Meeloopstudent met andere intenties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Meeloopstudent met andere intenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 09:43

Wat een engerd zeg! Het enige positieve is dat je er nog een studiepunt mee kan verdienen.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 09:43

oeh bah, wat een verhaal. Ben blij voor je dat je zo goed hebt gehandeld (je vader bellen enzo). Het had ook anders kunnen lopen.

Ben ook wel benieuwd naar je protocol (of een samenvatting ;) )

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:02

Jeetje dat klinkt niet best :n wat een smerige vent..

Heb je hem al eens opgezocht via google? Wie weet wat je allemaal vindt op El Magnifico :=

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:14

Ja misschien via hyves enzo...

Vind het trouwens ook niet vertrouwd dat hij op een zorgboerderij werkt...

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:16

Ik dacht meteen Pedofiel := Misschien Peter R de Vries er op zetten _O-

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 15:30

Eerste wat in me op kwam was: 'Pedofiel' of iig iets met die bedoelingen. :=
Positieve eraan is dat je er een studiepunt mee kan verdienen, en ik vind dat je vader je een hele goede tip heeft gegeven. :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:47

sorry hoor, maar als ik je goed begrijp wachtte jij samen met een ander meisje meneer op? ( met andere mensen kijken of niet..) Terwijl hij al dergelijke smsjes stuurde? Zowiso.. een vreemde man opwachtten.. Ligt het aan mij of?? Ik vind je heel erg naief.. Ik had meteen gezegd: ik wil liever geen man, en ik spreek niet af met zon man.. en al helemaal niet als ik zulke smsjes krijg. Vind het onbegrijpelijk dat deze man het is gelukt om zo met je mee te komen.. voor t zelfde geld nam hij jou mee.. Hij doet dit toch niet voor niets?? Pff.. wat je al moet overhebben voor een studiepunt..

edit.. ff wat foutjes wegwerken

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 20:00

Mij naïef? Naïef had ik het gevonden als ik deze meneer in mijn eentje had opgewacht. Ik wachtte samen met 1 klasgenoot hem op, terwijl er 10 klasgenoten in de hal (dus op 3 meter afstand) mee stonden te kijken. Hoe had hij mij mee moeten nemen? 12 tegen 1 is niet niks. En daarbij waren er meer mensen voor de school.

Ik had absoluut niet meteen kunnen zeggen dat ik liever geen man wil als meeloopstudent, want dan ben ik aan het discrimineren. Heb ik een gloeiende hekel aan om het maar zacht uit te drukken.
Net als dat ik niet iemand kan weigeren om 1 sms. Toen hij dat stuurde had ik nog niet het verhaal gehoord van die studiegenoot, en toen ik het verhaal had gehoord was het al te laat en had ik geen kans meer om naar de schoolleiding te stappen. Misschien had ik eerder alarm moeten slaan, maar

De schuld ligt overigens niet bij mij en ik geef de schoolleiding ook niet de schuld. Gisterochtend heb ik een fijn gesprek gehad met de teamleider, op de open dag is al tegen R. gezegd dat hij GEEN meeloopdag mocht doen. Hoe hij er toch is tussen gekomen weet niemand. Daarom geef ik de schuld ook niet aan de school, zij hebben al aangegeven dat R. deze dag helemaal niet had mogen doen. De opgave voor meeloopdagen gaat alleen per e-mail en automatisch worden een student en een meeloper aan elkaar gekoppeld. Dus daar heeft de school verder geen overzicht over. Ook weer iets voor in mijn protocol..
Verder krijg je hier normaal geen studiepunten voor (1 studiepunt = 28 uur en een meeloopdag is 4 tot hooguit 8 uur.) Dus voor mij was het geen kwestie van "alles voor een studiepunt".....

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 09:38

ook dom van school ja, maar wees maar blij dat t goed is afgelopen. Ik had gewoon gezegd: Ik wil geen man van 43... is dat discriminatie? Vind ik niet hoor.. Als ik me dan een hele dag beroerd moet voelen, en daarna op internet zon verhaal moet zetten.. nee pff.. Maargoed je gaf hem gewoon een kans.. snap t ergens wel.. ik ben ook altijd wel erg voorzichtig.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 09:57

Pinuts waarom er zijn ook hele normale mannen van 43 hoor, vind je een beetje kort door de bocht dit had TS van tevoren toch nooit kunnen weten.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:00

oh, ik zal wel de enigste zijn die het verdacht vind dat zon man van 43 mee wil lopen op zon opleiding.. en dan nog zulke smsjes stuurt.. waardoor ik zou zeggen: jongens, dit doe ik niet.
Overigens ben ik gewoon heel voorzichtig met mannen, welke leeftijd dan ook;)

Mjah, zoals ik al aangaf, ik trek sneller grenzen..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:06

jemig, wat een lef om zich dan alsnog aan te melden voor die meeloopdag.