Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Pfff boeiend heb je niets beters te doen?_Barbara_ schreef:Hier laatst bij megascholenfeest in Tilburg waren ze met drugsspuiten ofzo in mensen gaan spuiten?
Nou ik heb het Brabants Dagblad, volg altijd alles in Tilburg inclusief politiemwb.nl en mijn moeder en vader zitten in het onderwijs in Tilburg, maar ik heb er helemaal niets over gehoord.
Dus ik twijfel ten zeerste aan de waarheidsgehalte van dit verhaal.

Mereltje schreef:Vooral dan meisjes die gaan vechten, zo leuk om te zien hoe die zich voor banketstaaf zetten... Iets ordinairders bestaat bijna niet in mijn ogen.
.

Maar die jongens gaan dan altijd vechten en die meisjes worden vet boos als een meisje uit een ander dorp met een jongen uit hun dorp zoent, want dat zijn hun jongens. 
Loose schreef:De mensen uit de dorpen hier vechten eigenlijk nooit. Maar soms dan komen er wel mensen uit andere dorpen van verder weg speciaal om te vechten. Zal maar niet zeggen welke dorpen voordat ze het lezen.Maar die jongens gaan dan altijd vechten en die meisjes worden vet boos als een meisje uit een ander dorp met een jongen uit hun dorp zoent, want dat zijn hun jongens.
In Groningen in de stad zelf is het eigenlijk ook nooit echt vechten. Het valt hier wel mee, maar ik hoor wel vaak verhalen van vrienden dat er weer iemand in elkaar is geslagen die ik dan wel ken. Maar ik zoek het niet op, blijf wel uit de buurt.
Mereltje schreef:Nou, weet niet of je wel eens gezien hebt hoe dat eruit ziet
Niet echt ladylike...
Maar je hebt gelijk, het is allebei even kansloos
Het gebeurde.
cruesli schreef:Ik vind het echt onbegrijpelijk.
Ik werk op de eerste hulp van een ziekenhuis en laatst (gelukkig was ik er toen niet) kwam er een jongen binnen die
in elkaar was getimmerd in een discotheek. Zijn vrienden zaten nog in de wachtkamer.
De groep jongens die de patiënt dus in elkaar had getimmerd, had in de discotheek navraag gedaan naar welk ziekenhuis
hij gebracht was en kwamen dus met een aantal auto's bij het ziekenhuis aan met boksbeugels en messen om 'de klus' dus
even af te maken!
Dat werd dus een enorme vechtpartij in de wachtkamer van een eerste hulp van een ziekenhuis, sorry hoor, maar hoe ziek kan je zijn

Mereltje schreef:Nou, weet niet of je wel eens gezien hebt hoe dat eruit ziet
Niet echt ladylike...
Maar je hebt gelijk, het is allebei even kansloos
. Ik word er alleen lastig van als ze willen vechten als je er perongeuk tegen loopt En ja, dan vecht ik terug
elbeauty schreef:Deze zaterdag hebben ze bij mij in de straat 1 jonge in coma geslagen met een baksteen. En bij ons recht voor de deur een jonge neergestoken. Is vaak gewoon de alcohol enzo. Snap er ook niks van dat mensen elkaar niet gewoon laten dan ontstaate er meestal ook geen ruzie.
Brnc schreef:in de grotere steden is het volgens mij veel minder erg met gevechten enz.. k woon zelf in provincie groningen.. hier in ons dorp zijn ook haast nooit gevechten tijdens uitgaan, eigenlijk maar 1x meegemaakt, de uitsmijters zelf gingen met iedereen vechten haha en als k uit ga in Groningenstad nooit gevechten meegemaakt :p