Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Ik erger me er niet aan, moet er alleen om lachen. Nou denk ik ook dat ik deze jongetjes met 1 blik onder de duim heb
Maar als ze echt brutaal worden is het wel vervelend. Beetje flauw om het opvoeding te gooien, denk dat ze best wel weten hoe het hoort. (ik was vroeger niet brutaal maar ook geen heilig boontje. Terwijl ik heel goed wist dat ik op mn donder zou krijgen als mn ouders bepaalde dingen te horen kregen)
maar bij ons is er geklaagt en nu ligt er in de hal (waar ze staan) een groene mat, daar moeten ze opblijven, vindt het een nette oplossing en het werkt tot nu toe erg goed.
het maakt een heel groot verschil of ze dwingend plaatjes eisen! als ze netjes vragen. 
. Zij is uit eindelijk weg gestuurd door mijn baas. Ze zijn daar bij ons dan ook wel heel streng op, aangezien we al genoeg overlast hebben van de tieners die steeds een kopje koffie komen halen, het koffie zet apparaat mollen en dan vervolgens voor bij de kassa's gaan zitten met een grote groep zonder iets te kopen.. 
lindatje schreef:Bij ons stonden ze vanmiddag aan de deurBelachelijk, dat haalde ik vroeger echt niet in mn hoofd. Ik heb zoveel spaarboeken die niet helemaal vol zijn, maar echt niet dat ik er om ging bedelen
Eternalty schreef:@ L_iek Dan zeg je dat toch gewoon even tegen de manager? bij ons sturen we zelfs gewoon zélf weg ...
Je kunt ze wel netjes zeggen dat ze gewoon buiten de deur het netjes mogen vrageniedereen blij toch?