Ik zingend op Friese ruin Fabian tijdens Paard 2009

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 10:26

anneliesdj schreef:
http://nl.youtube.com/watch?v=j2EwBWztG ... re=related

Dat loopje van je _O- :') 't Is niet mijn muziek maar je zingt het wel goed :j
Zit je nog steeds bij de band?

HAHHAHA! Ja heeerlijk met die worstjes op m'n borstjes, op mn hoofd een haantje uit de grill ziet er ECHT niet uit dat Ria Valk pak maar is wel heel leuk om te doen.

Ja ik zit nog steeds in Dieptriest maar we hebben ff winterstop. In april gaan we weer los :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:50

Haha, Noor, op mij werkt het wel aanstekelijk, wordt er erg vrolijk van!!!! Maar het zou idd leuk zijn als er een hele kur van kan maken. Ben benieuwd naar volgende keer.

En die mevrouwm met de striptease acht was Nicole Lampe met Genovesa!!!! Ze zit hier op het forum als; paardentango

Yinari

Re: Ik zingend op Friese ruin Fabian tijdens Paard 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:58

Ik vind dat je een prachtige stem hebt, echt heel mooi (niet zo pieperig en hoog, maar mooi vol). Echt Heel Mooi!!

(Leo is het lijflied van mijn moeder en mij hahaaa, moest wel lachen dat je dat ging zingen).

En dan over Paard: heel knap dat je 't ook nog te paard kan, dat zingen :). Ik ben het wel met de rest eens dat het een volgende keer wat meer show mag bevatten. Dat ga je ook doen heb ik begrepen, dus ik ben heel benieuwd.

Zingen en paardrijden kan je, samen kan je het ook, dus maak er wat moois van!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:59

Mindfields schreef:
anneliesdj schreef:
http://nl.youtube.com/watch?v=j2EwBWztG ... re=related

Dat loopje van je _O- :') 't Is niet mijn muziek maar je zingt het wel goed :j
Zit je nog steeds bij de band?

HAHHAHA! Ja heeerlijk met die worstjes op m'n borstjes, op mn hoofd een haantje uit de grill ziet er ECHT niet uit dat Ria Valk pak maar is wel heel leuk om te doen.

Ja ik zit nog steeds in Dieptriest maar we hebben ff winterstop. In april gaan we weer los :D

In je profiel zie ik staan dat je bij Dieptriest zit sinds augustus 08, waar zong je daarvoor dan?

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 14:04

anneliesdj schreef:
In je profiel zie ik staan dat je bij Dieptriest zit sinds augustus 08, waar zong je daarvoor dan?

Nee dat klopt niet, sinds febr/maart 2008 zit ik bij Dieptriest. Daarvoor in allerlei andere bandjes, voornamelijk in kroegen spelen en dat soort werk. heel ander mzuekgenre al doen we bij Dieptriest dus ook een After Eighty set met jaren 80 nrs enzo, si ook erg lachen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 14:30

Dieptriest is toch voornamelijk Nederlandstalig?

Vond dat nummer van Madonna wel bij je passen eigelijk, je hebt er precies de stem voor.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 14:43

Thanks, die is ook super leuk om te doen, al vind ik Love is a Battlefield van Pat Benatar nog gaver om te doen, kan ik heeerlijk uit mn dak gaan.

We hebben drie sets bij DT, set 1 is Alle13Fout, dat zijn allerlei liedjes die dikke hits zijn geweest maar heel fout, zoals LUV, Maywood, Piet Veerman, Les Poppys etc, een set van een uur achter elkaar door zonder stoppen.

Dan set 2, dat is de Dieptriest set met Nederlandstalig, Koos Alberts, Danny de Munk, Ria Valk, Zangeres zonder naam etc etc etc.

En daarna After Eighty met alleen maar jaren 80 hits, Pat Benatar, Madonna, Tina Turner, Wham, Cindy Lauper etc etc etc.

