djoeka schreef:Wij hadden wel een goede prijs maar ik moet wel zeggen dat het net voor de crisis is verkocht. Wij zitten nu vanaf juni 2008 in een huurhuis omdat leuke huizen aan ons voorbij gingen. Wij durfden namelijk geen ander huis te kopen voor het onze verkocht was.
Nu kunnen we maar geen huis vinden![]()
Ik denk in deze tijd dat je geduld moet hebben en als je niet op een schopstoel zit zou ik het gewoon lekker in de verkoop laten.
Wij zijn dus al een tijd op zoek naar een huis en ik weet wat er te koop is ook al zouden mensen het uit de verkoop halen en weer opnieuw te koop aan bieden.
Wij zitten in precies dezelfde situatie. In juli 2008 was de overdracht van ons huis. Hij heeft maar heel kort te koop gestaan en is voor een prima bedrag verkocht.
Maar nu zitten we al vanaf juli 2008 in een huurhuis en kunnen geen geschikte woning vinden. Helaas komt er bij ons in het dorp maar heel weinig te koop.
Toch zit ik liever in deze situatie dan wanneer we met twee huizen hadden gezeten.
Degenen die op zoek zijn naar een woning zien over een paar maanden echt wel dat je huis al een keer eerder te koop heeft gestaan. Hooguit dat je het van nieuwe woningzoekenden moet hebben.

. Veel mensen vragen zich dan ook af wat er mis is met het huis. 

vond ik zelf beetje verdacht maar goed..