Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

!Ania schreef:Pantene Pro-v
Enige shampoo dat mijn haar zijdezacht laat voelen. Maar dan ook wel alleen in combinatie met hetzelfde merk cremespoeling.
Overigens de gladheids serum van andrelon werkt voor geen meter.

)
Sodera schreef:Andrelon Meer Volume idd.
Ook Cillit Bang werkt goed en Sensodyne ben ik ook altijd erg blij mee.
!!

Rock schreef:Quick 'n Brite! Kennen jullie die reclame op What's In Store van vroeger nog?
Toen ik het spul bij de Action zag staan heb ik het uit jeugdsentiment gekocht.
Nu had ik een radiator die een beetje cremekleurig was. Vreselijk lelijk vond ik het, maar tja... Al regelmatig met vanalles gewoon vlekjes eraf gehaald, maar die cremekleur bleef, dus niet verder aan gedacht.
Toen ik laatst mijn Quick 'n Brite tevoorschijn haalde om weer wat vlekjes weg te halen liepen er hele stralen bruin water van m'n radiator af en bleef hij stralend wit achter
En zoals altijd verteld werd komen er geen rare dampen van af, het stinkt niet, het bijt niet... Echt super spul!

aliealie schreef:Sodera schreef:Andrelon Meer Volume idd.
Ook Cillit Bang werkt goed en Sensodyne ben ik ook altijd erg blij mee.
Zelf zit ik in de verkoop van sanitair. Pas wel op met Cillit bang met douchewanden met een antiplaque laag en sommige chroom producten. Het kan ook je spullen aanvreten.....Wij maken er op het werk ook welleens grapjes over.........BANG en de kraan is weg..........eh!!
Vanish is erg goed, ik had de white variant gebruikt voor een witte rijbroek die een blauwe gloed had gekregen in de was. Hij is echt weer stralend wit!![]()
(was mijn haar er al jaren mee en ik heb een flinke bos). Toen ik nog in de babies zat...pampers! blijft het huidje echt droog en roze van
en lest best...de grasmere laarzen van ARIAT...doe ze noooit meer uit
die passen/pasten niet goed bij mijn meiden, lekken binnen no time door, en Head&Shoulders is een beetje Cillit Bang voor je haar toch?
Zó enorm fijn spul. Andrelon is ook heel fijn. Verderrr vanish ook.