Echt heel grappig allemaal!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 14:48

Heb je meer filmpjes van bv die jaren 80? Ben wel benieuwd of dat nummer van Madonna 't enige leuke is :o :+

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 14:55

Nee zijn helaas geen filmpjes van verder, zal komend seizoen eens iemand meenemen die de hele after eighty set op film zet, vind ik zelf ook fijn om te zien hoe het eruit ziet en te horen hoe het klinkt.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:12

Ah jammer :P

Ga je deze 'act' ook echt blijven doen dan? Wat wil je er precies van maken?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:16

Wat leuk gedaan! Heel knap dat je nog kan zingen zo rijdend.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 15:19

Nou ik wil het met Nicky gaan proberen(eerst maar op outdoorevenementen aangezien meneer binnenbakvrees heeft :D )

Die kent seriewissels, pirouettes, noem maar op dus daar kun je echt een kur mee rijden. Fabian kan alleen aan de teugel en verder niets, dus dat is sowieso al geen doen om daar een kur mee te willen rijden. Voornaamste was dat hij braaf is en we een braaf paard nodig hadden om dit te doen :Y)

Maargoed, met Nicky dus, allerlei oefeningen rijden en dan een medley maken van verschillende liedjes zodat het op alle manieren afwisselend is om naar te kijken EN naar te luisteren.

Bijvoorbeeld diagonaaltje wissels om de twee en tegelijk het liedje Changes van Tupac ofzo hahahahaha

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:35

Doe het dan wel een beetje origineel, wat ik op CSI Twente zag vond ik niet zo super.

Zij deed ook een Medley, probeerd het publiek mee te krijgen, zwaaide erg in de rondte enz.
Denk dat het mooier is als je gewoon je ding doet, een fijn nummer zingt wat precies past bij jullie als combi en je niet te druk maakt om het publiek, als je het goed doet hoor je dat achteraf wel.
Vind het altijd een beetje sneu overkomen als iemand erg zijn best doet het publiek mee te krijgen maar er komt nauwelijks reactie.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 15:40

anneliesdj schreef:
Doe het dan wel een beetje origineel, wat ik op CSI Twente zag vond ik niet zo super.

Zij deed ook een Medley, probeerd het publiek mee te krijgen, zwaaide erg in de rondte enz.
Denk dat het mooier is als je gewoon je ding doet, een fijn nummer zingt wat precies past bij jullie als combi en je niet te druk maakt om het publiek, als je het goed doet hoor je dat achteraf wel.
Vind het altijd een beetje sneu overkomen als iemand erg zijn best doet het publiek mee te krijgen maar er komt nauwelijks reactie.

hahaha zoals je bij sommige optredens hebt als het publiek gewoon ECHT-NIET-WIL meedoen. Voel je je indd lekker banketstaaf. Maar inmiddels hebben we er een radar voor ontwikkeld, bij het eerste nummer voel je al of je ze mee gaat krijgen of niet, dus als er een een nietmeedoen publiek staat gaan we ons ook niet uitsloven om ze mee te krijgen, je probeert het 1 keer en later nog eens maar als ze niet willen willen ze niet.

(vaak hoor je bij zulke optredens achteraf dan wel tot je grote verbazing dat het publiek het fantastisch vond 8)7

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:45

Maar bij haar had ik een beetje de gedachte; let nu maar op je paard, doe je ding en dan hoor je achteraf wel of het mooi gevonden is. Dit is natuurlijk wel van een ander soort dan wanneer je echt als band aan het optreden bent. Vind ik dan.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 16:11

Ja tuurlijk das wat anders. Ik snap nu wat je bedoelt ja.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:43

ik vind het er super uitzien, een paar mooie oefeningen zou wel vet zijn tussen door :)

en jammer van de kwaliteit, anders was het voor ons wel duidelijker geweest denk ik :j

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:44

Ok je kunt wel zingen hoor (ik dacht ook dat het de installatie was zi).

Idd: goed opletten wat je doet, hou hetr luchtig denk ik :j

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:02

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 17:46

Wauw !
Dat doe je goed zeg