Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Is maar net wat jij onder flirten verstaat.
Iemand strelen in de hals oid is ook flirten maar dat moet een vent die tegenover me zit te praten toch niet riskeren want dan heeft die gebroken vingers...
Maar net als micha zegt, als het geen serieus bedoelde versierpoging is.

Aan een ander zitten is eigenlijk, behalve natuurlijk vriendschappelijke zoenen of een knuffel of dansen met bekenden, not done. Dat vinden we allebei al te ver gaan
' vraag ik dan
SamSter schreef:hij heeft helemaal geen vrijheid met betrekking op andere vrouwen!
Niet praten met vrouwen die ik niet ken , niet flirten helemaal niets, De vrouwen waar die wel mee omgaat zijn de vriendinnen van zijn vrienden en daar ben ik ok bevriend mee.
Hij mag niet smse, hyven helemaal niets en dat heeft zn redenen, Meneer heeft al een keer laten zien dat die het niet aankon als die daar vrijheid in krijgt en hij vind het zo ook prima.
. Mowoah schreef:Bij mij zijn aanrakingen ook echt not done, het meisje moest eens proberen zijn kont aan te raken of een "bewuste" aanraking zoals zijn wang/hals strelen, dan heeft ze ruzie. Daar ben ik dan weer heel simpel in, al heeft mijn vriend het ook goed door wanneer ze te ver gaat, ik heb nog nooit zelf hoeven ingrijpen.

kensha schreef:Ik laat haar erg vrij gaan. Maar als ik maar een haartje merkt ze met iemand anders al flirt en evt veder wilt dan is het bij mij direct over. Ik ben eenmaal geen zacht eitje als bij de meeste mannen.
SamSter schreef:hij heeft helemaal geen vrijheid met betrekking op andere vrouwen!
Niet praten met vrouwen die ik niet ken , niet flirten helemaal niets, De vrouwen waar die wel mee omgaat zijn de vriendinnen van zijn vrienden en daar ben ik ok bevriend mee.
Hij mag niet smse, hyven helemaal niets en dat heeft zn redenen, Meneer heeft al een keer laten zien dat die het niet aankon als die daar vrijheid in krijgt en hij vind het zo ook prima.

pharagirlke schreef:Ik snap niet dat mensen zich er zo druk om maken. Als meisjes complimenten krijgen van jongens, dan is dat alleen maar goed voor zelfvertrouwen en leuk en dit en dat. Als iemand dit als meisje op bokt zou zetten, waarbij vriend jaloers reageert, zou iedereen zeggen dat ze zich niet moest laten doen enz.
Mijn vriend is heel vrij. Hij doet en laat wat hij wil. Ik eis enkel dat hij er eerlijk over is. Moest hij vreemd gaan word daar over gesproken en kijken we van daar uit wel wat te doen. Ik wil ook vrijgelaten worden. Geen vent die mij hoeft te zeggen met wie ik uit ga en met wie niet. En nog minder van wie ik me gevleid mag voelen bij een compliment en bij wie niet. Dus dat bepaal ik ook niet voor hem.
En weet je hoe dat noemt, elkaar vrijheid geven?
Vertrouwen.
Als je dat niet hebt in je vent kan je er IMO net zo goed mee stoppen. Dat is toch gedoemd tot mislukken. En hier gaan veel mensen over vallen maar dit is mijn mening.

Caesar schreef:Beter een vriend die aandacht krijgt, dan een vriend die niet gezien wordt; want dan zal het wel niets zijn.
Zeg ik altijd maar, ik ben trots op mijn mannetje en hij mag gezien worden en waarom zou ik dan andere vrouwen tegenwerken in een fantasie![]()
Hij is wel wat jaloerser aangelegd en moet ik regelmatig om hem lachen als hij iets TE ongemakkelijk vraagt wie er achter een bepaalde jongensnaam schuilt.
Andersom wil ik gewoon weten met wie hij gaat en dan vind ik het al goed. Hij weet wat ik van hem verlang in een woord en hij kan dat zelf wel invullen hoe ik dat wens. Laat lekker gaan, mannen zijn veel trotser als hun vriendin achter ze staat dan dat ze tegen elkaar moeten zeggen dat ze zo onder de duim gehouden worden. Ik heb meer moeite met stelletjes die elkaars handje of mondje niet loslaten tijdens een avondje uit. En als hij beter kan krijgen, moet hij gaan en als ik al niet eens op nummer 1 sta, dan hoeft het van mij geeneens. Gekwetst, verdriet daargelaten. Ik ben niet zo moeilijk, blijf echt niet over dus daarom beter LEVEN EN LATEN LEVEN![]()
En mijn vriend is nog beveiliger ook, krijgt regelmatig vrouwen op een presenteerblaadje. Als ik me daarom druk zou moeten maken, zou ik binnen 1 avond gek zijn. Ik lach er maar om, hij doet vrolijk mee en af en toe krijg ik een hulpeloze blik dat hij gered wil worden. Maar dan laat ik hem mooi even genieten van de vrijgevigheid van sommige vrouwen. Tenslotte moet hij thuis weer doen wat ik van hem verlang
@Samster: Niets ten nadele van jou. Maar een relatie op deze manier is niet realistisch. Ik snap dat je alle mogelijke manieren uitschakeld om maar niet weer dat vreemdgaan terug te krijgen, maar een relatie op basis van wantrouwen is niets. Of je moet vergeten en vergeven, of je moet ermee stoppen. Je maakt het jezelf moeilijk, een relatie moet genieten zijn en niet constant nadenken over wat er zou kunnen gebeuren. Is een tip

Zodat ik eerst even heb om het te laten bezinken, dan ben ik nl pas redelijk.