Plezier hebben tijdens het uitgaan zonder drank?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Re: Plezier hebben tijdens het uitgaan zonder drank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:59

ik ben meestal de bob als we uitgaan. Maar anders drink ik ook niet vaak. Ik heb het vaak gezelliger dan mensen met drank op en de volgende dag lekker fit haha alleen ik vind het wel irri dat mensen altijd zo moeilijk doet als je niet drinkt.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:02

Nee hoor, ik heb geen alcohol nodig. Ik vermaak me nuchter ook wel :Y)
Alhoewel ik een lekker glaasje niet zomaar afsla :P

Skwoesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:03

Ik drink ook zelden. Eenmaal per jaar is wellicht nog veel ;)
Als ik uitga (met de nadruk op als, want heb daar niet meer zo'n behoefte aan) drink ik liever niet dan wel. Wordt zo lam als ik heb gedronken en heb meer lol zonder dan met drank. Verder lust ook ik zeer weinig alcoholische dranken en speel ik meestal de BOB, no problemo...

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:05

Ik Offer me wel vaak op als bob. mannetje drinkt graag een biertje of bacootje. Mij deert het niet zo. Dus dan rijd ik gewoon. Kan hij wat drinken :j

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:06

Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe dat is, uitgaan zonder drank.
Maar wat ik wel weet is dat ik het altijd van begin tot eind leuk vind.. van nuchter naar aangeschoten (of dronken kan ook).

Bij dezen zeg ik dat ik serieus eens moet proberen om eens zonder drank uit te gaan..
Hmm, ik heb volgens mij nog nooit een nuchtere feest gehad... hmmm.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:08

Ik lust geen Alcohol , makkelijk, en goedkoop...
Nee heb heel veel lol zonder dat , misschien komt het omdat ik niet beter weet ...

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:08

Ach moet wel kunnen toch!
Als je alle mensen een beetje kent enzo.. kan het sowiezo niet echt misgaan. :D

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:10

Ik mag geen alcohol ivm medicijnen. Vermaak me super en heb de grootste lol :D

Skwoesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:55

jackgirl schreef:
Ik lust geen Alcohol , makkelijk, en goedkoop...
Nee heb heel veel lol zonder dat , misschien komt het omdat ik niet beter weet ...

Hoeft niet per definitie,
Vroeger dronk ik wel gewoon tijdens het uitgaan. Toen kon ik er beter tegen dan nu, als ik nu drink voel ik het meteen en word ik er dus heel sloom van. Toen totaal niet.
Ik heb de grootste lol zonder drank, maar had dat toen ook met drank (nooit erg veel overigens).
Het hoeft dus niet te betekenen dat je nu lol hebt omdat je niet beter weet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:13

Ik kan zeker wel zonder drank plezier maken met uitgaan :j
Uiteraard, van drank word je wat losser in je doen en laten ;)
Maar toch heb ik wel een aantal keren gehad dat ik niks had gedronken en het goed naar m'n zin had :)

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:35

Ik ga al uit sinds mijn 15e.... Toen dronk ik eigenlijk wel elke stapavond een glaasje of 3-5 aan mixdrankjes en dan nog wat shooters..
Op mijn 18e heb ik mijn rijbewijs gehaald en vond het veel fijner dan niet te drinken, zodat ik ten alle tijden de auto kan pakken als ik dat wil of als dat nodig is, sinds die tijd drink ik 2-3 keer per jaar nog hooguit een glas of 3 aan bessen-7up en dat is het.

Ik heb er totaal geen behoefte meer aan en heb net zoveel lol als ik had mét alcohol op. Ik vind dat wanneer je geen plezier kunt hebben zonder alcohol, werkelijk heel zorgelijk... imo is er dan toch iets mis

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:51

Ik drink wel regelmatig maar nooit veel... vaak 2-3 glaasjes op een avond en dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Ik vind het net zo gezellig als ik helemaal geen drank op heb :)

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:58

Ik drink eigenlijk nooit alcohol met uitgaan en vermaak me altijd prima :) Vind het altijd een beetje sneu als mensen persé alcohol nodig hebben voor een leuke avond...

