Blondie_ schreef:Als ik ze mooi vind wel hoor....vooral dure gouden sieraden zijn zonde om te laten liggen.
verkopen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik zou er ook geen probleem mee hebben als hij nu nog iets van zijn ex heeft, ik draag trouwens ook nog steeds een armband die ik van een ex gekregen heb... Vriend zou eens moeten durven van daar problemen uit te maken
. Als het mooi is, waarom ook niet. Een juweel is een juweel, daar hoeft toch helemaal geen mega-emotionele waarde aan te hangen.
. Heb geen probleem met ex-vriendinnetjes, praat daar zelfs graag over met mijn vriend. Ik ben ook alles behalve jaloers, vriend mag gerust met andere meisjes dansen en flirten als we op stap gaan, zolang het daarbij blijft en hij met mij naar huis gaat: geen probleem.
tantjeuh schreef:Ik zou daar absoluut geen problemen mee hebben. Ik zou er ook geen probleem mee hebben als hij nu nog iets van zijn ex heeft, ik draag trouwens ook nog steeds een armband die ik van een ex gekregen heb... Vriend zou eens moeten durven van daar problemen uit te maken
. Als het mooi is, waarom ook niet. Een juweel is een juweel, daar hoeft toch helemaal geen mega-emotionele waarde aan te hangen.
Ik ben nu wel niet zo sentimenteel aangelegd als de meeste vrouwen. Heb geen probleem met ex-vriendinnetjes, praat daar zelfs graag over met mijn vriend. Ik ben ook alles behalve jaloers, vriend mag gerust met andere meisjes dansen en flirten als we op stap gaan, zolang het daarbij blijft en hij met mij naar huis gaat: geen probleem.
Maargoed, ik verwacht al die dingen ook wel van mijn vriend (ik wil dus ook vrij gelaten worden, ik dans en doe zot met andere jongen en wil mijn vriend daar niet over horen klagen, ik spreek ook nog af met exvriendjes).
--> Als het nu over een trouwring zou gaan, dan zou het wel wat anders liggen
Een trouwring, daar zou ik inderdaad ook wel over moeten nadenken, maar een armband, ketting, ... Waarom niet.
Sowieso ben ik ook niet het type om sieraden die ik van exvriendjes heb gekregen, terug te geven aan mijn ex. Tenzij de relatie heel vervelend is verlopen, maar tot nu toe heb ik de sieraden die ik heb gekregen, gewoon bewaard en draag ze ook nog wel eens. Dus ook geen risico dat ik nieuwe vriendinnetjes van exen met 'mijn' sieraden zou zien lopen 
tantjeuh schreef:Ik zou daar absoluut geen problemen mee hebben. Ik zou er ook geen probleem mee hebben als hij nu nog iets van zijn ex heeft, ik draag trouwens ook nog steeds een armband die ik van een ex gekregen heb... Vriend zou eens moeten durven van daar problemen uit te maken
Ik ben nu wel niet zo sentimenteel aangelegd als de meeste vrouwen. Heb geen probleem met ex-vriendinnetjes, praat daar zelfs graag over met mijn vriend. Ik ben ook alles behalve jaloers, vriend mag gerust met andere meisjes dansen en flirten als we op stap gaan, zolang het daarbij blijft en hij met mij naar huis gaat: geen probleem.
Maargoed, ik verwacht al die dingen ook wel van mijn vriend (ik wil dus ook vrij gelaten worden, ik dans en doe zot met andere jongen en wil mijn vriend daar niet over horen klagen, ik spreek ook nog af met exvriendjes).
--> Als het nu over een trouwring zou gaan, dan zou het wel wat anders liggen

Tamara schreef:Ik zou het niet willenSowieso ben ik ook niet het type om sieraden die ik van exvriendjes heb gekregen, terug te geven aan mijn ex. Tenzij de relatie heel vervelend is verlopen, maar tot nu toe heb ik de sieraden die ik heb gekregen, gewoon bewaard en draag ze ook nog wel eens. Dus ook geen risico dat ik nieuwe vriendinnetjes van exen met 'mijn' sieraden zou zien lopen
Maar andersom zou ik het ook niet willen. Als hij ze wel had teruggekregen van zijn ex, zit daar voor mij nog teveel emotionele waarde aan. Ik vind dat hij zoiets gekocht heeft met haar in zijn gedachten en heeft gezocht naar iets (neem ik tenminste aan) wat bij haar zou passen, niet bij mij. In hoeverre zou zijn ex dan nog belangrijk voor hem zijn ga ik me dan afvragen denk ik. Dan heb ik liever dat hij het laat omsmelten