Hoe vrij laat jij je partner?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:11

Ik vind iemand in de nek strelen al geen flirten meer maar meer versieren.

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:12

pharagirlke schreef:
Is maar net wat jij onder flirten verstaat.

Iemand strelen in de hals oid is ook flirten maar dat moet een vent die tegenover me zit te praten toch niet riskeren want dan heeft die gebroken vingers...

Ja je hebt flirten en je hebt flirten :j Maar net als micha zegt, als het geen serieus bedoelde versierpoging is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:13

Daarom dat ik zeg; het is maar net wat je onder flirten verstaat. De ene verstaat daar andere dingen onder dan de andere. Bij mij komt bij flirten helemaal geen fysiek contact om de hoek kijken, eerder zinspelen. Bij een ander gaat flirten dan weer een stuk verder ;)

Equidea

Re: Hoe vrij laat jij je partner?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 22:22

Nee tuurlijk, een compliment geven moet kunnen.
Maar zou toch niet zo blij zijn wanneer vriendlief steeds hetzelfde meisje zou complimenteren, aanraken en dan ook zou gaan stralen van plezier. :o

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:25

hij heeft helemaal geen vrijheid met betrekking op andere vrouwen!
Niet praten met vrouwen die ik niet ken , niet flirten helemaal niets, De vrouwen waar die wel mee omgaat zijn de vriendinnen van zijn vrienden en daar ben ik ok bevriend mee.
Hij mag niet smse, hyven helemaal niets en dat heeft zn redenen, Meneer heeft al een keer laten zien dat die het niet aankon als die daar vrijheid in krijgt en hij vind het zo ook prima.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:26

Ik heb er geen enkel probleem mee als mijn vriend met vriendinnen of exen op stap gaat. Hij is daar heel erg eerlijk in, sommige exen heeft hij nog leuk contact mee, anderen niet. Hij vertelt wat ie van plan is en wat ie wil, en ik heb daar ook een stem in. Over het algemeen vind ik het geen probleem als ie wil gaan bijkletsen met zijn exen of op stap wil met vriendinnen, minder vind ik het als hij naar de andere kant van het land wil rijden voor zjjn ex d'r housewarming en daar dan zou blijven slapen. Maar dit ziet hij zelf ook al niet zitten, dus dat gebeurt dan ook niet :)

Gewoon gezellig kletsen vind ik ook geen enkel punt, mijn vriend is onwijs sociaal en ik kan me voorstellen dat anderen dat misschien al gauw wat flirterig vinden overkomen. Maar ik weet absoluut zeker dat hij er verder niks mee doet. Zou het ook niet leuk vinden als we samen op stap zouden zijn en hij de hele avond met anderen aan het praten en dansen zou zijn, maar dat gebeurt ook weer niet. We laten elkaar vrij, maar zijn wel samen, dus niet constant de hort op.

Veel gebeurt in overleg en verder kijken we gewoon wat we wel en niet prettig vinden :) Aan een ander zitten is eigenlijk, behalve natuurlijk vriendschappelijke zoenen of een knuffel of dansen met bekenden, not done. Dat vinden we allebei al te ver gaan :)

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:28

Ach als je een vriend hebt.. moet je elkaar wel een beetje kunnen vertrouwen natuurlijk.
Het lijkt me dan ook geen enkel probleem dat hij met vrouwen praat of smst etc..
Ook alleen uitgaan moet dan wel kunnen lijkt me.

Zodra hij met iemand anders zoent, dan is het bij mij wel over. :(:)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:29

behoorlijk vrij, tijdens uitgaan dwarrelen we allemaal een beetje door de discotheek waardoor ik ook vaak in een andere zaal ben. Dan kom ik terug en gaat hij heeeel enthousiast vertellen dat hij 'dikke sjans had' en dat hij met haar gedanst heeft. Ik kan dan m'n lol niet op 'en was het een beetje een lekker wijf? :D' vraag ik dan
haha , joh lekker laten gaan, maare aanraken, not done. En dat doet hij ook braaf niet. Andersom flirt ik me ook suf, heelijk, ik hou wel van aandacht. Mijn vriend vind dat geweldig. Hij kan gefascineert staan kijken hoe die mannen hun best doen. Want zoals hij al zegt 'jij gaat vanavond met MIJ mee naar huis'

