Mijn dochter in elkaar geslagen vanwege een jongen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:25

Dat soort mensen zou ik ook het liefst zelf aanpakken. Helaas mag dat ook niet...
Ik wens jou en je dochter heel veel sterkte!
Laatst bijgewerkt door MarjonTampon op 28-01-09 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Ni_Mi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 12:25

Eponastable schreef:
Ik vind het ook knap dat je zo kalm bent gebleven!!
Wat erg voor je dochter! Dit hoeft op zo'n manier niet opgelost worden, om zo toegetakeld te zijn!!

Hoe reageerd haar liefje hierop?
Zit hij bij haar op school??

Sterkte!!!

Nee die jongen zit niet bij haar op school maar woont hier in het dorp, is gisteravond een poosje hier geweest (wij kennen hem al zo'n 2 jaar) en vond het verschrikkelijk om te zien wat er was gebeurt, wilde ook naar het meisje toe om haar weer klappen te geven maar dat heb ik uit zijn hoofd gepraat en gezegd dat dat niet de juiste oplossing is en de politie dit wel af werkt.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:25

wat een verhaal zeg; goed hoe je het hebt opgelost.
Ik zou er iig voor zorgen dat school goed op de hoogte is; incl haar mentor en dat ze de komende tijd niet alleen naar huis fietst.
even extra in de gaten houden de komende tijd.
sterkte voor jou en je dochter! :(:)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:26

Fijn dat de jongen iig voor je dochter wilt opkomen!

Ik ben benieuwd naar de uitspraak volgende week!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:27

Hopen voor haar dat deze relatie een mooie relatie wordt, daar zal ze nog pisneidiger van worden...

Ik vind het echt ontzettend naar voor jullie!!!
Hopelijk zal haar liefje haar beschermen tegen zo'n trutten!!

haflingertje

Wat knap dat jij dat zo hebt kunnen oplossen!
en super dat de politie het zo zwaar opgepakt heeft!
Veel sterkte. Hoop dat je dochter er snel weer bovenop is!

Echwel

Ik denk niet dat ik zo netjes was gebleven, denk dat ik dat kind in mijn auto had geschopt en naar haar ouders was gereden.
En als die niet hadden ingegrepen weet ik neit wat ik had gedaan.
En dan dat ze haar nog vaak tegenkomt verschrikkelijk

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:29

Jeetje dit slaat echt nergens op!!
Goed dat je aangifte hebt gedaan!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:32

Aller eerst, grote lof dat jij je zo heb kunnen beheersen _/-\o_
Wat zal jij je klein en verdrietig gevoelt hebben, de totale onmacht die je dan bekruipt.
Een dikke knuf voor je dochter :(:)

Zitten die meiden bij elkaar op school?
Dan zal buiten de politie ook maatschappelijkwerk eens een boekje open
moeten doen. ( ik weet trouwens niet of dit op iedere school zit)
Krijgt je dochter ook begeleiding vanuit school.
Ik hoop van ganse harte dat die meid, een flinke straf krijgt. Al dient ze enkel
als voorbeeld voor andere meiden bij jullie op school. Dat ze weten dat je met respect met
elkaar om zal gaan.

Heel veel sterkte :(:)
Laatst bijgewerkt door Esmeralda op 28-01-09 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

123468086

Knap dat je je hebt ingehouden, ik had haar echt wat aangedaan ben ik bang.
Heb je al contact opgenomen met die ouders van dat meisje? Eens kijken of zij dit soms wel normaal vinden.

Blijkbaar heeft dat meisje weinig spijt en is het voor haar de normaalste zaak van de wereld...

Anoniem

Ik zou zelf contact opnemen met de ouders van dat meisje. Schandalig dat ze niks hebben laten horen. Ik geloof dat tegenwoordig maar weinig ouders beseffen dat ze hun kinderen moeten opvoeden :n
Het feit dat ze niks hebben laten horen bewijst al dat ze zelf ook geen normen en waarden kennen.
Heel veel sterkte voor je dochter, heel akelig wat haar is overkomen!

