Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jackyy schreef:evih schreef:Hey,
ik heb daar geen last van aangezien ik wel graag uitga.
Maar ik vraag mij soms af wat mensen dan allemaal doen dat ze het zo duur vinden. Hier bij ons (Leuven, midden België) betaal je bij een studentenfuif €2/3 inkom, ga je naar een danscafé kost het je niets. De drankjes zijn dan €1/2 euro. Omdat ik ongeveer 2 drankjes neem op een ganse nacht (de traktaties weggelaten), kan je wel uitrekenen dat ik niet zoveel kwijt ben na een nachtje stappen :-D
En in verband met 'zonde van men zondag'. Ik ga op donderdag uit :-P (dan zijn er de meeste studentenfeestjes). Dat betekent wel op vrijdag er vroeg uit om op school te zijn, maar gewoon effe doorbijten en dan lukt mij dat wel.
Nu, wees gerust ... ik ken er ook velen die er zoals jullie niets aan vinden hoor. Jullie zijn geen uitzonderingen
Groetjes
Oh ja, ik ben trouwens 20 jaar, moest iemand zich dat afvragen.
Ik ga wel graag uit en ben 18jaar.
Hier is 6€ entree normaal. En betaal je voor een fanta €2,40 maar bijv Bacardi Razz met Fanta is het €6.10. Dus hier tikt het behoorlijk aan als je 1 avondje gaat stappen.
Ik snap dan ook niet dat mensen per sè moeten zuipen als ze uit willen gaan
Maar dat is weer off topic. buster4ever schreef:ja maja zo zijn er ook mensen die ziets hebben van uitgaan hoeft niet want van t geld wat je opzuipt kan je b.v ook leuke spullen voor jezelf of voor een huisie of auto of paardje kopen..
vind t altijd zo snel weg gegooit geld want volgende dag voel ik me beroert en kom je amper de deur uit
. ( toen was het nog spannend ) Al mijn vriendinnen en vrienden gaan elk weekend uit in het dorp, maar ja er is naar mijn mening echt geen ene ruk te beleven. Je staat een beetje, hangt een beetje.. drinkt een beetje.. praat een beetje.. en je gaat naar huis!
Hier in het dorp kan je echt niet dansen.
) Ik ging dan echt maar een paar keer per jaar. Toen het uitging met die jongen ben ik ontzettend veel uit geweest, echt elk weekend, soms 2 in een weekend, en soms door de week ook nog eens. Was hartstikke leuk, en heb echt ingehaald wat ik gemist had.
en verder, tja.. Ik heb er geen behoefte meer aan om veel op stap te gaan.. Ik word oud 
Misschien heel burgerlijk, maar dat maakt me niks uit.. Ik heb die tijd wel gehad..

Oliver schreef:Nooit last van! Word helemaal onrustig als ik een zaterdagavond thuis zit.
Het is idd wel duur, maar zoveel geef ik niet uit op een avond (25 euro denk ik). Ik kan me wel ergeren aan van die mensen die de hele zondag in bed liggen en klagen dat ze zo brak zijn.