dat hij mss nog wel eens terug zou kunnen keren naar haar?
Ik zou dit persoonlijk dus nooit op internet gooien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het gaat waanzinnig goed tussen ons, het is nog geen seconde in me opgekomen dat hij haar terug zou willen
Verder is hij nergens op ingegaan, juist omdat hij haar wil negeren... Maethoriel schreef:Het gaat waanzinnig goed tussen ons, het is nog geen seconde in me opgekomen dat hij haar terug zou willen

Maethoriel schreef:Je bent je verhaal even kwijt en reacties van andere werken soms heel verhelderend
@ TS stel het eens aan je vriend voor van dat ie anders een informatie pakket aanmaakt en opstuurt naar haar adres en dan gericht aan haar broertje
. Op die manier krijgt zij dan ook niet haar zin en al helemaal geen aandacht.

Het smsje deed me eigenlijk niks, ik was niet zo gepikeerd als vorige week woensdag
Dat ik me toen onzeker heb laten maken lijkt achteraf zo onzinnig en zal ook wel een combinatie van factoren geweest zijn: ongesteld
, vriend in het buitenland en daardoor gebrekkige communicatie...
'Ja vind ik leuk voor je, dat je iemand hebt die alle tijd voor je heeft.' En dat ze zich onvolwassen gedragen had, en dat ze had gewild dat ze meer tijd gemaakt had want dan had het allemaal anders gelopen. Toen heeft m'n vriend gezegd dat ze al genoeg kansen had gehad en dat hij nu erg gelukkig was...
Al met al lijkt het nu dus, voorlopig, opgelost, maar ben er maar weer over verbaasd hoe sommige meiden in elkaar steken

Ik snap heel goed dat je je verhaal wilde delen op bokt. Ookal ben je nog zo zeker van je relatie, als iemand zit te stoken is dat toch vervelend, logisch dat je flink pissig was.