altijd dat gestaar naar mijn borst...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:07

Zaina schreef:
ja want wat moeten ze dan, het ontkennen? haha..
ik snap dat je het niet express doet maar blijkbaar zitten je truien strak genoeg ;)

:roll:
Als je redelijk bedeeld bent dan vallen je borsten hoe dan ook op, tenzij je altijd in slobber kleding gaat lopen. Ook zeker in een blouse, aangezien je dan meestal een probleem hebt met het knoopje bij je voorgevel.

Ach, over het algemeen vind ik een maatje groter mooier dan een maatje kleiner ;) En als ze daar naar willen kijken leven ze zich maar uit. Ik ga me er echt niet anders om kleden.

Op die shirtjes met tekst krijg ik ook alleen maar positieve reacties.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:41

Zaina schreef:
ja want wat moeten ze dan, het ontkennen? haha..
ik snap dat je het niet express doet maar blijkbaar zitten je truien strak genoeg ;)

Geloof mij, mijn truien zitten verre van strak. Ik werk met psychiatrische patienten, dan mag dat sowieso niet...

Zoals de persoon boven mij zegt. Als je redelijk bedeelt bent maakt kleding ook niet uit. Bloesjes zijn drama, altijd een kier, neem ik een maat groter is het weer drama bij mijn schouders en buik. Ik draag dan dus een spagettitruitje, blouse, vest en daarover jas als ik naar buiten ga. En nog zijn er mannen die dan nog kijken.

Nou Zaina, leg jij eens uit hoe ik het dan moet doen :)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:08

Zonnebloem schreef:
VInd het soms echt vervelend...
Ik heb een flinke E, kleine F cup.
Zodra ik mijn jas uitdoe waar jongens/mannen bij zijn zie je gelijk hun ogen naar mijn borst zakken. :(
Vind dat soms echt vervelend, dan denk ik, ja hallo kijk me ff aan ofzo.
Ergeren jullie je daar ook aan of ligt dat echt aan mij? :+

Haha, hier net hetzelfde :D En soms erger ik mij er inderdaad dood aan, soms vind ik het gewoon grappig. Ik sta aan het onthaal van een winkel, en als er dan een oudere heer met zijn vrouw binnenkomt en ik zeg hallo, zegt hij hallo terug tegen mijn borsten :') waarna hij een lap krijgt van zijn vrouw :D

Soms krijg ik ook wel eens te horen "lekkere tieten" , als ik met mijn vriend uit ben ofzo... Vriendlief kan er echt niet mee lachen, dan zit hij er wel eens achter, die 'lekkere tieten' zijn van hem en niemand anders :+

Maar ik begrijp je frustratie, we hebben er zelf niet om gevraagd (heb ook een grote E cup) en toch staan we altijd direct in het middelpunt vanaf er een beetje blote borst te zien is...

En helaas staan wij zo goed met gedecolteerde truitjes :D

Ikzelf draag altijd zowat truitjes, dat je net een beetje inkijk hebt, en blijkbaar is zelfs dat al genoeg om een man te laten kijken. Vrouwen met een grotere cupmaat mogen geen truien dragen met een colletje of iets dat strak rond de nek zit, ik vind dan persoonlijk dat ze er soms nog zwaarder uitzien en minder mooi gevormd.

Als het mij echt irriteert of ze staren er echt onbeleefd naar zeg ik altijd 'mijn ogen zitten een niveau hoger hoor' en dat lukt meestal wel :D

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:11

Ik had vroeger een shirtje; Don't just stare, buy me a drink!

Misschien eens proberen, dan heeft het iig nog resultaat....

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:15

Patriciavt schreef:
Nog even en dan worden die van mij verkleind :D :D

wat een herkenbaar topic :D
ik ging vroeger voor de "wereldcup" :+ en inderdaad,.... mensen(lees jongens/mannen) praten altijd met hun inplaats van met mij hahah
het had ook zijn voordelen,..had genoeg sjans toen ik puber was,.maar toch vond ik het maar niks,..paardrijden etc deed altijd zeer,.ook al deed ik twee sportbeha's over elkaar aan.

toen ik 18 was(nu 14 jaar geleden) bleek dat ik aaan het vergroeien was in mijn nek dus moest toen een borstverkleining,...wel even slikken op dat moment,.maar nu ,.zoveel jaar later,ben ik er echt happy mee,...... nooit meer last met rijden,..nooit meer dat gestaar en nooit meer een stel memmen die mee willen eten vanaf mijn bord :+ :D

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:16

Daar heb ik nu ook wel 's last van (D), ik zak dan altijd iets door mn knieën en zwaai. :wave:

Werkt altijd :D verder stoor ik me er niet teveel aan, door er meer op te gaan letten zie je het alleen maar vaker en ga je je er alleen maar meer aan irriteren.

