@hidalgo24 Je hebt een goede dag uitgekozen. Ik heb vorig jaar af moeten rijden op 4 februari om 10 uur. Was ook de maandag van carnaval en het was lekker rustig. Ben toen ook geslaagd en het allerleukste was dat ik het s'avonds goed kon vieren. En succes allemaal.
hmm ik ben vorig jaar al geslaagd met 21 lessen maar mijn tip: ontspannen en goed kijken . Al maak je een foutje vooral niet gaan stressen maar lekker doorrijden alsof er niks aan de hand is
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-09 17:23
Buckje, Ennnn Ben je nu een feestje aan het bouwen... of zit je verdrietig in een hoekje
Ik moet komende week, woensdag... heb helemaal geen zin, zo gestrest als wat! bah....
ben nu 34 lessen verder iig
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-09 17:26
EngeltjeS schreef:
Ik moet komende week, woensdag... heb helemaal geen zin, zo gestrest als wat! bah....
ben nu 34 lessen verder iig
Kom op meis, je kan het
Daantjuh88
Geplaatst: 23-01-09 17:27
Respect tonen voor fietsers (ook al hebben ze geen respect voor jou), ouderen en vooral kinderen! Op plekken waar het druk is gewoon rustig rijden, afstand houden en kijken! Op plekken waar rustig is laten zien dat je wel het gaspedaal durft in te trappen, dus niet dan ook truttig gaan rijden! Ik ben nogal een prater, dus ook tijdens het examen mooi wat afgebabbeld met mijn examinator! Hierdoor heb je ook niet zoveel spanning!
Onder dit motto ben ik 1,5 maand geleden geslaagd voor mijn E bij B in 1x!
Yesss als 't goed is wel haha. Mama loopt allemaal zenuwachtig te doen of ik écht niet iemand heb uitgenodigt voor overdag enzo. Heb d'r van de week ook betrapt met les reserveren dus dat zit wel goed.
En 20 rijlessen gemiddeld?? Gemiddelde is 40 hier bij ons.. Scheelt het natuurlijk wel of je in *ik noem maar wat* emmloord of in groningen moet afrijden hè..
Maartje1990
Geplaatst: 23-01-09 20:23
ohja buckje natuurlijk ook van mij gefeliciteerd
bij ons is het gemiddelde 30/35 en het landelijk gemiddelde ligt op 40/45
Maar ik heb opzich totaal ongeveer een les of 20 gehad, maar ik heb 5 lessen (ongeveer) bij een andere rijschool gehad... bah dat was écht écht vréselijk! die man kon alleen maar heel boos zeggen wat ik fout deed 'ja natuurlijk doe ik dingen fout, want ik ben er natuurlijk niet om het te leren als ik 't al allemaal kan' *krijgt spontaan weer frustraties richting oude instructeur* wat ben ik blij dat ik nu ergens anders les met écht een fantastische instructeur alhoewel ik nog wel wat aan de zenuwachtige/nerveuse kant ben.
Ik heb nu bijna 40 lessen gehad. Heb heel veel opstratproblemen gehad, en heb een flinke dosis faalangst. Dus vind nog dat ik t goed doe
MarrieLeen
Geplaatst: 23-01-09 20:26
Bij mijn rijschool was het gemiddelde ook zo'n 35. Vind 20 echt mega snel, toen was ik er nog niet hard aan toe. Ik reed wel bijna altijd dubbele uren, dus als je het zo bekijkt, heb ik er ook ongeveer 20 gehad.