maken?
Sorrie als ik het niet helemaal kan volgen hoor :D

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 19:10

Zoals jij het stelt geef ik je helemaal gelijk hoor :D
M'n vriend heeft meerdere vriendinnetjes gehad die we soms nog wel eens tegenkomen, hetzij op verjaardagen, hetzij tijdens het uitgaan etc. Dat doet me écht niks en het contact met deze ex deed me ook niks, totdat duidelijk werd dat zij toch blijft stoken.

Ik kan er zelf de vinger niet een op leggen wát me nu zo dwars zit, waarschijnlijk gewoon dat ze alle signalen dat hij gelukkig is negeert en op allerlei manieren haar best doet om zijn aandacht te krijgen...

En ach...je kunt zeggen: waarom zet je dat op internet? Waarom niet? Je bent je verhaal even kwijt en reacties van andere werken soms heel verhelderend :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 23:48

Maethoriel schreef:
Je bent je verhaal even kwijt en reacties van andere werken soms heel verhelderend
:)

Dat klopt en ik kan hier ook slecht over oordelen, ik zet zowiezo nooit prive verhalen zo gedetaileerd op internet, uit angst dat het eventueel door dat persoon gelezen zou kunnen worden en de situatie no wel eens heel penibel zou kunnen worden :D
Was even bang dat het een impulsief topic was, maar soit...Nogmaals ik zit niet in zo'n situatie.
Kijk als jij zeker van je zaak bent, en je vriend gewoon vetrouwd, dan loopt dit volgens mij wel allemaal los..Mijn ervaring is als je hier geen goed gevoel over heb het vroeg of laat toch wel misgaat, klinkt banketstaaf maar tegenhouden doe je dit niet.
Als ik jou was zou ik het gewoon lekker laten waaien, blijkbaar is je vriend interessant genoeg, en laat jij nu de persoon zijn die ervan mag genieten :D
Helemaal geen aandacht kan ook zo saai zijn.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 23:58

Geweldig geschreven stukje!

Laat haar lekker een bord voor d'r kop houden.

Als jullie relatie echt zo goed is, als dat je zegt dat het is.... dan zal er niks gebeuren.

Zeg wel tegen je vriend dat je er zat van bent, en dat je het niet erg leuk vindt dat hij terug smst. Als hij genoeg om je geeft zal die stoppen met smsen.

Hij is inderdaad wel een beetje naief dat hij haar verhaaltjes gelooft. Maar hij bedoeld het wel goed denk ik. Ziet alleen de achterliggende gedachte niet....

Ik weet wel hoe het is, als nieuwe vriendinnetjes lichterlijk hysterisch zijn.
Mijn ex en ik zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan. We konden altijd super met elkaar praten over alles. Maar helaas werkte een relatie niet(voornamelijk op sexgebied). Dus zijn we na 3 jaar uit elkaar gegaan. We zagen elkaar elk weekend in de kroeg. En toen kreeg hij een nieuw vriendinnetje. Mijn god wat was dat een hysterisch kind. Vriend mocht niet meer op stap omdat ik er ook was. En waren ze op stap en draaide mij perongeluk om, nou dan werd ze helemaal hysterisch en ging door het lint......
Inmiddels is hun relatie ook voorbij. Hij kwam direct weekend erna bij mij in de discotheek(waar ik inmiddels werk) en heeft uren bij mij staan kwekken..

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 00:05

Maak een informatie pakket en laat het bij haar afleveren.. Hoeft hij haar ook niet te zien ;)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 07:33

Wat een ex zeg pfoe! Nog een die een veel te lage IQ heeft :D @ TS stel het eens aan je vriend voor van dat ie anders een informatie pakket aanmaakt en opstuurt naar haar adres en dan gericht aan haar broertje :D . Op die manier krijgt zij dan ook niet haar zin en al helemaal geen aandacht.

Want ik geloof dat ze nogal wat aandacht te kort komt wie weet hebben haar vriendinnen even geen tijd voor haar en tsja dan moet ze maar aandacht op deze manier zien te vinden.

Echt ik zelf heb ook nog nooit in een andermans relatie lopen te stoken maar toen ik het met mijn ex had uitgemaakt nu zo dik 5jr terug, en ik na 6 maand de liefde van mijn leven ontmoette bleef mijn ex me in het begin nog wel zo´n een jaar lopen te stalken. Ik heb hem volkomen genegeerd misschien een of twee keer dat ik mijn foon op nam waarneer ie belde maar dan meer om de reden om hem er groot op te wijzen dat het gewoon VOORGOED over en uit is en ie moet stoppen met te stalken!! En als ie dat niet deed maar gewoon vrolijk door te zijn blijven gaan stapte ik op hem af om hem dan VOORGOED het te laten voelen..Echt van dat stoken dat schiet bij mij absoluut in mijn verkeerde keelgat en moeten ze ook niet bij me proberen.. En dat heeft mijn ex nu wel goed door hij is nu bang voor me en lijdt nu zijn eigen zielig leventje verder!!

