Bewust vrijgezel of?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Re: Bewust vrijgezel of?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:05

Ik ben lekker vrijgezel. Vooral ook niet op zoek, maar je weet maar nooit wat je tegenkomt ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:14

Ik ben nu echt een bewuste vrijgezel. Ik ben totaal nog niet toe aan nieuwe relatie. Moet er niet aan denken, eerst mijn eigen leven maar helemaal op orde krijgen. Ik heb nu heel goed contact met een vriend maar hij respecteert mij dat ik niet meer wil dan vriendschap. Ben erg blij dat ik hem ken en het is echt een verrijking van mijn en Sylvie's leven op dit moment.
Maar relatie ben ik gewoon nog niet aan toe. Misschien wel nooit niet, geen idee...

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:26

ik ben ook best lang lekker vrijgezel geweest. ik vond het wel best met al de mannen.
ik zat toen in de 4e van de middelbare en toen had ik daar echt allemaal geen zin in en daarbij had ik er geen tijd voor.
ik had 3 vaste dagen dat ik naar de paarden ging, trainde 3x per week ander half uur met turnen en zat dan nog op school. toen ik naar de volgende opleiding ging werd het turnen al wat midner en ik ging wat meer stappen en naar tentfeesten. daar heb ik toen mijn 1e ''echte'' vriendje ontmoet maar toch gingen de paarden voor.
nu is da tnog steeds wel zo maar mijn vriend vind het ook niet erg. als ik zeg dat ik eigenlijk naar frids wilde maar voor hem thuis blijf word hij ook kwaad!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:28

criollolover schreef:
4 jr al weer single.....bevalt me goed, maar kom ik dan een leuke man tegen kleeft er weer een vrouw aan.

alle leuke mannen zijn meestal getrouwd of homo....

Of weten niet wat ze willen....
Zo zwaar irritant :Y)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:51

Mij is altijd geleerd, dat zodra je wel op zoek ging je er nooit één vond, maar wanneer je dit niet deed en geniet van je vrijgezellen bestaan, dat ze je ineens wel zien staan :+
Na mijn vorige relatie had ik echt even helemaal genoeg van mannen en ik was weer helemaal genieten van het vrijgezelle leven :) Ging lekker uit met vriendinnen, lekker eigen ding doen, beetje werken enzo :) Totdat ik na een maand of 5 een jongen tegen kwam op mijn werk (ik werkte in een boekhandel), hij kwam de volgende dag terug met een briefje met zn telefoon nummer en zie daar, ik ben nu al weer bijna 14 maanden heel gelukkig, terwijl dat toch echt helemaal niet de bedoeling was :z Heb toen ook echt nog even zitten twijfelen of ik mn vrijgezelle bestaan wel op wilde geven omdat ik eigenlijk echt geen zin had, maar ben zo blij dat ik wel met m ben gaan daten, want hij bleek wat dat betreft echt wel the man of my dreams :)

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:54

nou frouk, na 5 mnd alweer iemand gevonden te hebben is wel snel hoor. begrijp me niet verkeerd, het is je gegunt hoor.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:09

Ik herken het verhaal van TS wel :j Ik was ook lang vrijgezel, nu heb ik ruim 2 maanden een vriend.

Maar ik was (en ben) ook veel te kritisch, bij elk puntje wat minder leuk was, dacht ik meteen bah wat een sukkel. Bij mij was het vooral het idee wat anderen van hem zouden vinden als we een relatie zouden hebben.

Tuurlijk heeft mijn huidige vriend ook minder leuke kanten, maar ik probeer daar nu gewoon doorheen te kijken en de leuke kanten te zien ;) .

En idd Frouk, net toen ik 'de hoop had opgegeven' kwam ik hem tegen :+

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:13

aranel, ben je 17 ? wat is lang vrijgezel dan volgens jou

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:18

criollolover schreef:
aranel, ben je 17 ? wat is lang vrijgezel dan volgens jou

Bijna 2 jaar :) (zo lang was ik happy single)

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:29

oke, ik vroeg me af wat jij lang vond....2 jr dus, ik ben nu ruim 4 jr single, dat begin ik toch wel lang te vinden

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:55

xDramaQueen schreef:
ik ook single, en ook bewust, heerlijk toch die rust? :D he dat rijmt :D
mijn laatste "scharrel" was een nare ervaring, die heb ik op laten halen met de politie nadat hij me ramen eruit aan het bonken was. ik sta ook al weer bijna 2 jaar droog _O- maar ik mis het helemaal niet... soms kan ik wel eens een dikke knuffel gebruiken maar daar heb je vrienden en moeders voor :D
mijn echte relatie is ook al dik 1,5 jaar over en zo lang ben ik dus ook vrij, als ik die gestoorde scharrel niet mee tel dan :D

Dat topic herinner ik me nog wel ja... Is dat toen allemaal wel nog goed afgelopen?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:01

Ik ben voorlopig bewust vrijgezel hoor. Heb tot nu toe altijd gezeik gehad met kerels. Was het niet tijdens, is het wel erna.. Ga me nu richten op mijn studie en op het sporten. Voorlopig geen kerel aan mijn lijf..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:02

Ik ben 15, dus een relatie kan altijd.
Ik ben jong, dus ik geniet ervan :)
En mocht er een leuke jongen komen, tja, dan weet ik het nog niet

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:02

mariekie schreef:
criollolover schreef:
4 jr al weer single.....bevalt me goed, maar kom ik dan een leuke man tegen kleeft er weer een vrouw aan.

alle leuke mannen zijn meestal getrouwd of homo....

