'was er niet ergens een goed doel dat oude mobieltjes wil?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 07:55

Waarom zou ik nog weer iets voor een goed doel willen doen...Ik geef altijd en elke maand wel een deel aan een goed doel...Namelijk van m´n ingehouden belasting ect ... Trouwens heel nederland doet dit terwijl je werkt en je belasting betaald ... Want de overheid maakt ook iedere keer daarvan geld over voor goeie doelen ect ... Dus sja ik geef altijd al iets, dus sja waarom nog meer geven, tsja er zijn mensen die nog meer geven maar misschien niet wetende dat waarvoor je werkt en belasting betaald heel nederland al mee besteed aan goeie doelen..
:D

Meys

Re: 'was er niet ergens een goed doel dat oude mobieltjes wil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 09:53

Voor Stichting de Opkikker kan je ook mobieltjes naar de Vodafone brengen, De Opkikker krijgt dan 3,50 per mobieltje

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:14

Las gister een column van iemand die wat jaarcijfers heeft nagekeken van verschillende goede doelen, schandalig hoe zij met ons omgaan!! Ze hebben het zo hard nodig :+ Ja ja! Even wat feiten:

Stichting AAP: inkomsten 2007 5,1 miljoen!! Een reserve van 6 miljoen in kas en 720.000 belegd in aandelen.

Brooks (ons allemaal bekend) Hospital: inkomsten 2007 1,3 miljoen en nog 1 miljoen geparkeerd uit erfenissen, ed. Eigen vermogen van 1,5 miljoen.

Dierenbescherming bezit zo'n 82 miljoen euro (!!!)

WNF heeft een vermogen van 56 miljoen euro!!

Ik zou het wel weten, mijn geld (en mobieltjes/ cartridges) gaan alleen nog maar naar kleine doelen. Bijvoorbeeld naar zoiets van secretLIN op de vorige pagina :))

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:18

Voor mensen die liever hun telefoon naar een kleiner 'goed' doel sturen en weten wat er mee gebeurd:

'Mijn' stalhouder is een meneer op leeftijd die ieder jaar een aantal weken naar Kenia gaat om daar vrienden te helpen die een weeshuis hebben opgezet. Ook zit er een school bij waar jonge mensen en vooral ongehuwde moeders een vak leren waarmee ze gelijk aan de slag kunnen.
We zamelen altijd oude telefoons en opladers in, omdat hij deze aan mensen in Kenia geeft die ze een beetje opknappen en kunnen repareren. Zo verdienen zij wat geld aan iets wat bij veel mensen in de prullebak beland.

Dus ben je nog op zoek naar een kleiner 'goed' doel en begrijp je dat de verzendkosten helaas niet vergoed kunnen worden, neem dan even contact op!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:23

stichting ratjetoe zameld ze ook in volgens mij.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:38

annepanne schreef:
Las gister een column van iemand die wat jaarcijfers heeft nagekeken van verschillende goede doelen, schandalig hoe zij met ons omgaan!! Ze hebben het zo hard nodig :+ Ja ja! Even wat feiten:

Stichting AAP: inkomsten 2007 5,1 miljoen!! Een reserve van 6 miljoen in kas en 720.000 belegd in aandelen.

Brooks (ons allemaal bekend) Hospital: inkomsten 2007 1,3 miljoen en nog 1 miljoen geparkeerd uit erfenissen, ed. Eigen vermogen van 1,5 miljoen.

Dierenbescherming bezit zo'n 82 miljoen euro (!!!)

WNF heeft een vermogen van 56 miljoen euro!!

Ik zou het wel weten, mijn geld (en mobieltjes/ cartridges) gaan alleen nog maar naar kleine doelen. Bijvoorbeeld naar zoiets van secretLIN op de vorige pagina :))

En hoe betrouwbaar is het door jou gelezen column?