Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Jannepauli schreef:Je zal inderdaad maar zoiets op een bosritje tegen komen.. doodeng. Op de een of andere manier ziet 't er ook zo echt uit - ik had warempel een beetje medelijden met het ding toen het zo'n schop kreeg - hoe het zich daarna weer hernam en opkrabbelde is bepaald levensecht.. brrrrrr
Dreamy schreef:Jannepauli schreef:Je zal inderdaad maar zoiets op een bosritje tegen komen.. doodeng. Op de een of andere manier ziet 't er ook zo echt uit - ik had warempel een beetje medelijden met het ding toen het zo'n schop kreeg - hoe het zich daarna weer hernam en opkrabbelde is bepaald levensecht.. brrrrrr
Ja he? Dat had ik ook. "Aaah, wat zielig"

mairead schreef:Bubsj schreef:Ja hallo, als ik zoiets tegen kom ren ik ook echt wel gillend het bos uit, gadver tis net een enorm insect!
Dat is precies wat ik ook dacht! En met dat gezoem inderdaad net een vlieg!
Dreamy schreef:Jannepauli schreef:Je zal inderdaad maar zoiets op een bosritje tegen komen.. doodeng. Op de een of andere manier ziet 't er ook zo echt uit - ik had warempel een beetje medelijden met het ding toen het zo'n schop kreeg - hoe het zich daarna weer hernam en opkrabbelde is bepaald levensecht.. brrrrrr
Ja he? Dat had ik ook. "Aaah, wat zielig"
.
ik zou me echt helemaal dood schrikken al kwam ik dat tegen...
!!