En dat is ook zo. Ik hou van flirten, leuke egoboost. Ik hoef ook echt helemaal geen ander, en hij gelukkig ook niet. Dus, ja wij laten elkaar heel erg vrij :j

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:34

SamSter schreef:
Niet praten met vrouwen die ik niet ken , niet flirten helemaal niets, De vrouwen waar die wel mee omgaat zijn de vriendinnen van zijn vrienden en daar ben ik ok bevriend mee.
Hij mag niet smse, hyven helemaal niets en dat heeft zn redenen, Meneer heeft al een keer laten zien dat die het niet aankon als die daar vrijheid in krijgt en hij vind het zo ook prima.

Afgeizen van het feit dat ik vind dat je hem net behandelt als een kleuter, lijkt me dit ook voor jou heel zwaar.

Hoe kan je nu 24/7 hem controleren dat hij niet praat met mensen dat jij niet kent. Als hij wilt kan hij opweg naar de bakker je bedriegen hoor, dan sta je daar met al je controle...
Ik kan er echt niet bij hoe je nu een relatie kan hebben met nul vertrouwen in :n .
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 19-01-09 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:38

Bij mij zijn aanrakingen ook echt not done, het meisje moest eens proberen zijn kont aan te raken of een "bewuste" aanraking zoals zijn wang/hals strelen, dan heeft ze ruzie. Daar ben ik dan weer heel simpel in, al heeft mijn vriend het ook goed door wanneer ze te ver gaat, ik heb nog nooit zelf hoeven ingrijpen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:40

Mowoah schreef:
Bij mij zijn aanrakingen ook echt not done, het meisje moest eens proberen zijn kont aan te raken of een "bewuste" aanraking zoals zijn wang/hals strelen, dan heeft ze ruzie. Daar ben ik dan weer heel simpel in, al heeft mijn vriend het ook goed door wanneer ze te ver gaat, ik heb nog nooit zelf hoeven ingrijpen.

mijn vriend corrigeert dat zelf wel, ik hoef daar niet agressief van te worden. Hij flirt met haar, logischer wijze gaat ze er vanuit dat hij dus beschikbaar is. Dus aanraak baar.
heb je ineens een woedend mens op je dak, weet zij veel.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:42

Ik deel je mening helemaal BraveSpots zo kun je toch geen relatie hebben, als je hem constant 'moet' controleren :=

Mowoah: ik kan je deels snappen, zelf heb ik dat niet echt. Van mij mag hij gerust een kusje geven of lichamelijk contact hebben met een vriendin van op stap, tenminste van de personen waarvan ik weet dat het goed zit. Bij een ander persoon zou hij het ook niet in zijn hoofd halen. Zou zelf ook nooit ingrijpen, zou eerder boos wordne op mijn vriend die heeft het dan te ver laten komen.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:02

@Samster: Als hij al eens is vreemgegeaan moet jij daar je conclusies uittrekken in plaats van hem te behandelen als een baby die niets zelf kan beslissen

Ik vraag me altijd hoe je dan de toekomst ziet? Als je eerlijk bent voor jezelf weet je toch dat dit niet werkt op lange termijn. Hij vind het vast handig dat jij zijn verslaving onder controle houd momenteel maar zulke extreme controle pikt hij niet heel zijn leven. Ik denk niemand trouwens, want dan word je immens gefrusteerd van gebrek aan vrije sociale contacten...

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:24

Hoe vrij. Oei... eh... weet ik niet. Ik heb hem geen grenzen aangegeven. In het verleden is mij gebleken dat hij die prima zelf kan bepalen. Hij gaat op een leuke manier met vrouwen om, maar niet flirterig ofzo, gewoon, vriendelijk.