Loose

Re: altijd dat gestaar naar mijn borst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:48

Haha DL_, goeie dat door je knieën zakken. :))

Ik heb zelf B, helemaal niet groot dus. Maar ik had laatst wel toen waren we naar de kroeg geweest en we zaten nog ergens shoarma te eten. Nou ik had de hele tijd mijn jas aan en iedereen zat al van doe uit zo koud is het niet. Nou later kreeg ik het dus warm dus ik deed hem uit, zaten ook ineens alle mannelijke tafelgenoten met hun blik op mijn borst gericht, net alsof ze vet nieuwsgierig waren wat er uit die jas tevoorschijn zou komen. :+ Mja ik heb het dus alleen als mensen drank op hebben. :Y) Of met een heel diep decoleté. :P

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:49

ik heb ook een grote E, maar ik stoor me eigenlijk niet zo aan dat gestaar.
verder heb ik wel altijd minimisers aan want zelfs met paardrijden heb ik dan minder last van mijn borsten dan met een sportb-h.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:49

Ik laat ze kijken en doe net of ik het niet merk, mits het niet té wordt natuurlijk. ;)
En anders vraag ik of ze zoiets niet eerder gezien hebben ofzo. :Y)

Heb trouwens een grote E.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:57

Hihihi, ooit keek een collega op een andere afdeling omlaag terwijl ik met hem aan het overleggen was, toen ik dat merkte, vroeg ik "waar kijk je naar?" hihi hij schrok ervan, hihi en toen had hij zijn aandacht er weer bij.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 01:15

:')

Ik draag regelmatig laag uitgesneden shirts en dat vinden een hoop mannen machtig, want hé, je ziet de aanzet van mijn borsten.
Ik lach erom en vertel ze dat kijken mag, maar aanraken niet.
Die enkele die alsnog wilde voelen heeft het geweten. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 02:02

Ik had zondagavond nog een grappig voorval met een Amerikaanse band. Gespreksonderwerp was m'n shirtje, een special edition girlie van een andere band. Op een gegeven moment zegt één van die jongens, wijzend naar de opdruk van mijn shirt: "you see?", waarop ik reageerde "nooo, I could only wish it were a C..." Zo had 'ie het dus niet bedoeld, maar alle mannen rondom mij die het mee kregen waren even flink van hun stuk gebracht. Leuke spraakverwarring :D

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 06:24

Ik vond het vroeger ook vreselijk dat gestaar...Nu ik wat ouder ben en meer mijn best moet doen mijn goede punten te benadrukken ( O:) ) komen ze ineens wel goed van pas :D

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 09:16

Zeer herkenbaar allemaal, een E cup hierzo. Ik stoor me niet echt aan de blikken van mannen gericht aan mijn borsten.
Laatst had ik wel iets grappig. Een goede vriend van me is een echte borstenfan dus hij kijkt er echt veel naar. Ik vroeg op een gegeven
moment aan hem of hij eens wou voelen :D Hij wist echt niet meer waar hij moest kruipen... Verwonderlijk toch dat hij niet gevoeld heeft }>

Ik draag best veel iets met een decoleté, niet tè diep, maar met een mooie inkijk. Met een coltrui lijkt de voorgevel inderdaad nog 3x zo groot dan dat hij effectief is, dus dat heb ik zelden aan. Het knoopjesprobleem met blousjes ken ik ook maar al te goed. Meestal doe ik onder zo'n blouse een topje aan met spagettibandjes en dan laat ik dat knopje dat ik niet dicht krijg gewoon open staan.

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 09:31

Goh... heel herkenbaar (heb ook cup E)
Ik heb eigenlijk altijd normale shirts aan, zonder inkijk en zonder col, en toch blijven die dingen blijkbaar zoveel interessanter dan mn gezicht ofzo. Ik heb eens een shirt gehad met de tekst .: MY FACE IS UP HERE en dan met een pijl naar boven.
Hahaha daar werden mannen ook vaak rood van als ze dat zagen!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 10:14

FitzChivalry schreef:
Even door je knieen zakken en hun blik "vangen"
Rood hoofd gegarandeerd..

hihi, dat ga ik eens proberen,

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:02

Nouks schreef:
Ik had zondagavond nog een grappig voorval met een Amerikaanse band. Gespreksonderwerp was m'n shirtje, een special edition girlie van een andere band. Op een gegeven moment zegt één van die jongens, wijzend naar de opdruk van mijn shirt: "you see?", waarop ik reageerde "nooo, I could only wish it were a C..." Zo had 'ie het dus niet bedoeld, maar alle mannen rondom mij die het mee kregen waren even flink van hun stuk gebracht. Leuke spraakverwarring :D

