Niet helemaal tevreden bij (dure) kapper, terug gaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Re: Niet helemaal tevreden bij (dure) kapper, terug gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:32

Haha nee oké, maar dan is het zonde van je geld. Ach, ik weet het ook niet. :)

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 20:46

Nouja ik denk dat ik het maar zo laat. Als het weer wat gegroeid is waag ik wel een tweede poging :+
Het is in ieder geval niet lelijk geworden, als het nu echt erg was zou ik wel terug gedurfd zijn maar nu kies ik het hazepad :Y)
Als ik ooit het geld zou hebben, doe mij dan maar een thuis kapper, dat is toch iets anders dan naar de kapper gaan.
Voel me daar op de een of andere manier toch altijd een beetje geintimideerd.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:56

RoseK, dat hoeft toch helemaal niet zo duur te zijn? Een kapster die bij je thuis komt? ken je niemand die bijvoorbeeld de kappersopleiding heeft gevolgd? Die willen het meestal ook wel thuis doen, voor een kleiner bedrag dan bij de kapper zelf. ;)

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:11

Ik zou niet terug durven gaan :Y).
Heb me er maar bij neergelegd dat naar de kapper gaan gewoon een ramp is, en dat het zelden zit zoals ik wil dat het zit; ga daarom ook zo weinig mogelijk naar de kapper...

Rayatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:45

Ik zou gewoon eerst even bellen en het uitleggen. Misschien toch makkelijker voor je dan er gelijk naar toe gaan.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:58

Bij mijn kapper heb je zelfs 14 dagen garantie. :D Als je het dan niet mooi vind mag je terug komen en sleutelen ze er net zo lang aan tot je het wel mooi vind.

Ik zou dus ook zeker terug gaan. Gewoon zeggen dat je er toch niet zo blij mee bent en dat je dat in eerste instantie niet durfde te zeggen. :)

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 00:41

ik ben zelf kapster geweest en dit kwam wel vaker voor hoor, je kan makkelijk terug gaan dat vond ik zelf ook helemaal geen probleem. het is alleen wel fijn als je van tevoren even belt zodat ze een afspraak voor je kunnen maken, anders moet het tussendoor en dat is minder handig ..

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 22:55

ik zou gewoon terug gaan
ik doe zelf de kappersopleiding en wij leren hoe je ermee om moet gaan en dat de klant tevreden moet zijn
in de salon waar ik stage loop zie ik dat ook wel eens gebeuren en dan helpen we de klant gewoon opnieuw en dat is meestal gratis.
je kunt gewoon het best terug gaan en vertellen dat je niet helemaal tevreden bent met je kapsel en hoe ze dat op kunnen lossen voor je

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 22:59

ik zal terug gaan...als het een goede kapper is, dan knipt ie je nog een keer of verandert het kapsel.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 09:45

RoseK schreef:
Nouja ik denk dat ik het maar zo laat. Als het weer wat gegroeid is waag ik wel een tweede poging :+
Het is in ieder geval niet lelijk geworden, als het nu echt erg was zou ik wel terug gedurfd zijn maar nu kies ik het hazepad :Y)
Als ik ooit het geld zou hebben, doe mij dan maar een thuis kapper, dat is toch iets anders dan naar de kapper gaan.
Voel me daar op de een of andere manier toch altijd een beetje geintimideerd.

Wij hebben een huiskapper, is goedkoper als naar zo'n kapsalon :)
Alleen ik heb lang haar, en ze houdt van korte modelletjes knippen dus hadden regelmatig discussies zij wou het kort doen en ik wou alleen de puntjes er bv. af :D Vandaar dat ik gewoon naar de kapsalon ga.. maar m'n ouders worden door haar geknipt!

Zou (als je dat fijner vind thuis geknipt te worden) gewoon is even rondvragen of anderen misschien niet iemand kennen ;) :)

En bij ons als het klaar was zei ze van nou kijk maar in de spiegel, en dan liep je gewoon naar de badkamer en kon je het gelijk even goed inspecteren zonder dat zij er met de neus bovenop zat te kijken ;) Het heeft z'n vele voordelen, alleen ik kan t persoonlijk zelf niet goed met onze huiskapster vinden (m'n ouders wel hoor :P ) dat is dus wel jammer mjaah... Anders liet ik mij ook gewoon thuis knippen :)