Vechten met uitgaan..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brnc

Re: Vechten met uitgaan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:13

in de grotere steden is het volgens mij veel minder erg met gevechten enz.. k woon zelf in provincie groningen.. hier in ons dorp zijn ook haast nooit gevechten tijdens uitgaan, eigenlijk maar 1x meegemaakt, de uitsmijters zelf gingen met iedereen vechten haha en als k uit ga in Groningenstad nooit gevechten meegemaakt :p

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:18

Iris82 schreef:
_Barbara_ schreef:
Hier laatst bij megascholenfeest in Tilburg waren ze met drugsspuiten ofzo in mensen gaan spuiten?

Nou ik heb het Brabants Dagblad, volg altijd alles in Tilburg inclusief politiemwb.nl en mijn moeder en vader zitten in het onderwijs in Tilburg, maar ik heb er helemaal niets over gehoord.

Dus ik twijfel ten zeerste aan de waarheidsgehalte van dit verhaal. :=
Pfff boeiend heb je niets beters te doen?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:24

ik woon vlakbij rotterdam.

en er wordt hier net zoveel gevochten als in rotterdam als ik ergens anders uitga bij de dorpen hieromheen is het vaak met vuisten en in rdam en is het vaker met messen enz.
helaas maar waar

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 02:59

Als mensen drank ophebben....
Getuigt van weinig intelligentie en karakter moet ik zeggen.
Ik kijk er altijd naar, vind het zo triest...
Vooral dan meisjes die gaan vechten, zo leuk om te zien hoe die zich voor banketstaaf zetten... Iets ordinairders bestaat bijna niet in mijn ogen :D
Het gebeurd overal wel denk ik, zie het vaak genoeg, maar heb nog maar 1 keer meegemaakt dat het uit de hand liep.

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 08:06

Mereltje schreef:
Vooral dan meisjes die gaan vechten, zo leuk om te zien hoe die zich voor banketstaaf zetten... Iets ordinairders bestaat bijna niet in mijn ogen :D.

Dat je vechten dom vind kanik goed inkomen :j.
Maar of er nu meisjes vechten of jongens, vind het ene beetje dom, om vechtende meisjes meer "verwijten" naar hun hoofd te slingeren dan jongens.

Achja ;)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:05

Nou, weet niet of je wel eens gezien hebt hoe dat eruit ziet :D
Niet echt ladylike...

Maar je hebt gelijk, het is allebei even kansloos ;)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:20

De mensen uit de dorpen hier vechten eigenlijk nooit. Maar soms dan komen er wel mensen uit andere dorpen van verder weg speciaal om te vechten. Zal maar niet zeggen welke dorpen voordat ze het lezen. :+ Maar die jongens gaan dan altijd vechten en die meisjes worden vet boos als een meisje uit een ander dorp met een jongen uit hun dorp zoent, want dat zijn hun jongens. :+
In Groningen in de stad zelf is het eigenlijk ook nooit echt vechten. Het valt hier wel mee, maar ik hoor wel vaak verhalen van vrienden dat er weer iemand in elkaar is geslagen die ik dan wel ken. Maar ik zoek het niet op, blijf wel uit de buurt. :D

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:45

Vaak is na afloop wel een vechtpartij of opstootje. Dat is echt totaal niet leuk en de hele sfeer is gelijk verpest.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:50

Ik vind het echt onbegrijpelijk.
Ik werk op de eerste hulp van een ziekenhuis en laatst (gelukkig was ik er toen niet) kwam er een jongen binnen die
in elkaar was getimmerd in een discotheek. Zijn vrienden zaten nog in de wachtkamer.
De groep jongens die de patiënt dus in elkaar had getimmerd, had in de discotheek navraag gedaan naar welk ziekenhuis
hij gebracht was en kwamen dus met een aantal auto's bij het ziekenhuis aan met boksbeugels en messen om 'de klus' dus
even af te maken!
Dat werd dus een enorme vechtpartij in de wachtkamer van een eerste hulp van een ziekenhuis, sorry hoor, maar hoe ziek kan je zijn :n

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:53

Ook hier, en dan vooral op de zomer/tent feesten. Veel feesten eindigen standaard in een massale knokpartij, waar de barkrukken je om de oren vliegen -O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:53

Loose schreef:
De mensen uit de dorpen hier vechten eigenlijk nooit. Maar soms dan komen er wel mensen uit andere dorpen van verder weg speciaal om te vechten. Zal maar niet zeggen welke dorpen voordat ze het lezen. :+ Maar die jongens gaan dan altijd vechten en die meisjes worden vet boos als een meisje uit een ander dorp met een jongen uit hun dorp zoent, want dat zijn hun jongens. :+
In Groningen in de stad zelf is het eigenlijk ook nooit echt vechten. Het valt hier wel mee, maar ik hoor wel vaak verhalen van vrienden dat er weer iemand in elkaar is geslagen die ik dan wel ken. Maar ik zoek het niet op, blijf wel uit de buurt. :D

Je maakt me wel nieuwsgierig :D :D

Maar hier is het ook zo idd, snap het ook niet. Elke week wel weer raak. Ik ga nu eigenlijk nooit meer echt op stap en dat mis ik echt niet. Vind het zo vreselijk dom dat mensen dat doen. Heb me er zelf ook nooit schuldig aan gemaakt en al werden er mensen van onze groep geslagen, ik heb er ook altijd commentaar op gehad. Het is namelijk zo dat als er 1 begint met slaan de andere hele groep toch vaak reageerd, ik heb dat echt altijd veroordeeld :o

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:57

Mereltje schreef:
Niet echt ladylike...

