vriend jaloers op de paarden..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whoops1

Re: vriend jaloers op de paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:48

Heeft je vriend een sport of hobby die ook veel tijd kost?
Ik vind wel dat je je tijd beetje moet verdelen over
je paarden & je vriend, maar vind zeker niet dat je minder
tijd aan je paarden moet besteden omdat je vriend dat wil..

Ik zou me daar zelfs aan gaan irriteren als mijn vriend zou zeggen
dat hij vindt dat mijn paard meer aandacht krijgt dan hem..

Mijn vriend die zit op voetbal, 2 x trainen & 1x wedstrijd..
Zo heb ik mijn paard die ik verzorg & dat tijd/geld kost!

Mijn vriend vind het soms wel lastig, soms komt het net even
rot uit als ik moet voeren/mesten ofzo, maar over het algemeen
vindt hij het alleen maar leuk & gaat hij graag mee!
Hij heeft er zelfs wel eens op gereden, haha..

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:51

Mijn ex was ook wel een beetje jaloers.. ik ging namelijk wel elke dag naar m'n paard maar niet elke dag naar hem! vond hij niet zo leuk. Ook verschillende keren uitgelegd maar was af en toe toch wel lastig.
Nu heb ik geen paard meer, dus hoe m'n huidige vriend er op zou reageren, geen idee! Waarschijnlijk dat ik te veel wil in te weinig tijd... dat is nu namelijk ook al zo, haha.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:14

Tsja als buitenstaander is dat natuurlijk moeilijk te zeggen, omdat wij niet weten in wat voor verhouding je aan beiden tijd besteed.
Ik kan het van zowel jou kant als van die van hem begrijpen. Natuurlijk moet hij respecteren/begrijpen dat jij gewoon veel tijd aan je paarden kwijt bent, maar ik snap ook wel dat het voor hem af en toe vervelend kan worden.
Ik zie hier mensen in het topic die zeggen "paard gaat voor vriend", nouja dat vind ik ook een beetje ver gaan eigenlijk. Als jou vriend voetbalfan is, en hij zegt "voetbal gaat voor vriendin" dan zou je het daar dus toch ook totaal niet mee eens zijn?

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 16:05

nou ik ben iedereavond zoiezo bij hem als ik niet bij hem slaap dan meestal rond 10uur
en ga ik naar me moeder..
op de dinsdag,wo,vrij,zat slaap ik bij hem en
donderdag,zondag,maandag bij me moeder.

en soms zie ik hem keertje niet zo als op de maandag.
ik vind dat ik hem genoeg zie.
en ik ga naar me werk altijd gelijk naar me paard voor dat het donker is.
en ben meestal rond 3/4uur vrij.
en dat kan hij niet begrijpen dat ik niet keertje naar hem toe ga
is toch logisch dat ik dan die paar uurtjes tot het donker is naar me paard ga
op de donderdag en vrijdag ga ik ook al niet heen omdat ik te laat vrij ben
en staat ze lekker in het land
en ga ik zaterdag weer heen
maar nu zie ik hem vanavond niet maar vrijdag wel weer en dan heb ik alle tijd voor hem

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 16:37

Ik heb daar gelukkig geen last van. Mn vriend traint 6x per week plus 1 keer wedstrijd. Dus hij heeft t een stuk drukker dan ik ;) Gelukkig heeft hij een kleine knieblessure }:)

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 17:15

wou dat mijn vriend een hobby had..|
dat heeft hij niet..
ja fcgroningen maar dat kijken we altijd samen!
veder sport hij niet.|
heeft wel een baan maar 0 uren contract dus zit ook vaak zonder werk waardoor hij zich zo snel verveeld :P

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:35

Ik heb mijn vriend al snel verteld; mijn pony is mijn eerste grote liefde, jij mijn tweede. ;)
Gelukkig vindt hij het niet erg om mee te gaan naar mijn pony, en hij snapt het wanneer ik even wat later ben doordat ik nog naar stal moest.

Misschien moet je je vriend wat vaker meenemen? En misschien de tijd ook wat beter verdelen over paard en vriend? Ik snap dat het moeilijk is voor je vriend, ik ga ook wel eens een paar uur minder naar mijn pony omdat ik die paar uur bij mijn vriendje wil zijn!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:15

Geef je vriend ander de tip om ook een hobby te zoeken... Want dat is echt geen doen.

Zoals jij het beschrijft zie je hem genoeg...

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:20

Je ziet hem idd wel genoeg, zou er gewoon over praten... Doordat hij geen hobby heeft betekend niet gelijk dat je maar bij hem moet blijven hangen toch. ;)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:24

hmm..

ik weet niet of de mijne jaloers is. ik wel op zijn auto :o
nee hoor, hij de auto ik het paard. ik heb het geluk dat mijn huurpaard in dezelfde woonplaats staat.
ik heb dinsdag avond gewoon les en hij gaat dan fitnissen. zondag ochtend ga ik ook en dan gaat hij ook fitnissen. hij heeft er niet veel problemen mee. behalve dat ik dan stink naar paard.
Ik heb dus best wel geluk. maar ik weet ook dat mijn vriend eigenlijk voor gaat. het paard is belangrijk, maar niet belangrijker als hem. Zina betekend heel veel voor me, maar Jos nog meer. Hij weet ook dat straks in maart hij even op de 2e plaats komt, want dan krijgt Zina een veulentje. en dat is toch net iets schattiger :D

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 00:30

Heb ik ook veel voor, mannen kunnen zo jaloers zijn! Of hij overdrijft altijd. Ik was naar een film aan het kijken gister ( hij wist welke ) en er gingen paarden dood in een gevecht. Mij maakt dat echt niet uit, vroeger misschien maar nu is dat van yeah film. Krijg ik meteen een SMS van hem van: Oh nee! Dooi paardjes :( :( :(

zo echt expres he :p man