Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
VivaLaVida schreef:mijn 1e gedachte : waarom kwam hij die 2e keer terug?
waarom zou je dat doen...

Cath_16 schreef:Zo was er ook in opgelicht een verhaal over een man die op een datingsite een vrouw
had leren kennen en 40.000 had over gemaakt.
Hij heeft heeft geld nooit terug gehad en zij bleek niet dat meisje die op de foto's te zien was maar een hele oude vrouw

VivaLaVida schreef:mijn 1e gedachte : waarom kwam hij die 2e keer terug?
Gelukkig deed m,n vriend open. WendyK schreef:Tssss, het zal je gebeuren. Zo heb ik een poosje geleden een junk c.q. prutsmuts van de Oosterparkwijk naar Beijum gebracht. Ik kwam er om 1.30 's nachts achter dat ik geen sigaretten meer had en die ben ik vervolgens nog even gaan halen bij de benzinepomp. Ik kwam terug en toen sprong er een vrouw voor mijn auto. Ze zei dat ze haar enkel gebroken had en dat ze naar Beijum moest, voor ik het wist zat ze al bij me in de auto, zonder dat te vragen. Ik heb haar nog aangeboden naar het ziekenhuis te gaan, maar dat wilde ze niet. Er is gelukkig niets gebeurd, maar moet heel eerlijk zeggen dat hoe langer ze bij me in de auto zat, hoe onprettiger ik me voelde. Was blij dat ik haar in Beijum op de plaats van bestemming had. En achteraf vond ik t allemaal maar wat vreemd, volgens mij gewoon geen geld voor een taxi ofzo....
Waar in Groningen woon je? Daar ben ik wel een btje benieuwd naar eigenlijk....
anneliesdj schreef:VivaLaVida schreef:mijn 1e gedachte : waarom kwam hij die 2e keer terug?
Idd, vroeg ik me ook al af.
Persoonlijk zou ik gewoon lekker zijn naam op internet gooien, recht op privacy heeft ie al verspeeld zo.
Maar ik zou zelf ook bij de buurman hebben aangebeld om te kijken of die er echt niet is maar eerst eens vragen naar straatnaam en huisnummer.
Afanaisa schreef:TS, ik heb iets soort gelijks gehad, de man kwam met een verhaal wat hier erg op lijkt, maar hij kwam bij mij op mijn werk de winkel in en het verhaal was iets anders, vraag me af of het dezelfde persoon kan zijn, ik weet hier in de buurt een kapper waar dezelfde man als van mijn verhaal ook is geweest.... ik heb geen geld mee gegeven, dus ik hoef geen aangifte te doen, die kapper heeft wel geld aan hem mee gegeven!
Als je mijn verhaal wil weten en wil weten hoe de man in mijn verhaal eruit zag(hij had wat opvallende herkenningspunten) dan kan ik je dat PB-en, ik weet geen naam, ik heb hem zo snel mogelijk de winkel uitgepraat!
Sucses met aangifte doen, ik heb een vaag vermoede dat je niet de eerste bent!
CielitoLindo schreef:Ik zit nu toevallig opgelicht te kijken van de tros.. Over een vrouw die via Lexa een man leert 'kennen' en vervolgens 6000 (!!!!) euro overmaakt omdat ze verliefd op hem is en hij geld nodig had.. Vervolgens zou hij naar NL komen (hij zou in engeland zitten ofzo) en hij kwam nooit door het poortje bij schiphol, en zn telefoonnummer was afgesloten..

Ze heeft toen aangeboden het kaartje voor die man te kopen, maar dat wou die niet. was al gauw duidelijk dus ( dit is al wel een paar jaar geleden) Wiesje schreef:Het vervelendste vindt ik nog wel dat mensen die nu daadwerkelijk hulp nodig zouden hebben nergens meer aan hullp kunnen komen! Vroeger kon je nog eens ergens aanbellen om naar het toilet te gaan, tegenwoordig kom je nergens meer binnen in huis.
Ook bij mij niet hoor, begrijp me niet verkeerd, maar dit is weer zo'n typisch voorbeeld dat de slechten het wederom voor de mensen die geen kwaad in zin hebben verknallen!
Erg jammer.. met al die verhalen die je tegenwoordig hoort
anneliesdj schreef:CielitoLindo schreef:Ik zit nu toevallig opgelicht te kijken van de tros.. Over een vrouw die via Lexa een man leert 'kennen' en vervolgens 6000 (!!!!) euro overmaakt omdat ze verliefd op hem is en hij geld nodig had.. Vervolgens zou hij naar NL komen (hij zou in engeland zitten ofzo) en hij kwam nooit door het poortje bij schiphol, en zn telefoonnummer was afgesloten..
Ow, dat vind je extreem? Heb wel veel gekkere verhalen gehoord, in NL. Een vrouw die trouwde met mannen, pinpassen leeghaalde en dan spoorloos verdween. Op die manier heeft ze 3/4 mannen minstens 200,000,-(even uit mijn hoofd, geloof dat het nog veel meer was) afhandig gemaakt (samen). Haar laatste man was de ex-leraar van mijn man, dit is wel op tv geweest bij opgelicht.