Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

pinuts schreef:verlatingsangst?? Volgens mij klamp jij je dan erg vast aan een vriend.. Weetje TS, ik denk dat het voor jou goed is om eerst je eigen geluk te vinden, weten wie je bent, jezelf zoeken.. en dan je leven pas leuker maken met een vriend.. maar eerst zonder;)
) 
pinuts schreef:makkelijker gezegd dan gedaan he.. maar tsjah, t zijn wel dingen om over na te denken.. probeer je leven lekker vol te plannen, ga nieuwe dingen doen.. Veel doen, weinig denken aan ex=) ( ai wat zeg ik dat makkelijk)
CheyxBlond schreef:Heel veel sterkte meid! Ik weet hoe het voelt want mijn vriendje heeft het vannavond ook uitgemaakt. Ik voel me nu ook best wel k*t, maar jij denk ik erger want jij had veel langer met hem.. Maja ik heb het al met me vriendinnen overgehad op msn en morgen ga ik ook lekker naar me paardje en dan komt het wel weer goed hoop ik.
Jaa vooral andere dingen doen en er niet te veel aan denken.. Sterkte
) elbeauty schreef:Heel veel sterkte ermee.
Maar liefdesverdriet gaat ook weer over.
Ik zal je een tip geven blij even een tijdje alleen en ga niet op zoek naar een vervanger (vibo mag altijdsorry ik kon het niet laten)
maar blijf gewoon een tijdje vrijgezelf zodat je leert dat je niemand nodig hebt om gelukkig te zijn.
En mijn buik doet echt raar.
Kun je misschien nog eens samenrijden of andere leuke dingen doen!