Sieraden van zijn ex - draag jij ze?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:33

Blondie_ schreef:
Als ik ze mooi vind wel hoor....vooral dure gouden sieraden zijn zonde om te laten liggen.

verkopen! :D

nanka

Re: Sieraden van zijn ex - draag jij ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:34

Ik zou ze niet dragen. Hij heeft ze toen voor haar gekocht.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:35

Nó wáy :n

O:)

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:35

Ik zou daar absoluut geen problemen mee hebben :+ . Ik zou er ook geen probleem mee hebben als hij nu nog iets van zijn ex heeft, ik draag trouwens ook nog steeds een armband die ik van een ex gekregen heb... Vriend zou eens moeten durven van daar problemen uit te maken :Y). Als het mooi is, waarom ook niet. Een juweel is een juweel, daar hoeft toch helemaal geen mega-emotionele waarde aan te hangen.

Ik ben nu wel niet zo sentimenteel aangelegd als de meeste vrouwen :D. Heb geen probleem met ex-vriendinnetjes, praat daar zelfs graag over met mijn vriend. Ik ben ook alles behalve jaloers, vriend mag gerust met andere meisjes dansen en flirten als we op stap gaan, zolang het daarbij blijft en hij met mij naar huis gaat: geen probleem.

Maargoed, ik verwacht al die dingen ook wel van mijn vriend (ik wil dus ook vrij gelaten worden, ik dans en doe zot met andere jongen en wil mijn vriend daar niet over horen klagen, ik spreek ook nog af met exvriendjes).

--> Als het nu over een trouwring zou gaan, dan zou het wel wat anders liggen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:37

Echt niet.
Er zit emotionele waarde aan sieraden, en de emoties van een ander die hoef ik niet.

Sieraden die je van je vorige vriend gekregen hebt dat vind ik wat anders, die draag ik wel, die waren altijd al van mij, maar niet iets wat van een ander is geweest.

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:39

Ik draag wel een ring van de ex van mijn vriend, maar deze heeft ze hoogstens 2 dagen om gehad en is er toen vandoor gegaan.
Ik heb er geen problemen mee, mede doordat hij eigenlijk niet gedragen is.
Deze was trouwens erg duur en is een trouwring :o

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:28

tantjeuh schreef:
Ik zou daar absoluut geen problemen mee hebben :+ . Ik zou er ook geen probleem mee hebben als hij nu nog iets van zijn ex heeft, ik draag trouwens ook nog steeds een armband die ik van een ex gekregen heb... Vriend zou eens moeten durven van daar problemen uit te maken :Y). Als het mooi is, waarom ook niet. Een juweel is een juweel, daar hoeft toch helemaal geen mega-emotionele waarde aan te hangen.

Ik ben nu wel niet zo sentimenteel aangelegd als de meeste vrouwen :D. Heb geen probleem met ex-vriendinnetjes, praat daar zelfs graag over met mijn vriend. Ik ben ook alles behalve jaloers, vriend mag gerust met andere meisjes dansen en flirten als we op stap gaan, zolang het daarbij blijft en hij met mij naar huis gaat: geen probleem.

Maargoed, ik verwacht al die dingen ook wel van mijn vriend (ik wil dus ook vrij gelaten worden, ik dans en doe zot met andere jongen en wil mijn vriend daar niet over horen klagen, ik spreek ook nog af met exvriendjes).

--> Als het nu over een trouwring zou gaan, dan zou het wel wat anders liggen :D

Ik ga met jou mee :) Een trouwring, daar zou ik inderdaad ook wel over moeten nadenken, maar een armband, ketting, ... Waarom niet.
Als het me past en het ligt daar maar te liggen, dan draag ik het ook zonder problemen. En als ik het mooi vind uiteraard. Ik slaap ook nog steeds
met een beer die ik van een ex heb gekregen, niet omdat ik hem nog steeds mis of wat dan ook, maar gewoon omdat ik het een leuke beer vind.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:57

Nee, ik zou het zelf niet doen en waarom niet? Die sieraden heeft hij aan zijn ex gegeven, met een bedoeling voor háár en niet voor mij :)

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:58

Mereltje schreef:
Voor geen goud!

Om dezelfde redenen als veel boven mij....

en voor zilver dan :Y)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:58

Ik ben wel eens oorbellen van een ex tegen gekomen bij hem.
Die heb ik ook gewoon aangedaan hoor. :)
Zonde om weg te gooien en ze waren wel mooi.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:28

nee, hell no!

Hij droeg nog ene ring om zijn nek van zijn ex en die heeft hij op verzoek van mij weggegooit.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:08

Knap als je het kunt, maar ik zou het niet kunnen.
Tis een ex, en ik wil zo weinig mogelijk te maken krijgen met die persoon, en zal dus ook voor geen geld een sieraad dragen die van haar geweest is.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:10

Nee, ik niet. Ik ben sowieso weinig gericht op sieraden...
Dus nee, ik draag geen sieraden van een andere vrouw die ze niet meer bliefde, of wat dan ook. Ze zijn van háár.

