Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en ik kan er echt boos om worden dat er bedrijven zijn die zo asociaal te werk gaan! Wij verkopen vooral kranten, en bij ons is het zo dat wanneer mensen niet willen, we wel vragen of er een speciale reden is waarom men niet wilt (zou ik u dan wellicht nog wel mogen vragen waarom u er vanaf ziet/waarom u geen interesse heeft?) en daarna wensen we diegene een fijne dag/avond en hangen we op.
En anders vind ik het wel grappig, vooral met mensen die niet weten wat ze verkopen

LadyLuna schreef:Wat mij werd gezegd door iemand die op een callcenter werkt, is dat de gene die gebeld wordt, zelf zou betalen voor het gesprek.
Of dit waar is weet ik niet, maar voortaan hou ik die mensen dus voor de zekerheid niet overbodig lang aan de lijn
LadyLuna schreef:Wat mij werd gezegd door iemand die op een callcenter werkt, is dat de gene die gebeld wordt, zelf zou betalen voor het gesprek.
Of dit waar is weet ik niet, maar voortaan hou ik die mensen dus voor de zekerheid niet overbodig lang aan de lijn
shera schreef:voor de mensen met ervaring in dit werk:
Ik heb wel eens gehoord dat de mensen die voor een call centre werken betaald krijgen voor iedere nieuwe klant die ze binnen halen. Is dat echt zo? (zou wel verklaren waarom sommige verkopers zich zo in je vastbijten)
Dat mag helemaal niet namelijk. Collect gesprekken zijn mogelijk, maar daar moet je eerst toestemming voor geven 

shera schreef:voor de mensen met ervaring in dit werk:
Ik heb wel eens gehoord dat de mensen die voor een call centre werken betaald krijgen voor iedere nieuwe klant die ze binnen halen. Is dat echt zo? (zou wel verklaren waarom sommige verkopers zich zo in je vastbijten)

Maar die mensen doen ook maar hun werk! 
Sophie_midas schreef:Waarom heb je er dan zolang gewerkt Zonnebloem?
!
En opzich ben ik best geduldig en stop niet gelijk ergens mee als ik het niet leuk vind, helemaal niet als het op werk\school aankomt.