Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
ik stel de instellingen in, en ik zeg tegen haar dat ze gewoon zoveel mogelijk moet klikken, dan komt er af en toe best wat leuks uit rollen:

, maar dan kun je er zelf wel stills uit halen

Ga ik eens lekker op het strand of in het bos rijden, wil ik leuke foto's, nou dat wordt lastig
Mijn vader ment dus heeft best wat verstand van paarden, mijn moeder rijd heeeel af en toe ook wel eens dus paarden zijn voor haar ook niet geheel vreemd. Of ze zoomen niet in of als ze het doen doen ze het weer te ver inzoomen. Foto nemen als paard niet stil staat of met zijn lipperen staat te klapperen (irritante tik van paard
) of als hij dom met zijn oren naar achter staat, ze snappen niet echt dat ik daar geen foto van hoef
Meestal maken ze niet zo veel foto's (moet ik ook om vragen als ik er veel wil), dus als ze er bijv 15 hebben gemaakt moet ik blij zijn als er 2 of 3 leuk zijn
Mijn vader is echt van het klikken en niet opletten hoe zijn voorwerp nou eigenlijk in beeld is. Hij heeft laatst een goede spiegelreflex gekocht, voornamelijk omdat hij natuur wilt fotograferen, maar ik hoop dat ie ooit door gaat krijgen hoe ie ons paard leuk op de foto moet zetten.
Oké, echte rijfoto's heeft hij geloof ik nog niet gemaakt, maar hij kan wel met mijn materiaal een mooie scherpe foto nemen die qua compo ook nog niet zo mis is. Helaas wil ie niet altijd mee naar paardje....

luanova schreef:Kan erger !
Zuslief (zonder paardenverstand) die fotografeert, ze zelf enig vind, en als verrassing er 2 uit heeft laten vergroten (20x30) en ingelijst !!
En dan bedoel ik eeeeecht 1 foto op het absoluut verkeerde drafmoment, en 1 foto compleet tegen de hand.![]()
Moet ze toch maar ff laten hangen, misschien dat ze ze volgend jaar vergeten is, en ik iets anders in de lijsten kan doen.
Zit je iedere dag tegen zo'n verschrikkelijke foto aan te kijken!