21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:15

ik vind t altidj nadeel als je ben weze stappe volgende dag wedstrijd heb dat je brak op je paard moet klimmen heb t 1 keer gepresteerd om lazerus nog op me pony t zitte toen had ik smorges tot iets van 4 uur lopen drinken met vrienden en diezelfde ochtend moest ik om half 6 weer op stal zijn voor een dauwtraprit...tjah dat is ook echt nie cool .... heb echt de halve rit amper wat meegemaakt zo dronken dat ik nog was...dat doe ik echt niet nog een keer

Mylady_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:17

Jackyy schreef:
evih schreef:
Hey,

ik heb daar geen last van aangezien ik wel graag uitga.

Maar ik vraag mij soms af wat mensen dan allemaal doen dat ze het zo duur vinden. Hier bij ons (Leuven, midden België) betaal je bij een studentenfuif €2/3 inkom, ga je naar een danscafé kost het je niets. De drankjes zijn dan €1/2 euro. Omdat ik ongeveer 2 drankjes neem op een ganse nacht (de traktaties weggelaten ;-) ), kan je wel uitrekenen dat ik niet zoveel kwijt ben na een nachtje stappen :-D

En in verband met 'zonde van men zondag'. Ik ga op donderdag uit :-P (dan zijn er de meeste studentenfeestjes). Dat betekent wel op vrijdag er vroeg uit om op school te zijn, maar gewoon effe doorbijten en dan lukt mij dat wel.

Nu, wees gerust ... ik ken er ook velen die er zoals jullie niets aan vinden hoor. Jullie zijn geen uitzonderingen ;-)

Groetjes

Oh ja, ik ben trouwens 20 jaar, moest iemand zich dat afvragen.

Ik ga wel graag uit en ben 18jaar.
Hier is 6€ entree normaal. En betaal je voor een fanta €2,40 maar bijv Bacardi Razz met Fanta is het €6.10. Dus hier tikt het behoorlijk aan als je 1 avondje gaat stappen.

Ok, dan zou ik het ook zonde vinden van mijn geld :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:18

Toen ik een jaar of 15 was vond ik het allemaal wel leuk...
Nu ga ik liever ergens wat drinken met vriendinnen, en soms heb ik wel zin om te stappen maar de laatste tijd vrij weinig eigenlijk. Ik ben nu 22. Mn vriendinnen zijn ook niet zulke fanatieke stappers meer, ik denk dat dat ook altijd wel mee speelt.. Bovendien ben ik het na een paar uurtjes wel zat..

Larissa

Re: 21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:24

Tja, ik ben dan 20, binnenkort alweer 21, maar zou niet zonder uitgaan kunnen. Ben dan ook wel 3/4 zaterdagen in de maand dan ook wel de hort op. En of ik nu drink of niet, dat maakt mij helemaal niet uit! Meestal drink ik niet, want heb er ook niets aan, als ik 's ochtends om 9 uur bij mijn paard sta. Zaterdagavond is ook de avond van vrienden, ieder heeft zijn eigen ding doordeweeks en dan komt het er nauwelijks van om af te spreken. Ik heb het meestal wel altijd naar mijn zin, het ligt echt gewoon hoe je je opstelt en met wat voor soort mensen je opstap gaat en waar je heen gaat. Als je een leuke groep vrienden heb waar je mee weg kan, dan vermaak ik me wel hoor, ook als er geen bekenden zijn om mee te praten ;) Ik snap dan ook niet dat mensen per sè moeten zuipen als ze uit willen gaan :+ Maar dat is weer off topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:25

Na mijn 20e had ik het ook wel een beetje gehad. Toen ik 16/17/18 was wou ik niet anders, het ging gewoon niet door als ik er niet was (bij wijze van) maar nu kan het me echt gestolen worden.. Als ik dan nu eens op stap ga denk ik idd ook "Wat doe ik hier.." :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:25

buster4ever schreef:
ja maja zo zijn er ook mensen die ziets hebben van uitgaan hoeft niet want van t geld wat je opzuipt kan je b.v ook leuke spullen voor jezelf of voor een huisie of auto of paardje kopen..
:o vind t altijd zo snel weg gegooit geld want volgende dag voel ik me beroert en kom je amper de deur uit

Maar je hoeft je toch ook niet klem te zuipen? Als je het bij een paar drankjes houd hoeft het helemaal niet zo duur te zijn hoor.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:27

Ik ben 19 en heb het ook niet zo op het uit gaan.
Zit liever gewoon gezellig bij vriendinnen filmpje kijken ,bios, uit eten en zulk soort dingen dan dat ik na de stad ga.
Als het regent en als het koud is heb ik er al helemaal weinig zin in .
Zit dan net zo lief thuis lekker warm en drink thuis wat me vrienden dan dat ik nog zin moet maken om in de kou op de fiets te stappen om na de stad te gaan..

