de kapper maakt het straks wel weer mooi hé hopelijk gaat ze niet boos zijn dat ze nu ook nog eens naar de kapper moet dat er nog een stuk afgaat..
melanie_h
Geplaatst: 21-01-09 14:54
GEWELDIG , haha, zo heb ik eens samen met mijn moeder mijn broer(tje) toen nog 8 en ik 12, ook eens geknipt. Mijn broer had al jaren hetzelfde kapsel kort stekels met een kuifje. Dus bij de kapper ging altijd de tondeuse erover en tja dat kunnen wij toch ook. Zo gezegt zo gedaan en Eddie ging op de stoel zitten. Moeders pakte de tondeuse en begon ze had e3en paar baantjes haar eraf geschoren en begon een beetje te knippen. Eddie hou die tondeuse eens even vast zei mijn moeder en mijn broer begon aan dat ding te klooien. opeens zei mijn moeder weer geef maar weer dan ga ik weer verder. Maar wat had Eddie die dommerik gedaan, hij had dat kapje eraf gehaald. Dus je raadt het al een baan geschoren een snelweg op de kop
Niwla
Geplaatst: 21-01-09 14:55
HAHAH Arm kind idd
Meetje22
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-09 14:56
Ach kom net beneden vraagt ze: Mammie zie ik er mooi uit? Ik zeg ja schatje je ziet er prachtig uit. Zegt het arme kind nog:dank je mammie ik denk dat Mikel nu wel met me wil trouwen. Het enige wat ik denk is: Dat arme kind blijft op deze manier der leven lang vrijgezel Mijn God wat heb ik gedaan
Zal zo proberen een foto te maken,batterijen moeten even opladen.
Niwla
Geplaatst: 21-01-09 14:56
eempiej schreef:
Is het je oudste of jongste dochtertje? Wat heeft die oudste mooi haar zeg! hoop niet dat zij het is!
Ik las die titel, en had echt hele grote vraagtekens boven mijn hoofd hangen .
Foto!
Farouche
Geplaatst: 21-01-09 15:02
Ik weet precies wat je bedoeld. Ik knip, en verknip, mijn pony ook geregeld
maar toen ik de titel zag dacht ik echt, hmmmm
Sweetselina
Geplaatst: 21-01-09 15:02
Ach het arme kind. Ken het wel, mijn moeder knipte ook weleens mijn haar en toen ik in de eerste zat wilde ik een aantal groene slierten in mijn haar. Dus mijn moeder verven, had ik een hele groene bos.
Ik was het groentje van de school.
femmiel
Geplaatst: 21-01-09 15:04
Hahah Geweldig.
Mijn broer had me een keertje ergens vastgemaakt en we waren kappertje aan het spelen. Nou eerst hadden we zo'n speelgoed schaartje knipte niet zei mijn broer. Mams en paps waren bezig met verbouwen kwam mijn broer met zo'n grote ijzeren schaar aan. En toen ad die aan m'n staart geknipt. Toen moesten we daarna in bad en m''n moeder maakt m'n staartje los al die haren vallen M'n moeder schrok zich kapot. Heeft 3 jaar geduurt tot mijn kapsel weer een beetje normaal was. Lins had ik nog maar 3 cm haren. Recht hele lange plukke toen heb ik 4 jaar met een blauw petje rond gelopen
oh, hemel, hoe goed wás de relatie tussen jou en je dochter?
JaBa
Geplaatst: 21-01-09 15:07
Ach jee... Hoe oud is je dochter? Komt wel weer goed hoor, kapper maakt er wel wat van. Maar ben nou wel heeeel erg benieuwd naar die foto! Volgens mij valt het best nog wel mee...
silfie35
Geplaatst: 21-01-09 15:08
hahah wat een geweldig verhaal! Lig echt helemaal in de deuk! op de manier hoe je het vertelt! Geweldig
Hahahaha, mijn moeder hoefde dat nooit te doen, daar zorgde ik zelf wel voor. Staart in de weg? afknippen.. Pony ook? Weg ermee
Heb regelmatig boze mamma gehad en ook was ik vaste klant bij de kapper.
Meetje22
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-09 15:11
Liezel: De relatie was redelijk goed Er was voor dit gebeurde nog wel sprake van wederzijdsvertrouwen Ben bang dat dat een puntje is waar weer aan gewerkt zal moeten worden
Het is niet de oudste met die asociale mooie bos haar. Het betreft de jongste die helaas 2.5 jaar geleden al een keer helemaal kaal is geweest en nu net weer een mooie bos haar aan het krijgen was.
Batterijen zijn nog aan het opladen maar ik maak voordat we naar de kapper gaan echt een foto. Foto is overigens niet geschikt voor 16 jaar en jonger
Laatst bijgewerkt door Meetje22 op 21-01-09 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Liezel1
Geplaatst: 21-01-09 15:12
Meetje22 schreef:
Batterijen zijn nog aan het opladen maar ik maak voordat we naar de kapper gaan echt een foto. Foto is overigens niet geschikt voor 16 jaar en jonger
tita
Geplaatst: 21-01-09 15:13
kijk eens kindje je bent soooo knap dat mammie ff een foto van je wilt maken
komt altijd van pas als ze later gaat trouwen voor zo'n (t)rouwkrantje
kind mishandelt door moeke
Utixo
Geplaatst: 21-01-09 15:13
Ze is al een keer kaal geweest?
Laatst bijgewerkt door Utixo op 21-01-09 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt