AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:49

Ik heb het hier nog niet meegemaakt.. het scheelt misschien ook dat ik eigenlijk alleen maar 's avonds bij de AH kom :)

Thats_Me

Re: AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:53

Bedelaars... verschrikkelijk.

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:59

Ik zit achter de kassa bij de AH, en vind het brutaal dat die kinderen bedelen...
Zo voedt je je kinderen toch niet op.. :n

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:01

Ik snap inderdaad niet dat hun ouders dit toestaan. De hummeltjes die je op tv zag waren een jaar of...8/9 :roll:.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:01

haha, toevallig vandaag voor het eerst gezien. Stonden 4 snotaapjes met plastic zakken bij de uitgang te wachten op een slachtoffer }> Ik erger me er niet aan, moet er alleen om lachen. Nou denk ik ook dat ik deze jongetjes met 1 blik onder de duim heb :Y) Maar als ze echt brutaal worden is het wel vervelend. Beetje flauw om het opvoeding te gooien, denk dat ze best wel weten hoe het hoort. (ik was vroeger niet brutaal maar ook geen heilig boontje. Terwijl ik heel goed wist dat ik op mn donder zou krijgen als mn ouders bepaalde dingen te horen kregen)

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:02

Ach, wat geeft het?
Brutaal dat kinderen bedelen? Ik vind dat wel heel heftig gesteld hoor... Als ze gewoon stoppen als je 'nee' zegt, welke last heb je er dan van. Wat is er verder brutaal aan vragen om plaatjes... Ik vind het brutaal als dat gepaard gaat met een grote bek, maar gewoon vragen...

Nu is het de Appie, laatst was het de Plus met plaatjes en knikkers en straks is het de Super weer... Ik kan er niet zo mee zitten hoor

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:04

Joh.... iedereen is vroeger toch klein en jong geweest. Je kunt die kinders hier echt niet op aanspreken. Ze zijn enthousiast en zien niet dat er grimmige mensen zijn die zich ergeren aan enthousiaste kindjes die fanatiek wat sparen.

Kortom: niet zo'n probleem van maken zolang ze zich best gedragen. Er gebeuren ergere dingen ;)

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:07

ja, hie nog iemand die zich ergert. hier gedragen ze zich dus niet, sommige zijn echt brutaal en vervelend.
en over hun album niet vol krijgen... bij mij op school wordt er volop geruild, gaat prima met vol krijgen van het album!

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:07

werk zelf bij de appie en vindt het soms eerder belachelijk hoe ver volwassenen gaan voor zo'n stom plaatje 'voor hun achter-achternichtje' :7 maar bij ons is er geklaagt en nu ligt er in de hal (waar ze staan) een groene mat, daar moeten ze opblijven, vindt het een nette oplossing en het werkt tot nu toe erg goed. :j

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:09

Heel vervelend idd...Ik stuur de kinderen die in de winkel staan te bedelen altijd weg. Tis echt heel vervelend voor de klanten...
Werk ook bij de AH :j

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:10

Ik zag het net bij EditieNL, ben blij dat we hier geen AH hebben :=

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:11

Idd heel vervelend, ben zelf geen voetbalfan en mijn ouders laten ze mooi in de winkel
Zellfs mijn lerares GS vroeg of wij nog plaatjes hadden.. :+

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:11

Ja klopt bij ons mogen ze ook niet IN de winkel, het staat inderdaad niet netjes tegen over de klanten, maar ach gun die kinderen hun plezier toch?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:20

Die kinderen kunnen er ook niets aan doen. Die kun je het zeker niets kwalijk nemen.

Maar de ouders daarin tegen wel :) het maakt een heel groot verschil of ze dwingend plaatjes eisen! als ze netjes vragen.

En het komt ook nog voor dat ouders hun kind gewoon daar dumpen met de opdracht zoveel mogelijk plaatjes te scorren :=

Jong geleerd...

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:33

Ik heb er niet zo heel veel last van, maar dat kmt misschien ook
doordat ik ze samen met mijn vriend spaar dus van mij krijgen ze toch niet }>

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:36

Daar hebben wij gelukkig niet zo'n last van bij onze albert heijn.
We hadden laatst wel een oma die wel een uur bleef staan om op voetbal plaatjes te jagen voor haar klein kinderen := . Zij is uit eindelijk weg gestuurd door mijn baas. Ze zijn daar bij ons dan ook wel heel streng op, aangezien we al genoeg overlast hebben van de tieners die steeds een kopje koffie komen halen, het koffie zet apparaat mollen en dan vervolgens voor bij de kassa's gaan zitten met een grote groep zonder iets te kopen..

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:36

Lous schreef:
superwoman schreef:
Toen ik nog in een supermarkt werkte en we soortgelijke akties hadden, stuurde we die jonglui altijd weg.
Vind het heel erg aso!

Als ze gewoon buiten de AH staan, is het toch geen probleem?

Beetje jammer dat ze bij ons zelfs binnen achter de kassa's gaan staan..

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:38

Bij ons stonden ze vanmiddag aan de deur :\ Belachelijk, dat haalde ik vroeger echt niet in mn hoofd. Ik heb zoveel spaarboeken die niet helemaal vol zijn, maar echt niet dat ik er om ging bedelen :n

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:39

@ L_iek Dan zeg je dat toch gewoon even tegen de manager? bij ons sturen we zelfs gewoon zélf weg ...
Je kunt ze wel netjes zeggen dat ze gewoon buiten de deur het netjes mogen vragen :) iedereen blij toch?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:44

Vreselijk die asociale onopgevoede rotkinderen :r
Een beetje bedelen... laat je ouders of andere familie maar voor je naar de AH gaan ipv vreemde mensen lastig te vallen.
Gister moest ik eerst langs een groepje en vervolgens werd ik nog achterna gerend.
Heb ze kwaad gezegd dat kindjes die vragen worden overgeslagen....
Vind het echt megabrutaal!
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 28-01-09 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Lois28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:44

Heb t gelukkig nog niet meegemaakt, maar kan me zo voorstellen dat je er gek van wordt, heel irritant. Ik zou die plaatjes dan op voorhand al niet geven aan die schooiers :(

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:45

lindatje schreef:
Bij ons stonden ze vanmiddag aan de deur :\ Belachelijk, dat haalde ik vroeger echt niet in mn hoofd. Ik heb zoveel spaarboeken die niet helemaal vol zijn, maar echt niet dat ik er om ging bedelen :n

Precies!! Dan ga je toch ruilen met vriendjes en vriendinnetjes om ze vol te krijgen. Maar zo te zien sloegen de kinderen nu een * concurrent * al half de hersens in ipv te ruilen of de plaatjes af te geven die ze dubbel hadden.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:50

Eternalty schreef:
@ L_iek Dan zeg je dat toch gewoon even tegen de manager? bij ons sturen we zelfs gewoon zélf weg ...
Je kunt ze wel netjes zeggen dat ze gewoon buiten de deur het netjes mogen vragen :) iedereen blij toch?

De baas heeft ze ook weggestuurd. Kan me nog wel herinneren met die smurven. De ruilmiddag, ouders hadden onderling ruzie om zo'n gek poppetje. Dat wordt nog wat als het met deze plaatjes is.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:52

Wij hadden op 1 avond 3 ploegen kinderen aan de deur of we nog voetbalplaatjes hadden. :(
Die ploegen kinderen bij de uitgang vind ik ook zo irritand.

L_iek, je baas van de AH? :Y)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:53

Haha moonfish, die ja ;)