Of weten niet wat ze willen....
Zo zwaar irritant :Y)

Dan zijn ze dus niet leuk. :D
Ik ben trouwens geen vrijgezel :P maar ook geen type dat helemaal mannengek is en alles pakt wat ze pakken kan en een relatie moet hebben.
Ik zou dus best een tijd bewust geen relatie kunnen hebben. :7 Die mannen zijn ook niet altijd alles...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:33

_Tara_ schreef:
xDramaQueen schreef:
ik ook single, en ook bewust, heerlijk toch die rust? :D he dat rijmt :D
mijn laatste "scharrel" was een nare ervaring, die heb ik op laten halen met de politie nadat hij me ramen eruit aan het bonken was. ik sta ook al weer bijna 2 jaar droog _O- maar ik mis het helemaal niet... soms kan ik wel eens een dikke knuffel gebruiken maar daar heb je vrienden en moeders voor :D
mijn echte relatie is ook al dik 1,5 jaar over en zo lang ben ik dus ook vrij, als ik die gestoorde scharrel niet mee tel dan :D

Dat topic herinner ik me nog wel ja... Is dat toen allemaal wel nog goed afgelopen?

ben inmiddels verhuisd en heb een nieuw nummer, kwam hem in november wel nog tegen, ik deed me scooter op slot bij me werk en ineens stond er een zwarte golf achter me met hem erin, of ik tijd had om met hem te praten ik heb heel stoer gezegd laat me met rust maar was wel heel bang, overigens heb ik hem nu niet meer gezien sinds ik verhuisd ben :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:38

Gelukkig maar :) Goed dat je hebt gezegd dat hij je met rust moet laten!

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:42

Ik weet niet of ik bewust vrijgezel was.. ik wou gewoon tijd voor mezelf, ontwikkelen etc..

2,5 jaar terug had ik bijna jaar met iemand tot dat hij ging liegen, het uitgemaakt en niks weer genomen uiteindelijk
nu 2,5 jaar later kwam er ineens een onwijs leuke jongen op me pad :) en we hebben nog niks maar ik vind wel fijn weer iemand te hebben die om je geeft en van je houd :o

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:45

Ik ben momenteel vrijgezel maar toch ook weer niet.. :+ Ik ga in de zomer naar zwitserland verhuizen en ik ben de laatste twee jaar regelmatig daar geweest, heb daar een speciale jongen leren kennen.(een vriend van mijn zusjes vriend daar) We bellen en msn'en regelmatig en er bloeit toch echt iets moois. Maar ik heb er bewust voor gekozen nu nog geen relatie aan te gaan omdat ik hier zit en hij daar, mijn zusje doet het wel, vind het heel dapper van haar. Maar nu ben ik dus bewust single, vind het nu prima zo maar alleen omdat ik weet dat er straks waarschijnlijk een relatie komt. Normaal ben ik namelijk niet zo goed in het single zijn, mis dan toch een speciaal iemand in mijn leven. :) Maar ik kan me voorstellen dat de mensen die van nature gesteld zijn op hun vrijheid het al snel benauwd krijgen in een relatie. Toch heb ik er best bewondering voor, bewust en lang alleen blijven. :)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:47

Hier ook een vrijgezel :) Bewust of niet? Tgoh... Niet bewust dan maar denk ik. Hoewel ik dan ook weer totaal niet 'op zoek' ben naar een relatie.
Ik ben ook nogal snel overweldigd als ze na 3 maanden al beginnen over trouwen en heel die zaak. Dan word ik een beetje paranoia :)
Momenteel ben ik nog niet zo gek lang single, maar het bevalt me prima. De langste tijd single was zo'n 2j en dat was toch wel een goede tijd ook 8-)

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:52

Ess_Ramona schreef:

Precies wat ik heb
Ben alleen een jaartje ouder :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:03

mii_jessy schreef:
Ess_Ramona schreef:

Precies wat ik heb
Ben alleen een jaartje ouder :)

Dat is idd de goede instelling, ik had tot mijn 15e ook nog nooit een vriend gehad en toen opeens was hij er en het heeft bijna anderhalf jaar geduurd! Tijd zat hoor!

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:05

Ess_Ramona schreef:

goede instelling:) ik ken meisjes die al helemaal in de 7e hemel zijn en dan zeggen dat ze hem nooit meer kwijt willen..

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:07

MSophie schreef:
Ess_Ramona schreef:

goede instelling:) ik ken meisjes die al helemaal in de 7e hemel zijn en dan zeggen dat ze hem nooit meer kwijt willen..

Dankje :)

Oh nee zo ben ik helemaal niet.
Kan misschien nog wel komen als je helemaal stapel op iemand word.
Maar ik wacht gewoon rustig af en geniet van me vrijgezellenleven nu ik nog jong ben :o

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:08

MSophie schreef:
Ess_Ramona schreef:

Ah joh das gewoon de verliefdheid, dat had ik ook in die leeftijd en zeker bij mijn eerste vriendje. Je wordt op een gegeven moment toch ruw op de wereld gezet wat dat betreft, maar het was wel een heerlijk zorgeloze periode! :)