vertrouw ik dit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:15

chickey schreef:
Edit: Of ik zoiu zeggen dat je ze alleen nog maar opstuurt na betaling vooraf...

Dan zou ik als koper zijnde al afhaken en ik denk velen met mij...

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:18

wemkelover

Re: vertrouw ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:45

Ik vertrouw het niet! Ik bedoel verkoop ook wel eens wat op marktplaats maar heb nog nooit meegemaakt dat iemand me wou toevoegen om msn of hyves.. dat deugt in mij ogen niet. Dus zorg aub dat je niet alleen bent, en wis hem van msn en hyves of haar.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:49

nouja, al koopt die man/vrouw ze niet meer... dan kan je nog beter een andere koper vinden volgens mij dan met dit soort figuren zaken doen... :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:56

Dat toevoegen op msn en hyves vind ik ook een beetje raar, je verkoopt tenslotte iets en bent niet opzoek naar een nieuwe vriend/vriendin. Goed dat er iemand bij je is, dat lijkt mij in deze situatie wel zo veilig. Je weet tenslotte maar nooit.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 21:06

Wat een raar verhaal. Wel goed dat je zorgt dat er mensen bij zijn. Ben benieuwd. Ik zou het niet graag doen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 21:17

Liezel1 schreef:
chickey schreef:
Edit: Of ik zoiu zeggen dat je ze alleen nog maar opstuurt na betaling vooraf...

Dan zou ik als koper zijnde al afhaken en ik denk velen met mij...

Nou...zo verkoop ik het meeste van mijn spullen hoor, alleen de grotere dingen als tv en dat soort dingen worden opgehaald en dat is meer om te testen of het het ook echt doet etc.

Moet zeggen dat ik er niet erg blij mee zou zijn, kan idd een schoenengek zijn die helemaal blij is dat die weet wie erin gelopen heeft maar kan ook een andere gek zijn die nu dus wel je adres heeft.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 21:19

raar verhaal zeg..
ben benieuwd als diegene echt komt ...

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 13:16

Voorlopig gaat het bieden door op marktplaats dus ik wacht dat lekker af. Gister lagen mijn vader en broertje op bed en toen was de achterdeur nog niet op slot, en daar kreeg ik best de kriebels van. Zegt genoeg denk ik, ik stuur straks een mail dat het helaas niet door kan gaan.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:06

Dit zou ik ook absoluut niet vertrouwen. Bij het toevoegen op hyves en msn zou ik al mijn vraagtekens hebben. Goed van je dat je het niet door laat gaan!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 14:11

De hyves pagina is ook erg raar. Er staan van twee mensen als krabbel iets van hoi en bij een ander ''goed dan zeg je het toch niet''. Wel zijn het echte foto's en allemaal van dezelfde persoon met en zonder vriend e.d.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:15

In ieder geval goed allert zijn, je hebt er rare stumpers tussen op MP.
Ik had na mijn trouwen mijn trouwjurk op MP gezet met mijn mobiele nr. erbij. Nou dat heb ik toch echt verwijderd nadat ik drie keer gebeld ben door een vent met eerst een heel glad praatje wat al snel overging in funzige taal waarvan ik het spaans benauwd kreeg..... :o

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 19:04

haha aliealie vreselijk ik ben ook heel de dag van slag geweest gewoon zo vies vond ik het. Nu ben ik 18, maar ik ken genoeg jongere meiden die ook adverteren moet er niet aan denken blegh.