Ruitersport webwinkel beginnen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magica

Re: Ruitersport webwinkel beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 22:19

Ja dat is ook mijn bedoeling maar ik ben een beetje bang dat ik dan nadeel heb met aftekposten zoals mn hypotheek . . .

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 23:17

Eeehm...waarom zou je dat hebben.... :?

Misschien mis ik even iets hoor , wordt bedtijd :P

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 07:12

Whahaha omdat ik er totaal geen verstand van heb ;-)
Ik stuur je wel ff een pb'tje hoor!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 08:23

"weet je wat jij zou moeten doen ?" :D

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 09:15

Hahaha nou weet je ik moet gewoon even de real-life uitleg hebben van iemand, gewoon iemand die ook net is gestart en ook niet zo groot is.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 09:19

Je kan met de kvk ook een afspraak maken os een startersdag volgen. De startersdag is meen ik uit mijn hoofd 30 euro. Maar een afspraak met kvk maken op hun kantoor is gratis. Zij kunnen je een heel eind op weg helpen!
Ik ben er zelf ook mee bezig om iets voor mezelf o te starten, het ligt op het moment even stil door omstandigheden, maar ik ben heel wat wijzer geworden.

Ook zou je een afspraak kunnen maken met een boekhouder, hij kan je ook heel wat vertellen over de belastingtechnische dingen die ook wel van belang zijn.

Succes!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:38

Ik zal inderdaad ook echt even een afspraak maken met de KvK als ik jou was :j Ze kunnen je daar haarfijn uitleggen wat je kan verwachten en hoe je het moet gaan regelen :j
Succes in ieder geval!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:35

nou, ik heb er inderdaad ook nog steeds over nagedacht.. lijkt me echt super zoiets te beginnen, maar dan denk ik. er zijn al zoveel.

voor mij is het ook de bedoeling om het ernaast te doen.. heb gewoon werk, wat misschien part-time wordt. om er dan zoeits bij te doen lijkt me ideaal.

nog een paar vragen:
- wat is ongeveer je startkapitaal (verschilt natuurlijk maar moet ik van 1.000 uitgaan of van 10.000 of nog meer?)
- hoe kom je aan de groothandels???
- kun je beter merken als anky en kieffer gaan doen of goedkope merken met goedkope prijzen.

ik zal zeker er goed over nadenken.. mijn vader was va nplan een boekenwinkel te beginnen en heeft daar al veel info over gekregen en veel tijd in gestoken. ook zal ik ff research doen bij ons op stal en de omgeving.