Die vind ik erg leuk! :D
Ik vind dat ookal heb je grote borsten je zelf mag weten wat je aantrekt, als ik een shirtje leuk vind trek ik het gewoon aan, waarom zouden mensen met een A cup wel diep uitgesneden shirtjes mogen dragen en ik niet?, omdat er wat meer te zien valt? :+
Volgens mij zijn ze gewoon jaloers op mijn Dcup :+

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:23

haha grappig dit :)
Wat ik me dus wel eens afvraag he

Wat vinden de meeste vrouwen mooier? Grote of kleinere borsten

En wat vinden de meeste mannen mooier grote of kleinere borsten

Je hoort vaak dat mannen groter mooi vinden
en dan zijn er ook mannen die zeggen dat dit absoluut niet zo is dat vrouwen dat alleen maar denken haha

Hmm ik ben wel eens nieuwschierig wat jullie vinden/denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:32

SecretLIN: ik denk dat het voor een béétje vent (lees: geen 24 uur per dag een stijve vanwege al wat vrouwelijk is) niet kijkt naar groot of klein, maar kijkt of 't bij je lichaam past. Kleine borsten kunnen heel mooi zijn, grote borsten ook.

Ik merk dat ik, uitgaande van vrouwen met normaal tot slank figuur, een redelijk gemiddeld maatje het mooist vind. Zeg maar C/D ofzo. Niet te klein, niet te groot, wel vrouwelijk, niet uit verhouding.

Ik heb zelf geen problemen met m'n F/G-cup, het past ook wel bij me denk ik, maar vind het wel behoorlijk onpraktisch met beha's shoppen :+

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:00

Ik denk dat wat je mooi vindt gewoon heel persoonlijk is. Gelukkig wel, smaken verschillen. Persoonlijk vind ik wat meer 'vorm' mooier dan het topmodel lichaam van tegenwoordig. Maar ieder lichaam is anders, en ook ieder staat wat anders.

Zo hadden we ooit een makelaar, enorm smalle/slanke vrouw. En die had een voorgevel waar je U tegen zei.. Zelfs ik had moeite haar aan te kijken :D

Groot is niet per definitie mooier dus. En tjah, als je je eigen vriend gaat vragen wat hij mooier vindt, is het natuurlijk altijd wat je zelf hebt :Z

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:05

haha Rebeltje dat denk ik ook want owee als je vriendje het tegenover gestelde zou zeggen :P

Naja het had gekunt dat mannen groter juist mooier zouden vinden of juist klein..

Persoonlijk vind ik klein/ of noem het plat dus niet mooi, maar heel groot zou van mij ook niet hoeven

Heb zelf een kleine B

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:06

rebeltje schreef:
tjah.. Ik merk het wel.. Maar goed. Als hun daar gelukkig van worden meoten ze het vooral doen :+

Ik heb wel een t-shirt met de tekst : Keep staring, I might do a trick :D

"I wish these were brains"

heb ik mee rond gelopen :+

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:13

Wat nóg erger is, ik was een keer uit met mijn zus, en we zijn beiden redelijk goed borstelijk bedeeld.. Kwam er een vriend van mijn zus naar me toe; "Zo, jij hebt al net zo'n mooi natuurlijk deco als je zus hé?"

:') Ehh ja dankje.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:13

Mannen en borsten... 99% is het zelfde, groot of klein, zodra er ook maar een glimpje van te zien is gaan de ogen die kant op :+ en helemaal met shirtjes met decolleté is het feestje compleet :+ Ik had hier ook regelmatig last van tot ik mn huidige vriend leerde kennen en die vond dat decollté gebeuren vreselijk en had liever niet shirtjes met een diep decolleté :Y) , die zijn er dus ook nog 8-) ben me in 1,5 jaar tijd anders gaan kleden, en eerlijk ik vind het fijner, en het valt me minder op dat er naar mn vriendinnen gestaard wordt dan naar mij, maar ik ga eigenlijk ook nauwelijks meer uit dus wellicht ligt het daar ook aan (en werk op een bedrijf met 99% vrouw)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:16

ik hoor vaak van mannen waarom lopen sommige vrouwen er half naakt bij en als we erna kijken zijn we viezerikken..

vind wel dat sommige meisjes/pubers van tegenwoordig zich net kleden als hoertjes (niemand te beledingen!) maar ze doen alles om maar een beetje aandacht te krijgen, kijk alleen maar es naar veel hyves profielen niet normaal toch?