Ik denk wel dat mijn grens ligt bij flirten en dat als hij dat ooit zou doen, ik er iets van zou zeggen. Maar al kijkt hij een keer... whatever. Kijken doe je met je oogjes. Op stap met andere vrouwen, daar heeft meneer geen tijd voor, die is altijd of bezig met zijn gezin, of met vrienden/collega's de techneut aan het uithangen ;)

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:50

kensha schreef:
Ik laat haar erg vrij gaan. Maar als ik maar een haartje merkt ze met iemand anders al flirt en evt veder wilt dan is het bij mij direct over. Ik ben eenmaal geen zacht eitje als bij de meeste mannen.

Met alle respect voor jouw relatie en keuzes, dat is dus helemaal niet vrij...

SamSter schreef:

En hij pikt dat? Ik heb er begrip voor dat je wantrouwend bent geworden, maar zo zou ik geen relatie kunnen hebben. Behalve dat ik bepaald niet claimerig ben, zou ik ook niet kunnen leven met iemand die mij zijn leven laat controleren en bepalen. 't Zou voor mij persoonlijk ook uiteindelijk vast een onbewuste uitdaging worden om langs jou als partner heen te gaan en toch stiekem iets te doen, ook al is het maar iets heel onschuldigs.

Ik ben zelf van nature erg lacherig, losjes en ga heel makkelijk met mannen om. Dat ben ik, en dat verandert dus ook niet als ik een relatie heb. Dat er grenzen zitten in hoever je daarmee doorgaat - zeker! Die zijn voor mijzelf ook erg duidelijk, dus dat is niet erg. Claimen vind ik zinloos en erg moeilijk: ik ben ik, ik hou van mezelf - hij kiest voor mij, en als hij beter kan krijgen, dan geldt dat uiteindelijk voor mij ongetwijfeld ook... Dat klinkt heel simpel, maar in the end is het ook gewoon zo. Nu kan ik gelukkig ook heel goed op mijn eigen benen staan en heb ik een eigen leven, dat scheelt vast ook :)
En, vreemdgaan gebeurd niet vanzelf. Het overkomt je, dat wel, maar de basis ervoor was er dan al langer. De boom van de liefde heeft maar één tak, daaruit spruit nooit een tweede voor de éérste brak...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:51

SamSter schreef:

En dat noem jij een relatie? :(:)
De gemiddelde gevangene krijgt meer vrijheid van zijn cipiers............

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:00

Veel vrijheid.
Ik ben niet zo moeilijk, en heb ook het vertrouwen in mijn vriendjes-figuur dat hij weet hoe hij zich moet gedragen, en niet te ver gaat. Daarnaast traint mijn vriendjes-figuur het vrouwel voetbal elftal; dus als ik eenmaal zou beginnen als bijvoorbeeld SamSter.... no offence

Een relatie is gebaseerd op vertrouwen, en ik vertrouw hem gewoon; hij mag van mij sjansen dansen en gek doen, zolang hij maar ze tong in mijn mond steekt ;)

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:02

pharagirlke schreef:
Ik snap niet dat mensen zich er zo druk om maken. Als meisjes complimenten krijgen van jongens, dan is dat alleen maar goed voor zelfvertrouwen en leuk en dit en dat. Als iemand dit als meisje op bokt zou zetten, waarbij vriend jaloers reageert, zou iedereen zeggen dat ze zich niet moest laten doen enz.

Mijn vriend is heel vrij. Hij doet en laat wat hij wil. Ik eis enkel dat hij er eerlijk over is. Moest hij vreemd gaan word daar over gesproken en kijken we van daar uit wel wat te doen. Ik wil ook vrijgelaten worden. Geen vent die mij hoeft te zeggen met wie ik uit ga en met wie niet. En nog minder van wie ik me gevleid mag voelen bij een compliment en bij wie niet. Dus dat bepaal ik ook niet voor hem.

En weet je hoe dat noemt, elkaar vrijheid geven?

Vertrouwen.

Als je dat niet hebt in je vent kan je er IMO net zo goed mee stoppen. Dat is toch gedoemd tot mislukken. En hier gaan veel mensen over vallen maar dit is mijn mening.