StillAngel

Re: Mijn dochter in elkaar geslagen vanwege een jongen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:36

Wat een verhaal, zou vreselijk geweest moeten zijn om je dochter zo te zien! Die opvoeding van sommige kids vind ik tegenwoordig ook niks. Als ik zoiets zou flikken, nou had ik het driedubbel terug gekregen.. En als ik je dochter was zou ik best bang wezen om over straat te gaan.. Heel veel beterschap voor haar en succes met de politie hoop dat ze goede straf krijgt!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:40

Vreselijk

ik hoop dat t verder wel goed komt. niet dat ze elke dag met lood in de schoenen naar school moet :(:)

ik denk dat ik me niet in had kunnen houden zowel als ouders of als vriendin niet.

my_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:45

TS petje af hoor ik weet niet of ik het zo op had kunnen lossen.
Heel veel sterkte voor jou en je dochter de komende tijd!!!!!
Ik vind dit echt afschuwlijk. :(

Cookies schreef:
Ik vraag me echt af wat voor opvoeding zulke kinderen krijgen. En wat die ouders hiervan denken. Bah.

Helaas ligt het niet altijd aan de opvoeding. Vaker aan verkeerde invloeden van buitenaf (vriendjes, TV) en het feit dat een "buitenstaander" zich tegenwoordig niet meer met een ander mag bemoeien.
Vroeger als je rottigheid uithaalden kreeg je een knal van de leerkracht, buurman of ome agent en dan kwam je thuis en dan kreeg je er nog 1 overheen van je ouders. Dat mag niet meer dus zijn er geen grenzen meer. En sta je als ouders erg alleen.
Ik ben geen voorstander van slaan maar soms hebben (bepaalde) kinderen dit helaas nodig.

Er is een spreek woord:" Wie niet horen wil moet maar voelen"! Het zou weer zo moeten werken.

Martina

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:48

my_angel schreef:

Cookies schreef:
Ik vraag me echt af wat voor opvoeding zulke kinderen krijgen. En wat die ouders hiervan denken. Bah.

Helaas ligt het niet altijd aan de opvoeding. Vaker aan verkeerde invloeden van buitenaf (vriendjes, TV) en het feit dat een "buitenstaander" zich tegenwoordig niet meer met een ander mag bemoeien.
Vroeger als je rottigheid uithaalden kreeg je een knal van de leerkracht, buurman of ome agent en dan kwam je thuis en dan kreeg je er nog 1 overheen van je ouders. Dat mag niet meer dus zijn er geen grenzen meer. En sta je als ouders erg alleen.
Ik ben geen voorstander van slaan maar soms hebben (bepaalde) kinderen dit helaas nodig.

Er is een spreek woord:" Wie niet horen wil moet maar voelen"! Het zou weer zo moeten werken.

Martina

Ook ik ben er niet voor om te slaan :n Maar zoals jij het nu verwoord kan ik je alleen maar gelijk geven :j

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:50

Jeetje, wat een verhaal. Je arme dochter. Wens haar maar heel veel sterkte. En wat sta je als moeder dan machteloos. Gelukkig is de dader bekent en werkt de politie mee. Dat je je als moeder zo in hebt kunnen houden. Ik had dat blaag minstens ook een blauw oog geslagen. maar ja, dat mag dan weer niet. Tja echt een geval van wel voeding maar geen opvoeding.
Zo kreeg ik ooit op de lagere school te horen dat mijn zoon te sociaal was! ja echt! En waarom? Als de leerkracht vroeg wie wilde helpen met iets, dan stond hij vooraan. Het is ook nooit goed. Dan heb je een keer een leuk sociaal fatsoenlijk opgevoed joch in de klas en dan zijn ze ook niet blij. Ja een klas vol asociale etters willen ze zeker!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:50

my_angel schreef:

Cookies schreef:

Martina

ben ik het helemaal mee eens.
ik kreeg vroeger ook weleens een corrigerende tik van mams of paps.
nu zat ik in de opleiding voor het leger. als je daar al een weerwoord geeft heb je een zwaar probleem. dat doe je misschien 1 keer . maar zeker niet vaker :+

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:51

Jemig ts wat vreselijk. Gelukkig neemt de politie dit op en gaan ze er mee aan de slag.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Mijn dochter in elkaar geslagen vanwege een jongen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:53

Ook ik vraag me af waar de ouders van dit meisje zijn :\ Die zouden toch ook maatregelen moeten/kunnen nemen.
Ik kan me voorstellen dat je dochter nog steeds bang is. Ze wordt natuurlijk iedere dag met dat meisje geconfronteerd.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:54

Pluim voor jou dat je je zo hebt weten in te houden. Ik weet niet wat ik gedaan had.....