Ik vind het trouwens ook nogal goedkoop om de afdankertjes van je ex aan je nieuwe vriendin te geven... sorry... tenzij de nieuwe vriendin het zélf heel graag wil.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:13

Absoluuuuut niet, ik draag geen sieraden dat van een ex is geweest.

Als hij van je houdt koopt hij een nieuwe voor je.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:14

Ik zou het ook niet kunnen, denk ook verkopen al krijg je er heel weinig voor.

Ik koop wel vaak bij juwels in a box en dat zijn hoge kwaliteitsjuwelen die tweedehands worden verkocht.
En zitten dus vaak verlovingsringen, trouwringen enz bij. Heb ooit eens een verlovingsring daar gekocht of het was iemand met heel veel geld die zijn vriendin graag zag zonder te verloven, of een trouwring. Maar denk verlovingsring en het is vreemd om te zeggen maar je voelt dat wel. En dat is nog eens van iemand die je niet kent
Laatst bijgewerkt door lesilla op 19-01-09 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:14

NO WAY! >;)

Tamara

Re: Sieraden van zijn ex - draag jij ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:25

Ik zou het niet willen :n Sowieso ben ik ook niet het type om sieraden die ik van exvriendjes heb gekregen, terug te geven aan mijn ex. Tenzij de relatie heel vervelend is verlopen, maar tot nu toe heb ik de sieraden die ik heb gekregen, gewoon bewaard en draag ze ook nog wel eens. Dus ook geen risico dat ik nieuwe vriendinnetjes van exen met 'mijn' sieraden zou zien lopen :+

Maar andersom zou ik het ook niet willen. Als hij ze wel had teruggekregen van zijn ex, zit daar voor mij nog teveel emotionele waarde aan. Ik vind dat hij zoiets gekocht heeft met haar in zijn gedachten en heeft gezocht naar iets (neem ik tenminste aan) wat bij haar zou passen, niet bij mij. In hoeverre zou zijn ex dan nog belangrijk voor hem zijn ga ik me dan afvragen denk ik. Dan heb ik liever dat hij het laat omsmelten :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:18

tantjeuh schreef:

net hetzelfde hier :D

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:21

ligt er maar net aan...
Als mijn vriend oprecht kan zeggen dat er geen 'lading' aan zit voor hem, waarom niet dan...
En tja, je weet toch dat je grote liefde, eerdere grote liefdes heeft gehad...
Daar gaat een stukje metaal geen verandering aan brengen.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:22

Ik zou het niet doen.
Wel wanneer de ex het nog nooit om heeft gehad, maar niet als het al vaak gedragen is, dan vind ik het nog steeds het sieraad van zijn ex.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:24

Aan de ene kant begrijp ik jou redenatie wel:

Waarom weg doen als "een ander" er nog plezier van kan hebben.

Maar zelf zou ik me daar toch niet prettig bij voelen.
Hij heeft dat destijds voor HAAR gekocht.

Zoals bij een overleden ex kan ik het wel begrijpen dat je het hebt aangenomen als afsluiting en om haar te herdenken.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:39

Sieraden niet :n

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 00:11

Tamara schreef:
Ik zou het niet willen :n Sowieso ben ik ook niet het type om sieraden die ik van exvriendjes heb gekregen, terug te geven aan mijn ex. Tenzij de relatie heel vervelend is verlopen, maar tot nu toe heb ik de sieraden die ik heb gekregen, gewoon bewaard en draag ze ook nog wel eens. Dus ook geen risico dat ik nieuwe vriendinnetjes van exen met 'mijn' sieraden zou zien lopen :+

Maar andersom zou ik het ook niet willen. Als hij ze wel had teruggekregen van zijn ex, zit daar voor mij nog teveel emotionele waarde aan. Ik vind dat hij zoiets gekocht heeft met haar in zijn gedachten en heeft gezocht naar iets (neem ik tenminste aan) wat bij haar zou passen, niet bij mij. In hoeverre zou zijn ex dan nog belangrijk voor hem zijn ga ik me dan afvragen denk ik. Dan heb ik liever dat hij het laat omsmelten :)

Dat is mooi gezegt, en sluit ik me bij aan.

En over een overleden persoon is heel wat anders... Dat is ook geen ex te noemen, want als diegene nog had geleeft hadden ze miss nog wel samen geweest....

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 00:19

Nee, zou ik niet doen. Voor zulke dingen hebben we Marktplaats.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 00:26

Fijn naar de lommerd brengen dat handeltje en van het geld dan iets nieuws kopen wat met liefde en aandacht speciaal voor JOU is uitgekozen. *D