Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kavama schreef:Maar nu vind ik het in Duitsland toch al heel anders dan in nederland.
) maar verder zijn het prima mensen.
)
kavama schreef:raket schreef:Alle bejaarden in deze wijk zorgen wel voor overlast, die doen niets anders dan tellen hoe vaak ik de ramen lap etc...
![]()
Ha ha, cool. En krijg je dan aan het eind van het jaar een A4-tje met de resultaten van al je werkzaanheden ??![]()
) Ze laten het bij klagen. En dan nog vind ik ze niet eens echt onaardig, alleen een beetje sneu.... 

milo schreef:ik ken mijn nieuwe buren van vroeger en dat was niet in positieve zin....
nu heb ik het huis naast hun gekocht, gewoon omdat het een geweldig huis is. Ik ben benieuwd, het zou me niet verbazen als ze redelijk snel zouden gaan verhuizen.
overigens zal ik wel mijn best doen een normaal contact op te bouwen, maar helaas komt de vuilcontainer tijdens het verbouwen wel voor hun voordeur te staan
De bladeren lagen op de weg nu zodat ze door de wegauto meegenomen konden worden. Later op de avond lagen de bladeren bij ons in de tuin
Ik moet daar heel erg hard om lachen hoor 

. En teleurgesteld dat ze dan zijn als blijkt dat jij die boom ook schitterend vindt...