Hangt ervan af hoe ze vechten.
Heb zelf 3jr geleden een vechtpartij gehad, en dat was geen 'bitchfight' was echt hard tegen hard.

Ben er zelf ook niet trots op :) Het gebeurde.

Maar ik ga hier in Veenendaal liever niet meer uit op de zaterdag ivm de vechtpartijen. Die zijn hier het ergst.
Op de vrijdag valt het wel mee, dan is de kroeg niet bomvol, en niet iedereen gooit zich helemaal vol ivm werk of voetbal de volgende dag.
Het komt dus ook echt minimaal voor dat er een vechtpartij op de vrijdag is.
Of er moeten van die mensjes komen die het gepland hebben.

Maar TS ik zou zeggen: Als daar waar jij heen gaat veel vechtpartijen zijn, ga dan ergens anders heen. Jou kan ook iets overkomen als ze bv met glazen etc gaan smijten, of je wordt er per ongeluk in meegetrokken!
En sowieso uitgaan waar het steeds vechten is, is toch ook geen lol meer? ;)

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:59

cruesli schreef:
Ik vind het echt onbegrijpelijk.
Ik werk op de eerste hulp van een ziekenhuis en laatst (gelukkig was ik er toen niet) kwam er een jongen binnen die
in elkaar was getimmerd in een discotheek. Zijn vrienden zaten nog in de wachtkamer.
De groep jongens die de patiënt dus in elkaar had getimmerd, had in de discotheek navraag gedaan naar welk ziekenhuis
hij gebracht was en kwamen dus met een aantal auto's bij het ziekenhuis aan met boksbeugels en messen om 'de klus' dus
even af te maken!
Dat werd dus een enorme vechtpartij in de wachtkamer van een eerste hulp van een ziekenhuis, sorry hoor, maar hoe ziek kan je zijn :n

Nou noem dat niet bepaald ziek, maar die missen gewoon een aantal draden in hun hersenen, of zijn verkeerd geplaatst.
Die mensen mogen echt met een psych praten :\
Dit is namelijk echt NIET gezond!!! Ze hebben niet alleen die andere jongeren ermee, maar ook de medewerkers van de eerste hulp!

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:06

Mereltje schreef:
Niet echt ladylike...

Ik zie het hier vaak genoeg, maarja als die grieten willen vechten, gewoon laten doen ;). Ik word er alleen lastig van als ze willen vechten als je er perongeuk tegen loopt En ja, dan vecht ik terug :Y)

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:08

Deze zaterdag hebben ze bij mij in de straat 1 jonge in coma geslagen met een baksteen. En bij ons recht voor de deur een jonge neergestoken. Is vaak gewoon de alcohol enzo. Snap er ook niks van dat mensen elkaar niet gewoon laten dan ontstaate er meestal ook geen ruzie.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:11

In de discotheek waar ik werk is het elk weekend feest. Altijd wel ruzie. Maar ja wij zitten hier op het platteland. Uit de wijde omgeving komen ze hierheen. En niet alle dorpen kunnen even goed met elkaar overweg.

En tja... de pubers van tegenwoordig hebben respect voor niks en niemand. Jongetjes slaan rustig meisjes. Ze vallen ons aan als het ze even niet aanstaat enz enz.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:12

elbeauty schreef:
Deze zaterdag hebben ze bij mij in de straat 1 jonge in coma geslagen met een baksteen. En bij ons recht voor de deur een jonge neergestoken. Is vaak gewoon de alcohol enzo. Snap er ook niks van dat mensen elkaar niet gewoon laten dan ontstaate er meestal ook geen ruzie.

Zeggen mensen vaak.. Het is de alcohol. Maar is niet zo. Alcohol kan je wel agressiever maken, maar je blijft een onmens met of zonder alcohol als je zoiets doet.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:13

Brnc schreef:
in de grotere steden is het volgens mij veel minder erg met gevechten enz.. k woon zelf in provincie groningen.. hier in ons dorp zijn ook haast nooit gevechten tijdens uitgaan, eigenlijk maar 1x meegemaakt, de uitsmijters zelf gingen met iedereen vechten haha en als k uit ga in Groningenstad nooit gevechten meegemaakt :p

In de stad Groningen heb ik toch wel zeer regelmatig knokpartijen mee gemaakt hoor! Heb er wel eens tussen gestaan dat op de grote markt hele groepen met elkaar op de vuist gingen, en vervolgen gebroederlijk de politie aanvallen.

En dan nog maar niet te praten over steekpartijen.

1 van mijn veel te grote en breede collega's werkte altijd in Hoogezand. Daar is hij zo vaak neer gestoken en geslagen en aangevallen. Hij vind het bij ons wel lekker rustig, wij vinden het erg.
Laatst bijgewerkt door RoosIris op 28-01-09 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:22

Bij ons in het dorp hebben we een kroeg en 1 x per jaar Feestweek. dan wordt er zoveel gezopen en nog valt het allemaal heel erg mee..
Bij ons in het dorp zijn het allemaal boeren en veel gabbers.
Vaak komen er dan groepen van buiten het dorp, vaak buitenlanders (niet discriminerend bedoeld) en Nederlanders die zichzelf enorm 'gangster' vinden.
Wanneer zij de feesttent inkomen, wordt er door de dj NLtalige/apres ski muziek op gezet. En dan gaan ze vanzelf weg.
Zo blijft het altijd rustig en gezellig:D