Kan dit? telefoon reperatie...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Kan dit? telefoon reperatie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 22:11

niet in mijn wereld, als mijn tel 2 x binnen een paar weken kapot gaat heb ik echt wel het recht om een nieuwe te eisen ongeacht de regels, je hoeft niet alles te pikken.

maar we gaan er maar vanuit dat hij het nu langer als 5 weken uithoud.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:18

xDramaQueen schreef:
niet in mijn wereld, als mijn tel 2 x binnen een paar weken kapot gaat heb ik echt wel het recht om een nieuwe te eisen ongeacht de regels, je hoeft niet alles te pikken.

maar we gaan er maar vanuit dat hij het nu langer als 5 weken uithoud.

Wordt niet zo snel afgeweken van procedures ;)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 23:41

Leonoor schreef:
IMEI nummer dan nog wel, ;)

Ow ja :o

Leonoor schreef:
Euhm, alvorens je een verzoek kan indienen voor een nieuw toestel dient deze eerst 3 maal opgestuurd te worden voor reparatie.

Telt het terug sturen omdat ze bij de reparatie een stickertje hebben omgevouwen om hem open te kunnen maken, maar dit stickertje niet hebben vervangen voor een nieuw, onbeschadigd, stickertje ook mee? Dan kan manlief misschien toch een nieuwe telefoon los weten te peuteren :+

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 04:30

Falona schreef:
Leonoor schreef:
IMEI nummer dan nog wel, ;)

Ow ja :o

Leonoor schreef:
Euhm, alvorens je een verzoek kan indienen voor een nieuw toestel dient deze eerst 3 maal opgestuurd te worden voor reparatie.

Telt het terug sturen omdat ze bij de reparatie een stickertje hebben omgevouwen om hem open te kunnen maken, maar dit stickertje niet hebben vervangen voor een nieuw, onbeschadigd, stickertje ook mee? Dan kan manlief misschien toch een nieuwe telefoon los weten te peuteren :+

Pff, dat kan ik helaas niet voor je beoordelen. Als jij een verkoper hebt die moeite wil doen voor je wel.

Het omruilen/crediteren van het toestel komt dus niet bij het verkooppunt vandaan maar vanuit de tussenleverancier of producent.