Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyElmira schreef:Het is niet helemaal eerlijk maar zo zijn ze nu eenmaal. Kun je beter zelf de volgende keer afhaken nu je weet wat het inhoud.
SamSter schreef:@ ladyelmira:
Ze verkopen idd via de inkoopsprijs maar word niet bij verteld dat je ok gewoon nog een X bedrag aan je vorige levrancier moet betalen.
Als je hier ok gewerkt heb, Hebben ze dit tegen jou niet verteld dan?
Bij mij hebben ze op mn eerste dag alles verteld en ok dat het oplichting is.
Misschien dachten ze bij jou wel dat het slimmer is om het niet te vertellen tegen de werknemers, Als je werknemers er in geloven verkoop je je product ok beter.Dus daar zijn ze bij jou wel slim in geweest!
flyfly schreef:Het is toch niet te geloven!!! Word ik net alweer gebeld door de NEM. Ditmaal een man. Weer een heel verhaal afsteken. Ik zei dat ik net de brief aangetekend had verstuurd en dat we bleven zitten waar we zaten. Hij vroeg wat ze eerder deze week al hadden gevraagd. Ik zei dus wel een informatiepakket te willen ontvangen om te vergelijken maar toen werd er niet bij gezegd dat je dat gelijk al aan een contract vast zat, dat zei die vrouw pas achteraf. Om een lang verhaal kort te maken heeft die man een aantekening bij onze naam gezet in de hoop dat ze niet meer bellen. Dit heb ik ook in de brief te kennen gegeven. Dat gezeur de hele tijd!!! Als we iets willen veranderen dan melden we ons zelf wel.
LadyElmira schreef:Liezel ik ga er expres niet op in omdat ik weet dat samster het anders zegt dan het is. Ik heb in twee filialen gewerkt, toen waren er ook nog maar twee..en heb daar best veel gedaan en meegeholpen met de beginners. Ik weet van mijzelf dat het anders gaat, en daarom wil ik er niet op in gaan. Omdat ik samster niet wil kwetsen nog belachelijk wil maken, ik heb het echter heel anders ervaren. Omdat ik het wel een hele leuke discussie vind heb ik er dit topic over gemaakt.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1062112
Let wel op dat het hier niet gaat over of de NEM nu wel of niet een oplichter is, maar of een callcenter dit in het algemeen zou kunnen zijn.