uitmaken maar nog wel van hem houden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 13:42

Myukii schreef:
'Ik dacht: ik ga wel ff bij de Flora werken, maar dat was niet zo leuk, dus daarom wil ik nu graag hier werken' := ).

:')

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:00

L_Ilse_L schreef:
Myukii schreef:
'Ik dacht: ik ga wel ff bij de Flora werken, maar dat was niet zo leuk, dus daarom wil ik nu graag hier werken' := ).

:')

:= Écht heel erg. :P

Goed dat je het hebt uitgemaakt. Natuurlijk is het begin moeilijk. En na een paar maanden ook nog wel, geloof mij maar.. :') Maar op een gegeven moment ga je inzien dat het echt de beste keuze is geweest, en vind je een fantástische andere vent! :j

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:44

Heel herkenbaar... Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten. Op een gegeven moment besloten om het uit te maken. We hadden toen een relatie van 2,5 jaar en samenwoon-plannen. Ondanks dat ik verschrikkelijk veel van hem hield, en hij van mij, zag ik geen toekomst samen. Ik ben er letterlijk ziek van geweest. Zeker 2 jaar heb ik niet naar andere jongens om gekeken.. daarna wel wat vriendjes gehad maar nooit gevoeld wat ik ooit voor hem voelde. En ja, ik heb spijt gehad dat ik het uit had gemaakt.. in het begin wilde ik wel kruipend naar hem terug..

Ik ben nu een aantal jaren verder en sinds een half jaar heb ik iemand leren kennen waarvan ik denk en hoop dat hij degene is waarmee ik echt oud wil worden. Die meer voor mij betekent dan mijn ex toen deed.. dus ja, ik wist toen dat ik de juiste beslissing nam maar het was super moeilijk maar nu ben ik ervan overtuigd dat het de juiste beslissing is geweest.

En ik denk ook dat als jullie werkelijk voor elkaar bestemd zijn je altijd weer samen komt...

Sterkte met je beslissing!

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:11

sterkte meid!! :(:)

nooralie

Re: uitmaken maar nog wel van hem houden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 18:55

ik heb er nu al spijt van heb zo wat de helle dag lopen janken
ik voel me ook zo aleen enz
hij was ook een maatje voor me.
ik heb hem leren ken toen ik net hier woonde en heb zelf geen vrienden .
en zijn vrieden daar heb ruzie mee omdat ik heb te veel heb veranderd ik werd veel lastig gevalen bedrjgingen en zo raren tellefoontjes enz en zijn ouders mogten mij niet
en ik wil wel op een vereningen maar ik kan niet zo veel
knie probleemen ik krijg deze week me brees en dan maar af wachten of ik weer mag rijden .ik moet nu ook maaar hopen dat ik me baan behou ook wegens me knie .
het zit me ook even niet mee .
ik hou echt nog zo veel van hem

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:18

roks schreef:
ik heb er nu al spijt van heb zo wat de helle dag lopen janken
ik voel me ook zo aleen enz
hij was ook een maatje voor me.
ik heb hem leren ken toen ik net hier woonde en heb zelf geen vrienden .
en zijn vrieden daar heb ruzie mee omdat ik heb te veel heb veranderd ik werd veel lastig gevalen bedrjgingen en zo raren tellefoontjes enz en zijn ouders mogten mij niet
en ik wil wel op een vereningen maar ik kan niet zo veel
knie probleemen ik krijg deze week me brees en dan maar af wachten of ik weer mag rijden .ik moet nu ook maaar hopen dat ik me baan behou ook wegens me knie .
het zit me ook even niet mee .
ik hou echt nog zo veel van hem

Ik denk dat het verdriet wel slijt meisje.. Alles komt goed moet je maar denken..
Ik zit nog steeds met mn handen int haar.
Ik weet het gewoon echt niet, ik heb hem het hele weekend niet gezien of gesproken en het voelde eigenlijk wel prima zo. Ben lekker uit geweest met mn vriendinnen en heb een SUPER weekend gehad. Maar ja dat was maar een weekend en weet natuurlijk niet hoe het voelt als het helemaal uit is.

Als ik kijk na mn ex, hij was echt mijn maatje, wij konde samen lachen/huilen/praten/schreeuwen/shoppen/stappen, echt ALLES. Maar dat ging gewoon uit omdat er vanuit zijn thuissituatie teveel problemen waren die hij eerst op moest lossen. Hij heeft nu zn eigen leven, maar ik mis hem nog steeds.

Mijn huidige vriend is totaal niet mijn maatje, we kunnen dus niet praten, echt lachen doen we ook niet. We gaan nooit ergens samen na toe, we kijken eigenlijk alleen tv. Ik kan mn gevoel niet bij hem kwijt omdat hij die gesprekken afkapt. Hij praat zowiezo nooit over zn gevoel.
Mijn ouders zeuren me al het hele weekend aan mn hoofd, hun zeggen dat ik te koppig ben, dat ik nu eindelijk een leuke, goeie jongen heb gevonden en dat ik het zelf verpest.
Hun zien mij volgens mij liever bij hem maar dan iets minder gelukkig, dan op mezelf, gelukkig en misschien wel over een tijd met een jongen waar ik wel zeker van ben.
Tis allemaal wat ;(

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 19:45

ja maar wij komen echt goed praten en lachen en zoja
AnoukB :maak het dan uit is voor jou ook beter

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:52

Ergens weet ik ook dat ik het uit moet maken, maar het is alleen zo moeilijk, juist omdat ik niet met hem kan praten!
Ag, alles komt uiteindelijk wel goed. Maar tis nu alleen zo balen, ik weet eigenlijk wel wat ik wil en wat ik moet doen, maar vind het moeilijk om die knoop door te hakken.