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:28

Ga al een aantal jaar uit, eerst ook ieder weekend, het liefst vrijdags& zaterdags :D maar nu ga ik ook niet meer vaak.. Heb het wel een beetje gehad haha.

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:32

Hier nog 1! Alleen ik ben 18. Toen ik een jaar op 14/15 was vond ik het geweldig hier in het dorp :Y) . ( toen was het nog spannend ) Al mijn vriendinnen en vrienden gaan elk weekend uit in het dorp, maar ja er is naar mijn mening echt geen ene ruk te beleven. Je staat een beetje, hangt een beetje.. drinkt een beetje.. praat een beetje.. en je gaat naar huis! :D :+ Hier in het dorp kan je echt niet dansen.
Nee geef mij maar een leuke discotheek waar je de hele avond kan dansen met ECHTE muziek ipv ramp en stamp herrie. Maar die vind je hier in de buurt helaas niet!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:34

Haha, ben net zestien geworden, en meteen iedereen van 'oh dan kan je lekker zuipen & feesten' maar ik heb er ook (nog) geen behoefte aan ;)
Zeker niet omdat ik niemand heb die meekan, want ik ben z'n beetje de eerste die 16 is (ben namelijk blijven zitten)
Laatst bijgewerkt door Loiz op 17-01-09 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ik ben 20 en heb ook nooit echt zin om uit te gaan. Vrienden vragen wel regelmatig of ik meega, en die kijken me raar aan als ik geen zin heb. Maar ik hou het snachts echt niet vol tot de eerste bus of trein naar huis weer gaat.. ik lig het liefst rond een uur of 12 lekker in mn bedje :=

zorro

Toen ik een jaar of 16 was had ik een claimend vriendje die nooit op stap ging en ging ik ook vrij weinig omdat hij dat niet goed vond (ik zat onder de plak :D ) Ik ging dan echt maar een paar keer per jaar. Toen het uitging met die jongen ben ik ontzettend veel uit geweest, echt elk weekend, soms 2 in een weekend, en soms door de week ook nog eens. Was hartstikke leuk, en heb echt ingehaald wat ik gemist had.

Nu ben ik 22, en heb ik die periode wel gehad. Ik ga nu nog wel eens op stap, maar zeker niet meer elke week, en soms zelfs niet elke maand. Ik ga alleen als er iets leuks komt, of er een leuk feest is ergens. Of gewoon eens, met vriendinnen, eens 'ouderwets' op stap. Ik heb een lieve vriend, dus die hoef ik daar in ieder geval niet meer te zoeken ;) en verder, tja.. Ik heb er geen behoefte meer aan om veel op stap te gaan.. Ik word oud ;)

Ik ga nu liever eens naar de bioscoop, uiteten met vrienden of vriendinnen, er is vaak genoeg een verjaardag waar je de mensen die je anders op stap tegenkwam ook wel ziet. Een avond gezellig bij vrienden zitten kletsen, of een avond naar mn zus om te bowlen op de wii is ook leuk. En zo nu en dan lekker op stap, en zo zuipen dat we kruipend naar huis moeten, is een aangename afwisseling. Vanavond blijf ik lekker op de bank hangen, en ga ik Bert Visser voor de 50e keer zien ;) Misschien heel burgerlijk, maar dat maakt me niks uit.. Ik heb die tijd wel gehad..

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:35

Je bent zeker niet de enige! Hier ook 1tje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:36

Ik heb trouwens ook, dat als ik een keertje uit ben, ik het na 1 uurtje ook wel weer gezien heb en het liefste naar huis gaan.. zowiezo vind ik de muziek in discotheken niet echt leuk, word je hier in de discotheken omver gelopen door 14 en 15 jarigen die zich binnen hebben geluld :n

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:38

Het boeit me ook totaal niet...
Niet om het geld ofzo hoor... ik vind er gewoon niks aan.

Waarom?
-de muziek staat keihard, je kan dus niemand verstaan.
-ik houd niet zo van drukte
-Je moet 's avonds dan douchen (das geen punt) maar dan moet je het hele rattaplan weer opnieuw aandoen en opsmeren.. ik wordt al moe als ik eraan denk.

nee, ik ga liever andere leuke dingen doen..