Ik weet het, een relatie staat of valt als het gaat om vertrouwen.
Maar toch vond ik het in het begin van mijn nieuwe relatie wel eens moeilijk, tijdens mijn vorige relatie had ik het volste vertrouwen in die jongen. En dan komt het extra hard aan als blijkt dat hij eigenlijk helemaal niet te vertrouwen is.
Maar gelukkig kan ik met mijn huidige vriend fijn praten en weet hij van mij dat ik daar soms moeite mee had, nu is dat zo goed als over en vertrouw ik hem voor de volle 100%.

We laten elkaar vrij en hebben afgesproken wat wel of niet kan.

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:05

NIET

ik bind hem vast aan het bed en geniet van hem wanneer IK zin heb ....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:06

jarco schreef:
NIET

ik bind hem vast aan het bed en geniet van hem wanneer IK zin heb ....

:') en jij hebt een relatie met een teddybeer? :))

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:08

Ik ben daar ook heel vrij in...
Mijn vriend gaat ook regelmatig onder andere met andere vrouwen op stap... Of soms als we met een stel aan het stappen zijn gaat hij ook weleens lekker dansen met een ander... maar als ik me daar druk over moet gaan maken laat ik mijn hele avond vergallen... :)
Als hij met zijn vrienden weggaat wil ik wel weten wie er mee is geweest en alles, maar ik hoef geen details :P
Ik weet dat hij precies weet wat zijn grenzen zijn en ik weet dat hij voldoende respect voor mij heeft en om mij geeft, om zich daaraan te houden, dus ik wens hem veel plezier met zijn avondje en lig er zelf niet wakker van :P

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:17

Beter een vriend die aandacht krijgt, dan een vriend die niet gezien wordt; want dan zal het wel niets zijn.

Zeg ik altijd maar, ik ben trots op mijn mannetje en hij mag gezien worden en waarom zou ik dan andere vrouwen tegenwerken in een fantasie ;)
Hij is wel wat jaloerser aangelegd en moet ik regelmatig om hem lachen als hij iets TE ongemakkelijk vraagt wie er achter een bepaalde jongensnaam schuilt.

Andersom wil ik gewoon weten met wie hij gaat en dan vind ik het al goed. Hij weet wat ik van hem verlang in een woord en hij kan dat zelf wel invullen hoe ik dat wens. Laat lekker gaan, mannen zijn veel trotser als hun vriendin achter ze staat dan dat ze tegen elkaar moeten zeggen dat ze zo onder de duim gehouden worden. Ik heb meer moeite met stelletjes die elkaars handje of mondje niet loslaten tijdens een avondje uit. En als hij beter kan krijgen, moet hij gaan en als ik al niet eens op nummer 1 sta, dan hoeft het van mij geeneens. Gekwetst, verdriet daargelaten. Ik ben niet zo moeilijk, blijf echt niet over dus daarom beter LEVEN EN LATEN LEVEN :D

En mijn vriend is nog beveiliger ook, krijgt regelmatig vrouwen op een presenteerblaadje. Als ik me daarom druk zou moeten maken, zou ik binnen 1 avond gek zijn. Ik lach er maar om, hij doet vrolijk mee en af en toe krijg ik een hulpeloze blik dat hij gered wil worden. Maar dan laat ik hem mooi even genieten van de vrijgevigheid van sommige vrouwen. Tenslotte moet hij thuis weer doen wat ik van hem verlang :D

@Samster: Niets ten nadele van jou. Maar een relatie op deze manier is niet realistisch. Ik snap dat je alle mogelijke manieren uitschakeld om maar niet weer dat vreemdgaan terug te krijgen, maar een relatie op basis van wantrouwen is niets. Of je moet vergeten en vergeven, of je moet ermee stoppen. Je maakt het jezelf moeilijk, een relatie moet genieten zijn en niet constant nadenken over wat er zou kunnen gebeuren. Is een tip ;)
Laatst bijgewerkt door Caesar op 20-01-09 15:21, in het totaal 3 keer bewerkt

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:18

Ik had een beetje hetzelfde als zappie. Vertrouwde hem zeker wel. Maar uiteindelijk bleek dat hij niet te vertrouwen was. Sindsdien heb ik geen relatie meer gehad maar merk zelfs bij scharrels dat ik enorm achterdochtig ben. Ik ben me er alleen wel van bewust dat dat niet zijn schuld is. Ik laat mijn vriend niet super vrij maar ik zit ook niet constand in zijn nek te hijgen. Een speelse flirt moet gewoon kunnen en als hij eens afspreekt met een vriendin hoef ik daar echt niet bij te zijn. Maar met aan elkaar hangen en klitten heb ik dan weer wel moeite.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:26

Caesar schreef:
Beter een vriend die aandacht krijgt, dan een vriend die niet gezien wordt; want dan zal het wel niets zijn.

