weekendje weg nu al 'gezellig'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dobel

Re: weekendje weg nu al 'gezellig'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 14:51

haha trein voelen ze zich te goed, me moeder heef besloten er wel 4 achterin te proppen maar dan de boete niet voor onze rekening te nemen maarja als we dan een boete hebben zie dat dan maar weer eens op te lossen

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:57

WillemYntJee schreef:
Je moeder kan toch achter 1 van de andere ouders aan rijden op de terugweg ? Dan hoeft er ook niet iemand naast te zitten :)

In onze groep regelen 2 of 3 t hele gebeuren altijd en dat gaat altijd goed :)

Ideetje?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:58

Tja.. en dat noemt zich vast ook zelfstandig. Je bent als ouders toch ook gek om een stelletje pubers het hele eind te brengen. Zeker als er ook dit soort gezeur om heen zit.
Nu maar met z'n 4-en op de achterbank.. krijg je vast nog gemuts over spullen, omdat niemand al fatsoenlijk kan zitten.
Nou veel sterkte Nelleke! Leer ook 'nee' zeggen tegen je vrienden... heel handig in de rest van je leven. ;)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:37

Dat is en zal altijd zo blijven in groepen: er zijn altijd mensen die alles regelen en op zich nemen en altijd mensen die daarvan ''profiteren'' en meeliften. Niet erg, wel hinderlijk voor degenen die al het werk doen.
Maar weet je: de enige oplossing is dat zéggen. Degenen die zo min mogelijk doen hebben vaak niet eens in de gaten dat jij je uit de naad regelt. Laat ze dat eens goed merken, en zeg dan ook gelijk even dat als zij met de auto gebracht willen worden, ze zélf mogen regelen wie er gaan rijden.

zap

Re: weekendje weg nu al 'gezellig'

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:46

Daarom ga ik altijd het liefst met maar één vriendin op vakantie :P. Scheelt een hoop gezeur!

Ik ben nooit met een grote groep op vakantie geweest, omdat er zoveel gezeur is. De één wil dit en de ander wil dat.... en het zijn altijd dezelfde die alles moeten regelen. Maargoed, dit gaat ook zo met het werken in groepjes, het zijn altijd dezelfde die alles regelen en doen.

Ik ga altijd met dezelfde personen op vakantie (ofnaja, 2 personen, maar dat wisselt) en dat is nooit gezeur! We kijken wat we leuk vinden en dan boeken we op een avond alles in één keer en betaald de één alles op de afgesproken datums en wordt het gewoon overgemaakt door de ander. Nooit problemen!

Zeker met het overmaken in groepen..pfff..drama! Was met klassenfeest altijd al een gezeur en als puntje bij paaltje kwam waren er altijd mensen die niet betaalde waardoor jij altijd meer betaalde. Geeft niet, maar het idee erachter wel ;)