Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Joonsel schreef:Hopelijk wordt dit snel opgelost! Snap niet dat mensen dit kunnen doen
Succes!
timilon schreef:@ mariekie: t hoogste bedrag staat inderdaad bij mij ook op neckermann....
het kleine bedrag waarvan ik gister een mailtje kreeg is van de pabo.
van neckermann heb ik een telefoonnummer,maar die heb ik nog niet te pakken gekregen.van de pabo kan ik op hun site geen nummer vinden.
zap schreef:pfff..ben je lekker klaar mee!
Ik had eens een persoon die via mijn account spullen aan ging bieden op ebay, ging ook om honderden euro's. Gelukkig kwam ik er snel achter en heb ik gelijk een email gestuurd naar e-bay en is alles geannuleerd.
Hopelijk is het allemaal snel opgelost!
nairtje schreef:Kan je anders niet naar de bestellijn bellen. Ik neem aan dat je ook telefonisch kan bestellen of is dat niet mogelijk?
Succes!!
timilon schreef:@ debbie: in mijn e-mail staat deze link voor service en contact,ik kan daar gee telefoonnummer vinden: http://www.pabo.nl/service/servicepoint ... np6b1cdg56
timilon schreef:@ ylana,ik dacht dat mijn moeder nog besteld had(zij bestelde weleens op mijn e-mail omdat ze zelf geen e-mailadres had),dus ben het eerst aan haar gaan vragen maar die zweert dat ze niets heeft besteld.
wat overigens ook klopt,want ze heeft in het afgelopen jaar ook geen pakjes binnen gekregen.
de brief heb ik afgelopen week gekregen,maar wilde dus eerst een en ander nagaan.