Zeg ik altijd maar, ik ben trots op mijn mannetje en hij mag gezien worden en waarom zou ik dan andere vrouwen tegenwerken in een fantasie ;)
Hij is wel wat jaloerser aangelegd en moet ik regelmatig om hem lachen als hij iets TE ongemakkelijk vraagt wie er achter een bepaalde jongensnaam schuilt.

Andersom wil ik gewoon weten met wie hij gaat en dan vind ik het al goed. Hij weet wat ik van hem verlang in een woord en hij kan dat zelf wel invullen hoe ik dat wens. Laat lekker gaan, mannen zijn veel trotser als hun vriendin achter ze staat dan dat ze tegen elkaar moeten zeggen dat ze zo onder de duim gehouden worden. Ik heb meer moeite met stelletjes die elkaars handje of mondje niet loslaten tijdens een avondje uit. En als hij beter kan krijgen, moet hij gaan en als ik al niet eens op nummer 1 sta, dan hoeft het van mij geeneens. Gekwetst, verdriet daargelaten. Ik ben niet zo moeilijk, blijf echt niet over dus daarom beter LEVEN EN LATEN LEVEN :D

En mijn vriend is nog beveiliger ook, krijgt regelmatig vrouwen op een presenteerblaadje. Als ik me daarom druk zou moeten maken, zou ik binnen 1 avond gek zijn. Ik lach er maar om, hij doet vrolijk mee en af en toe krijg ik een hulpeloze blik dat hij gered wil worden. Maar dan laat ik hem mooi even genieten van de vrijgevigheid van sommige vrouwen. Tenslotte moet hij thuis weer doen wat ik van hem verlang :D

@Samster: Niets ten nadele van jou. Maar een relatie op deze manier is niet realistisch. Ik snap dat je alle mogelijke manieren uitschakeld om maar niet weer dat vreemdgaan terug te krijgen, maar een relatie op basis van wantrouwen is niets. Of je moet vergeten en vergeven, of je moet ermee stoppen. Je maakt het jezelf moeilijk, een relatie moet genieten zijn en niet constant nadenken over wat er zou kunnen gebeuren. Is een tip ;)

Zo, gaan wij samen op hort? Je omschrijft hier precies wat ik altijd denk. Dan laten we de twee venten in hun sop gaar koken als de madammen ze niet met rust laten :D

Enige is wel dat ik vrij temperamentvol ben, dus als hij me ooit wil vertellen dat ie vreemd gegaan is kan die dat best niet in mijn gezicht doen :+ Zodat ik eerst even heb om het te laten bezinken, dan ben ik nl pas redelijk.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:32

Ik ben ook vrij conservatief hier in, dit wellicht ook omdat k in het verleden het één en ander heb meegemaakt met een ex die er al een halfjaar lang een ander op na hield waarvan ik dacht dat het een gewone vriendin van hem was. Dus nee ik vind het niet leuk als mijn huidige vriend msnt/belt/hyvet/afspreekt met vriendinnen die hij al kent voor mijn tijd, maar ja ik laat het wel toe, want ik wil niet de bitch zijn die zn vrijheid verpest. Daarbij heb ik ook mannelijke vrienden met wie ik gewoon afspreek. (ook hij heeft er moeite mee dus gelukkig houden we daarin gewoon goed rekening met elkaar)
Flirten vind ik ook not done, je bent niet voor niets bij elkaar en flirten lijkt me dan ook totaal overbodig. Misschien ben ik ouderwets, misschien heb ik gewoon een hoop meegemaakt wat mij vreselijk onzeker maakt, maar ik heb zoiets van hij is van mij en iedereen blijft er maar met zn tengels vanaf :Y)