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:40

Ik ben 23 jaar en zit altijd lekker thuis, al jaren.

Zonde van het geld, en gewoon geen zin lig liever lekker op tijd in bed om de volgende dag lekker op tijd eruit te kunnen gaan.

Moet door de week 05.30 uit bed, en dan blijf ik ook een beetje in het ritme.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:40

Hier iemand van 24. Ik ben in mijn hele leven slechts een paar keer uit gegaan. Drinken vind ik niets, ik lust veel drank niet eens... Het kost klauwen vol geld... ik kan niet tegen mensenmassa's en keiharde muziek vind ik een verschrikking...
Soms was het gezellig, even 'stappen', maar meestal was het gewoon saai. Stappen is niks voor mij...
Een keertje naar de bios vind ik leuk, of een enkele keer uit eten... maar stappen? Absoluut niet.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:47

Ik ben 24 en ook geen party-pooper, als ik eens uit ga dan ben/wil ik meestal na een uurtje weer weg. Niet eens omdat ik het zonde vindt van me geld, maar wel omdat ik me dood irriteer aan mensen die TE veel drinken, TE luidruchtig zijn en vervolgens de volgende dag de hele dag aan mijn hoofd zeuren dat ze 'naar de klote zijn.' :Y)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:49

Dan ben je dus wel een party-pooper kristie ;)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:49

Ik ben toen in 16 was een jaartje regelmatig uit geweest. Daarna vond ik er niks meer aan. Nu geniet ik liever van mijn weekend, ga ik bij vriendinnen thuis liever wat drinken en filmpje kijken. Verder heb ik het al druk zat met mijn paard en werk, en ik vind uitgaan niks toevoegen. En daarbij, ik slaap graag veel, vooral in het weekend. En ik werk wisseldiensten, dus ik kan vaak ook niet uit. Maar ik zou niet anders willen, ik heb genoeg leuke invullingen :j

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:55

Een pokeravond met de vriendengroep of biljarten in het Biljaftcafe hier is veel leuker. Ik heb ook niet zo zeer de behoefte aan stampende discotheken waar je pas om 12 uur heen gaat en je om 5 uit weer uit komt...

Soms ga ik wel eens met de vriendinnen mee...Dan verstop ik me in het (hard)rockcafe in de kelder :')

Maar het liefste gewoon met vriendje een film kijken of de hierboven aangegeven opties...Maar weet niet, vind het uitgaan hier heel erg anders dat in Nederland. We gaan ook veel vaker met de vriendengroep biljarten, bowlen, klootschieten etc. dan dat we een discotheek in gaan...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:56

Hier, ik ben nu 34 jaar, maar toen ik jonger was, ging ik ook liever naar de bios en of lekker uit eten, en soms met een vriendin naar een disco, en of dagjes uit zoals naar pretparken en dierentuinen en of strand noem maar op, winkelen, dat soort dingen, erg leuk, maar geen nachtenlang doorhalen, in discotheken vind ik helemaal niks, en je wordt er zo brak van de volgende dag, nee hoor voor mij niet.

Vind het thuis ook leuker, alles bij de hand en je hoeft er niet eens de deur voor uit, lekker met mijn vriend, computeren, tv kijken en allerlei klusjes in huis en lekker koken, dat soort dingen, hihi en ik vind het helemaaaaaaaaaaal niet erg en of saai, en met onze kater lekker spelen enzovoort.

En lekker naar je paard toe gaan, ook heerlijk.

Dus het is niet zo raar dat je 21 bent en er geen zin in heeft.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:59

Ik zit nu vollop in de leeftijd om uit te gaan maar totaal geen behoefte aan.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:00

Nooit last van! Word helemaal onrustig als ik een zaterdagavond thuis zit.
Het is idd wel duur, maar zoveel geef ik niet uit op een avond (25 euro denk ik). Ik kan me wel ergeren aan van die mensen die de hele zondag in bed liggen en klagen dat ze zo brak zijn.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:03

Oliver schreef:
Nooit last van! Word helemaal onrustig als ik een zaterdagavond thuis zit.
Het is idd wel duur, maar zoveel geef ik niet uit op een avond (25 euro denk ik). Ik kan me wel ergeren aan van die mensen die de hele zondag in bed liggen en klagen dat ze zo brak zijn.

dus vanaaf ook weer naar Lucky? :P