Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ging lekker uit met vriendinnen, lekker eigen ding doen, beetje werken enzo
Totdat ik na een maand of 5 een jongen tegen kwam op mijn werk (ik werkte in een boekhandel), hij kwam de volgende dag terug met een briefje met zn telefoon nummer en zie daar, ik ben nu al weer bijna 14 maanden heel gelukkig, terwijl dat toch echt helemaal niet de bedoeling was
Heb toen ook echt nog even zitten twijfelen of ik mn vrijgezelle bestaan wel op wilde geven omdat ik eigenlijk echt geen zin had, maar ben zo blij dat ik wel met m ben gaan daten, want hij bleek wat dat betreft echt wel the man of my dreams
Ik was ook lang vrijgezel, nu heb ik ruim 2 maanden een vriend.
.
xDramaQueen schreef:ik ook single, en ook bewust, heerlijk toch die rust?he dat rijmt
mijn laatste "scharrel" was een nare ervaring, die heb ik op laten halen met de politie nadat hij me ramen eruit aan het bonken was. ik sta ook al weer bijna 2 jaar droogmaar ik mis het helemaal niet... soms kan ik wel eens een dikke knuffel gebruiken maar daar heb je vrienden en moeders voor
mijn echte relatie is ook al dik 1,5 jaar over en zo lang ben ik dus ook vrij, als ik die gestoorde scharrel niet mee tel dan
mariekie schreef:criollolover schreef:4 jr al weer single.....bevalt me goed, maar kom ik dan een leuke man tegen kleeft er weer een vrouw aan.
alle leuke mannen zijn meestal getrouwd of homo....
Of weten niet wat ze willen....
Zo zwaar irritant
maar ook geen type dat helemaal mannengek is en alles pakt wat ze pakken kan en een relatie moet hebben.
Die mannen zijn ook niet altijd alles... _Tara_ schreef:xDramaQueen schreef:ik ook single, en ook bewust, heerlijk toch die rust?he dat rijmt
mijn laatste "scharrel" was een nare ervaring, die heb ik op laten halen met de politie nadat hij me ramen eruit aan het bonken was. ik sta ook al weer bijna 2 jaar droogmaar ik mis het helemaal niet... soms kan ik wel eens een dikke knuffel gebruiken maar daar heb je vrienden en moeders voor
mijn echte relatie is ook al dik 1,5 jaar over en zo lang ben ik dus ook vrij, als ik die gestoorde scharrel niet mee tel dan
Dat topic herinner ik me nog wel ja... Is dat toen allemaal wel nog goed afgelopen?
Goed dat je hebt gezegd dat hij je met rust moet laten!
en we hebben nog niks maar ik vind wel fijn weer iemand te hebben die om je geeft en van je houd
Ik ga in de zomer naar zwitserland verhuizen en ik ben de laatste twee jaar regelmatig daar geweest, heb daar een speciale jongen leren kennen.(een vriend van mijn zusjes vriend daar) We bellen en msn'en regelmatig en er bloeit toch echt iets moois. Maar ik heb er bewust voor gekozen nu nog geen relatie aan te gaan omdat ik hier zit en hij daar, mijn zusje doet het wel, vind het heel dapper van haar. Maar nu ben ik dus bewust single, vind het nu prima zo maar alleen omdat ik weet dat er straks waarschijnlijk een relatie komt. Normaal ben ik namelijk niet zo goed in het single zijn, mis dan toch een speciaal iemand in mijn leven.
Maar ik kan me voorstellen dat de mensen die van nature gesteld zijn op hun vrijheid het al snel benauwd krijgen in een relatie. Toch heb ik er best bewondering voor, bewust en lang alleen blijven.
Bewust of niet? Tgoh... Niet bewust dan maar denk ik. Hoewel ik dan ook weer totaal niet 'op zoek' ben naar een relatie.
mii_jessy schreef:Ess_Ramona schreef:Ik ben 15, dus een relatie kan altijd.
Ik ben jong, dus ik geniet ervan
En mocht er een leuke jongen komen, tja, dan weet ik het nog niet
Precies wat ik heb
Ben alleen een jaartje ouder

MSophie schreef:Ess_Ramona schreef:Ik ben 15, dus een relatie kan altijd.
goede instelling:) ik ken meisjes die al helemaal in de 7e hemel zijn en dan zeggen dat ze hem nooit meer kwijt willen..
MSophie schreef:Ess_Ramona schreef:Ik ben 15, dus een relatie kan altijd.
goede instelling:) ik ken meisjes die al helemaal in de 7e hemel zijn en dan zeggen dat ze hem nooit meer kwijt willen..