Vreselijk zeg, voor je dochter, maar ook voor jou, dat moet zeer doen, je kind zo te zien.

En inderdaad, ik ben het er helemaal mee eens: ik hou niet van slaan, maar als het de spuigaten uitloopt, krijgt er hier ook wel eens een een klets voor de kont (ik heb ze nog jong).

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:55

my_angel , volkmen mee eens.
Ik heb vroeger ook wel eens een (terechte) draai om mijn oren gehad, is niemand slechter van geworden.

TS, mijn respect dat jij je zo in hebt kunnen houden, helemaal toen dat kind zo tegen je tekeer ging.
Het is echt in en in triest in deze wereld. Gelukkig pakt de politie het goed aan.

Veel sterkte voor jou en een knuf voor je dochter.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:56

hou het alsjeblieft heel goed in de gaten, ik ben namelijk zelf ook het meisje geweest wat in elkaar geslagen werd door een schoolgenoot.
van mijn ouders moest ik toch weer naar school (logisch ook), maar ik durfde echt niet. zo kwam het er van dat mijn ouders dachten dat ik op school zat terwijl ik vrolijk op de manege rondliep.
als ik wel op school was sloot ik me in de pauzes op in de toiletten om haar maar niet te hoeven zien.

in mijn geval wisten zowel de ouders als de politie en de school ervan, maar toch werd er vrij weinig aan gedaan waardoor ik weer naar school durfde... zo zonde, want mede daardoor heb ik mijn havo niet gehaald.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:58

Super van je zeg, dat je je zo hebt in kunnen houden. Ik had het misschien niet gekund.

Hoe gaat het nu verder met je dochter. Die zal wel een behoorlijke angst nog de komende tijd hebben, zo sneu..

bluebell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:00

Ik zit hier met verbazing te lezen en moet echt effe slikken.
Mijn dochter heeft vorig jaar exact hetzelfde meegemaakt alleen werd zij op school door 4 meisjes en 1 jongen in elkaar gemept! }>
Ze belde me huilend en helemaal overstuur op en ik schrok me echt wezeloos!!
Als een idioot ben ik vanuit mijn werk naar haar school geraced (om je dood te rijden) en vervolgens werd er op school heel luchtig over gedaan :(
Woest was ik! De directrice zo van ja dat zijn kinderen?!?! :n en dat mijn dochter ook geen lieverdje was (nee dat weet ik ook maar dat is nooit geen reden voor lichamelijk geweld!)
Na een heftig gesprek op school ben ik direct doorgereden naar de politie om daar helemaal in tranen aangifte te doen!
Ik heb zowel tegen die kinderen als ook tegen de school een klacht neergelegt en dat werd mij niet in dank afgenomen!
Daarna heb ik nog een pittig gesprek met de school gehad en toen die er niks aan deden ben ik uit mijn slof geschoten en heb tegen de juf gezegt dat als mijn dochter nog 1 keer klappen krijgt op school dat ik hoogstpersoonlijk kom en haar een pak rammel verkoop! :o
Sindsdien is het rustig op school en word ik met de nek aangekeken maar dat intereseerd me niet!
Mocht het nog een keer voorkomen gebeuren er echt ongelukken want mijn kind gaat voor alles en dit laat ik niet nog een keer gebeuren!
Als mijn dochter dit ooit bij een ander kind zou doen beleeft ze haar blauwe wonder!! en krijgt een jaar huisarrest!
Het is gewoon vreselijk als je ziet wat kinderen zich tegenwoordig aandoen!
Heel veel sterkte voor jouw en je dochter!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:01

my_angel schreef:

Martina

Ohh, absoluut!! Ik ben nu 29 jaar, maar ik heb ook absoluut wel eens een draai om mijn oren of een tik voor mijn broek gekregen!!

Ik heb 1x een meisje een paar klappen verkocht, dit was echter na zoveel pesterijen van haar kant uit en na zoveel duw en trek partijen, dat ik uithaalde met een touw in mijn handen.. Heb haar toen erg goed geraakt en haar moeder kwam aan de deur.

Die ene keer heb ik niet op mijn donder gehad van mijn moeder, omdat ik van me afbeet ipv me onder laten sneeuwen. Maar mijn moeder heeft toen wel gezegd dat ik niet meer uit mocht halen met een touw in mijn handen, maar gewoon mijn handen moest gebruiken. :o

Geweld lost niks op.. Ik vind het zo sneu voor de dochter van TS.. :n