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 09:02

Ik drink best wel wat hoor, maar ook zonder kan ik me wel vermaken. :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:14

Ik drink ook nooit. Maar kan net zo uit mijn dak gaan als die mensen die gedronken hebben :)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:22

Ja hoor, dat kan ik heel prima. Gisteravond nog goed gelukt op cola light en icetea. :)

Ik heb geen alcohol nodig om een gezellige avond te hebben, hoewel ik best een biertje lust als ik niet hoef te rijden. Maar het is geen noodzaak.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:24

Geen probleem hoor uitgaan zonder drank, ik vermaak me toch wel en heb ook een hoop lol als ik geen alcohol op heb. Al is het maar om mijn vriendinnen die de gekste dingen uithalen als ze drinken :P

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:25

Ik ben meestal de bob. Vind het wel mooi, al die zatte acties van mensen, al lust ik zelf ook graag een pilsje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:14

Meestal drink ik niet (nou ja, wel cola haha). Als ik wel drink, is het hooguit 2 mixjes en ga ik daarna ook verder op cola. Qua plezier merk ik eigenlijk geen verschil. Als het ergens niet leuk is, wordt het dat ook niet na meer alcohol en ga ik liever ergens anders heen.

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:18

Het valt me wel op dat er alleen mensen reageren die bijna niet of nooit drinken ;)

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:28

Ik zeg eerlijk, ik heb het wel leuker als ik wat op heb ja. Maar dat komt omdat ik vrij onzeker ben over mezelf, en als ik wat drank op heb valt dat weg. Maar je zal mij nooit lazerus meemaken. Gister had ik bijv. een sterke baco op, en die voelde ik na een half uur al flink zitten. Ben daarna overgestapt op gewoon cola. Vind het niet fijn als m'n benen raar aanvoelen en ik niet meer recht kan lopen en me niet kan concentreren op dingen. Ik kan het ook leuk hebben zonder drank maar dan durf ik een stuk minder wat het voor mij meteen minder leuk maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:39

Mensen die zich zonder drank niet kunnen vermaken vind ik altijd een beetje zielig.. Staan ze daar een beetje met een pruilkop aan de kant omdat ze niet kunnen drinken en om 1 uur nokken ze al af :+
Heb 1,5 jaar lang taxigereden zaterdag 's nachts en dan had je natuurlijk altijd mensen die zaten te zeiken over hoe duur die taxi wel niet was.. Mijn opmerking was dan ook steevast van nou dan rij je toch zelf? Nou en dan kreeg je reacties alsof ik gek/gestoord/achterlijk of wat ook was "want je gaat toch niet stappen als je niet eens mag drinken?" Nou ja, beetje jammer altijd..

Ik heb als bob juist altijd de grootste lol om al die zatte mensen :+

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:50

Ik drink wel met uitgaan en ik heb ook wel eens iets te veel gedronken, maar komt ook vaak genoeg voor dat ik broodnuchter in de kroeg sta en dan vermaak ik me ook prima! Dus ja, het kan zeker wel. :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:53

Ik BOB regelmatig en dat vind ik niet erg ik vermaak me uitstekend. Wel is het zo dat ik mét alcohol een veel hogere muziektolerantie heb. Er komt namelijk aktijd wel een blokje muziek voorbij waarvan ik denk 'ah nee he?' Ben ik nuchter dan doet dat wat af aan mijn stemming, ben ik beschonken dan hups ik ook op die achterlijke muziek wel door.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:54

Ik heb ook wel eens niks op, maar toen kwamen er mensen op mij en m'n vriend af dat we normaal moesten doen en de volgende keer niet meer dronken/aangeschoten moesten komen, omdat ze zich aan ons ergerden. We waren gewoon echt knalmelig, dus zonder drank lukt het mij ook wel om uit m'n dak te gaan :)