@TS: Sterkte met alles maar helemaal sterkte voor je vriend want hij zit er het meest mee en blijft er ook heel rustig onder, anders moet ie gewoon toch maar ook dat enkeltje noordpool aan haar cadeau doen met als tekst erbij ´´Lieve ex wat er tussen ons was zal nooit meer zo worden ik lijdt nu volkomen mijn eigen leven en ben gelukkig, en wil jou ook alle geluk toe wensen met dit allerlaatste cadeau van me een enkeltje noordpool´´ _O-

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 07:47

Je weet hoe je vriend is, zij weet dat ook dus zoekt ze nu zijn zwakke plek op door "hulp" te vragen voor haar broertje.
Zij heeft een plaat voor haar hoofd en pakt nu alles aan om te kijken wat ze daar mee kan bereiken.
Ik kan me voorstellen dat er best wat dingen door je hoofd gaan om iets te doen/zeggen maar zoals al eerder gezegd hou de eer aan jezelf. Praat er eens over met je vriend van dat je het leuk vind dat hij info wil geven aan haar broertje maar of dat zo vroeg al wel zin heeft omdat het tenslotte nog een paar jaar duurt voordat het zover is en wellicht is dat broertje dan wel weer van gedachten veranderd..

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 21:19

Tóch nog even een update, aangezien er toch nog het 1 en ander besproken is afgelopen 2 dagen ;)

Gisteren belde mijn vriend en vertelde hij dat hij weer een smsje had gekregen: 'Ik vind het eigenlijk toch wel heel erg jammer dat we geen contact meer hebben...' Hij zei meteen dat hij niet zou reageren en 'ze zit gewoon écht te stoken!'. Goh, wat zijn mannen soms toch héérlijk naïef, dat 'ie het nu al doorhad :D Het smsje deed me eigenlijk niks, ik was niet zo gepikeerd als vorige week woensdag :P Dat ik me toen onzeker heb laten maken lijkt achteraf zo onzinnig en zal ook wel een combinatie van factoren geweest zijn: ongesteld := , vriend in het buitenland en daardoor gebrekkige communicatie...

Vandaag was mijn vriend weer terug in NL en zaten we samen op msn toen zijn ex hem aansprak en vroeg waarom hij haar negeerde. Hij heeft gezegd dat hij geen behoefte had aan contact, zeker niet na haar domme acties. Hij vroeg haar waarom ze zonodig contact wilde, was ze soms nog niet over hem heen? Uit haar antwoorden schemerde toch wel door dat ze 'het raar vond dat iemand zo makkelijk afstand kon nemen van een ander na zo'n lange tijd (lees: 2 jaar knipperlichten) en ja, dat ze eigenlijk nog niet over hem heen was.' En, en nu komt het mooiste, dat ze het ook niet snapte: 'ik zie er toch echt beter uit, al zeg ik het zelf, niet om arrogant te doen, maar ik ben gewoon zeker over mezelf. Maarja, ben alleen niet zo'n huishoudelijk typje. Kan genoeg jongens krijgen, maar ben kieskeurig. Er zijn ook genoeg vrienden van jou die met mij wilden afspreken toen we nog wat hadden.

Na deze waterval van egotripperij heeft m'n vriend heel droog gezegd dat het hem niet interesseerde wie van z'n vrienden in haar geïnteresseerd was en of ze zichzelf mooier vond, maar dat hij dolverliefd op mij was :P 'Ja vind ik leuk voor je, dat je iemand hebt die alle tijd voor je heeft.' En dat ze zich onvolwassen gedragen had, en dat ze had gewild dat ze meer tijd gemaakt had want dan had het allemaal anders gelopen. Toen heeft m'n vriend gezegd dat ze al genoeg kansen had gehad en dat hij nu erg gelukkig was...

Al met al zat ik er dus niet ver naast met mijn inschatting dat ze hem gewoon maar wat graag terug wilde. Ik hoop dat m'n vriend nu duidelijk genoeg is geweest, ze weet nu in ieder geval weer dat het echt nog steeds goed gaat tussen ons en dat contact wat m'n vriend betreft niet hoeft omdat ze dat blijkbaar toch niet aankan en teveel gevoelens losmaakt :evaw: Al met al lijkt het nu dus, voorlopig, opgelost, maar ben er maar weer over verbaasd hoe sommige meiden in elkaar steken :n

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:59

Ik heb hetzelfde probleem, en ik krijg steeds meer de neiging om haar op te zoeken zo ver zit het bij mij al... ~~}>

Edit: daarbij werd ik ook nog eens door dat mens uitgescholden voor h*er! :7
Laatst bijgewerkt door miepmiep91 op 04-02-09 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 00:12

hier moet jouw mannetje een punt achter zetten en het haar duidelijk maken dat het over is

ik heb ook zo een soort gelijke situatie gehad
en vaker dan 1 x :o

dan kreeg die opeens een smsje van een 1 of ander flirtje wat die voor mij had leren kennen maar er veder dan een kus nog niks mee had

die snapte het schijnbaar niet dat het over was
en ik heb hem toen vriendelijk verzocht om haar duidelijk te maken dat wij het niet meer gewenst vinden om verder contact te hebben

daarna nooit meer wat van die gehoord
(terwijl ze wel al overal had lopen vertellen dat ze hem wel terug zou krijgen whaha)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 08:00

Allereerst: gefeliciteerd met je verjaardag ;)

Jeetje wat een ex from hell is dat zeg := Ik snap heel goed dat je je verhaal wilde delen op bokt. Ookal ben je nog zo zeker van je relatie, als iemand zit te stoken is dat toch vervelend, logisch dat je flink pissig was.

Je vriend klinkt behoorlijk zeker van zijn zaak, goed dat hij haar nu duidelijk heeft gemaakt geen contact meer te willen. Geen energie meer in steken zou ik zeggen, lekker in haar sop gaar laten koken :j